Misshgien kun je deze zin beter opnieuw formulerenquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:01 schreef Cobratjuh het volgende:
Jammer dat het goed ging dan had je ook niet dit kut topic kunnen openen
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:01 schreef Cobratjuh het volgende:
Misschien kan je dat eerste woord wat beter spellenquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Misshgien kun je deze zin beter opnieuw formuleren
Niet met één hand kunnen FOK!kenquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:01 schreef Cobratjuh het volgende:
wtf is datquote:
Je hebt 9.5 vinger?quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
vannacht ging het helemaal mis ik was kankiezat en toen liep ik met wat supervlinders te gooien ik werd gestopt met cobra6 want het was niet meer verantwoordlijk dus maar een paar tantjes minder. maargoed mijn halve vinger ligt er dus af kwas net iets te laat met weggooien en yoen knalde die heeel dichtbij, echt kut maarja moet je voorstelle met cobra jongen was ik nu mss wel dood![]()
Oei, sterkte hoeveel tanden ben je verloren?quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
vannacht ging het helemaal mis ik was kankiezat en toen liep ik met wat supervlinders te gooien ik werd gestopt met cobra6 want het was niet meer verantwoordlijk dus maar een paar tantjes minder. maargoed mijn halve vinger ligt er dus af kwas net iets te laat met weggooien en yoen knalde die heeel dichtbij, echt kut maarja moet je voorstelle met cobra jongen was ik nu mss wel dood![]()
Mobiel he, dan gaat dat wat minder soepel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Misschien kan je dat eerste woord wat beter spellen
Picsquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
Gemiste kans.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
ik had secondelijm gebruikt zat er nog een restje opp mn jatte en meteen daarne lekker cobraatje afgestokeblijft die vast plakken aan mn hand was echt doodsbang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |