Dan zullen wij je bombarderen tot onze laatste zuchtquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:17 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nee ik blijf liever. Dan kan ik tenminste iets veranderen.
Net zoals Thích Quảng Đứcquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:17 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nee ik blijf liever. Dan kan ik tenminste iets veranderen.
Nee gedachte gang van de gemiddelde fokker is net zoals elk weldenkend mens.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:16 schreef Hoplahopla het volgende:
"Ik denk dat ik volgende jaar maar gewoon het zwaarste vuurwerk ga kopen dat er is en dan tijdens de jaarwisseling naar mensen ga gooien." Dat is de gedachtengang van de gemiddelde Fok!er...
Laten we dan meteen alles legaliseren? Ik vind het wel een geruststellend idee om iedereen vuurwapens te geven.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:19 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Nee gedachte gang van de gemiddelde fokker is net zoals elk weldenkend mens.
Gebruiken waar vuurwerk voor bedoeld is. afsteken op de juiste manier en genieten ervan.
Randebielen blijf je altijd houden hoe dan ook.
Een wapenverbod kunnen we ook handhaven, dus waarom een explosieven verbod ook niet?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:14 schreef spoorrails het volgende:
[..]
nogmaal 30 dec is al niet toegestaan, wat zal verbod veranderen? dat ze het zwakkere vuurwerk niet meer kunnen verkrijgen alleen het zwaardere via illegale wegen?
ja dat zal rust ten goede komen
Wauw. Jij snapt het!quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Een wapenverbod kunnen we ook handhaven, dus waarom een explosieven verbod ook niet?
Ik heb al legale vuurwapens en ik heb liever niet dat jij ze hebt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:21 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Laten we dan meteen alles legaliseren? Ik vind het wel een geruststellend idee om iedereen vuurwapens te geven.
Laten we dan ook een verbod op vuurwapens of snelheidsovertredingen één dag per jaar afschaffen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:21 schreef Life2.0 het volgende:
vuurwerk is al verboden, er wordt een uitzondering op het verbod gegeven 1 dag per jaar
Alsof legale vuurwapens bestaan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb al legale vuurwapens en ik heb liever niet dat jij ze hebt.
Meen je dit of ben je echt zo dom?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Alsof legale vuurwapens bestaan.
waarom 1 dag?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Laten we dan ook een verbod op vuurwapens of snelheidsovertredingen één dag per jaar afschaffen.
Kan wel, hebben we ook gedaan. Het enige verschil met vuurwerk is dat we dat verbod ook daadwerkelijk uitvoeren.quote:
Vuurwapens geven de mogelijkheid om je te misdragen. Dat jij graag je met je pistooltje wil schieten is geen legitimatie van het bezitten van een moordwapen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meen je dit of ben je echt zo dom?
Omdat er niet een paar honderd wapenwinkels net over de (open en grotendeels ongecontroleerde) grens staan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Een wapenverbod kunnen we ook handhaven, dus waarom een explosieven verbod ook niet?
Grenzen dicht en alles en iedereen controleren...quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:24 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Omdat er niet een paar honderd wapenwinkels net over de grens staan.
moet je politie navragen en verder, ook dat lukt niet in NL wapenverbod handhaven.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ja dombo die bestaanquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Alsof legale vuurwapens bestaan.
Grenzen dicht en grenscontroles uitvoeren omdat jij graag een stille jaarwisseling wilt hebben? Wordt wel bijzonder tijdrovend en duur.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:24 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Grenzen dicht en alles en iedereen controleren...
En toch mag ik er van de overheid vijf stuks in bezit hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:24 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Vuurwapens geven de mogelijkheid om je te misdragen. Dat jij graag je met je pistooltje wil schieten is geen legitimatie van het bezitten van een moordwapen.
Als ik mijn zin kreeg stond er op elke hoek een agent en werd je twee keer per dag gevisiteerd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:25 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Grenzen dicht en grenscontroles uitvoeren omdat jij graag een stille jaarwisseling wilt hebben? Wordt wel bijzonder tijdrovend en duur.
Wat een geweldig land!quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En toch mag ik er van de overheid vijf stuks in bezit hebben
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:27 schreef spoorrails het volgende:
toch heeft deze trol weer zijn discussie, dat weer wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |