Nou, dat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Maar je account bestaat wel nog?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan ineens niet meer inloggen en kan ook geen mail versturen om wachtwoord te veranderen?
* µ heeft het net geprobeerd en kon inloggenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan ineens niet meer inloggen en kan ook geen mail versturen om wachtwoord te veranderen?
quote:
Hij scrobbelt nu wel weer ineens, de login pagina doet het nu helemaal niet meerquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:45 schreef µ het volgende:
[..]
* µ heeft het net geprobeerd en kon inloggen
Al een maandje terug.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:15 schreef Dagoduck het volgende:
Compatibility met andere is weer terug.
Ik kijk vrijwel nooit op anderen hun pagina, vandaar dat ik het niet gezien hadquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Al een maandje terug.
Maar ik kan nog steeds niet winnen. Overall layout (behalve misschien de beginpagina) vind ik niet lelijk, maar heel veel dingen werken nog steeds niet. Zeker externe tools, daarvan werkt bijna niets meer.
Dat is al twee weken zo toch? Ik verwacht eigenlijk ergens deze week dat event creation terugkeert...quote:Op maandag 2 november 2015 21:14 schreef Bosbeetle het volgende:
User events zijn eindelijk terug nu nog nieuwe events kunnen toevoegen en we zijn weer een heel eind op weg
Ik had al een tijdje niet gekeken maar zag nu dat het terug wasquote:Op dinsdag 3 november 2015 06:57 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is al twee weken zo toch? Ik verwacht eigenlijk ergens deze week dat event creation terugkeert...
Nee, en dat is ook mijn grootste irritatie aan de nieuwe site. Ik keek daar ook altijd naarquote:Op woensdag 25 november 2015 17:19 schreef RacerDKB het volgende:
Ik vind last.fm sinds de laatste update een stuk minder sociaal geworden...
Misschien kijk ik er over heen maar ik kan niet vinden bij een artiestenpagina of je vrienden hebt die er ook naar luisteren.
Ik zie wel "You have scrobbled this artist 234 times." maar nergens "You have two friends that listen to Boards of Canada" zoals er voorheen zou staan. Nu moet ik eerst naar die vriend toe gaan, in zijn library bij Artists kijken waar ik dan niet kan sorteren van A-Z. Dus dan moet je alle pagina's doorbladeren totdat je die artiest tegenkomt.
Ik gebruikte het best vaak om over die artiest te lullen met die vriend, vragen of ie nog aanraders heeft in die trant en om mee te gaan naar concerten etc.
Kan dit nog? In één oogopslag zien of je vrienden hebt die naar een bepaalde artiest luisteren?
Meeste features zouden dus terugkomen en ook een aantal nieuwe nuttige features. Helaas zijn dit posts van inmiddels drie maanden oud en kan ik nog weinig van die verbeteringen merken.quote:Last.FM staff members on Get Satisfaction have hinted that most of the features missing from the beta will be returning in the next few months.[53]
Ik zag wel dat events inmiddels weer terug warenquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:36 schreef RacerDKB het volgende:
https://getsatisfaction.com/lastfm/topics/thread-of-revelation-collection-of-information-about-missing-features (verzamelthread met crew die reageert op klachten)
[..]
Meeste features zouden dus terugkomen en ook een aantal nieuwe nuttige features. Helaas zijn dit posts van inmiddels drie maanden oud en kan ik nog weinig van die verbeteringen merken.
waarschijnlijk is dit als team besloten, maar gebruikers zijn ze denk ik wel kwijt. Ik gebruik het zelf ook heel passief (wel scrobblen, maar eigenlijk amper naar kijken) en het doolde ook door mijn hoofd om er gewoon maar mee te stoppen..quote:Vraag me af of het heldere licht die deze geforceerde open beta heeft doorgedrukt op zijn flikker heeft gekregen. Dit kost gebruikers lijkt me.
Tja hier hetzelfde ik heb gewoon besloten er niet meer op te kijken.. en later als de boel werkt weer terug te komen.. Ik kan me voorstellen dat ze een betere backend hebben gemaakt en dat er veel meer veranderd is (buiten de layout) en hoop dat ze hiermee wel kunnen blijven bestaan. Users die schreeuwen dat het bij het oude had moeten blijven willen vaak wel allerlei hippe features die dan weer moeilijk in een oude backbone te bouwen zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik zag wel dat events inmiddels weer terug waren
[..]
waarschijnlijk is dit als team besloten, maar gebruikers zijn ze denk ik wel kwijt. Ik gebruik het zelf ook heel passief (wel scrobblen, maar eigenlijk amper naar kijken) en het doolde ook door mijn hoofd om er gewoon maar mee te stoppen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |