Ik kijk er ook niet echt naar uit, maar zie bij mezelf wel enige vooruitgang in de vooruitzichten.quote:
In Nederland van 10 uur 's ochtends (foutje door de opstellers van de wet, had 22:00 moeten zijn) tot 02:00 's nachts, maar niemand doet er moeilijk over als je om 3, 4 uur nog wat knalt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:30 schreef sararaats het volgende:
hebben jullie een regeling voor vuurwerk? hier mag vuurwerk afgestoken worden van 0u tot 0u30.
reden: klachten dat het vuurwerk zolang duurde en voor de veiligheid van de dieren
Ik ben dus niet de enige, echt van die zo opgefokte klonen van pa of ma (jij moet de beste zijn hoor, anders hou ik niet van jequote:Op dinsdag 31 december 2013 18:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik zit per ongeluk Junior Masterchef te kijken. Wat een vervelende jongetjes en meisjes zijn dat. Echt van dat grut wat je acuut achter het behang wil plakken.
de regeling die ik noemde is specifiek voor Gooreind-Wuustwezelquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
In Nederland van 10 uur 's ochtends (foutje door de opstellers van de wet, had 22:00 moeten zijn) tot 02:00 's nachts, maar niemand doet er moeilijk over als je om 3, 4 uur nog wat knalt.
Je hebt gemist dat ze naast me woontquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Geniet er maar van zolang ze nog je buuf is, volgend jaar wordt het reizen (en ik hoop dat ik niks gemist heb en ze nu nog boven je woont? Of is M-M al verhuisd? Anders sta ik weer voor lul
nahhh je bent een schatjuhhhhquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik kijk er ook niet echt naar uit, maar zie bij mezelf wel enige vooruitgang in de vooruitzichten.
Het gaat helemaal nergens over, maar ik had de afgelopen jaren wel een beetje zo'n 'gaaaristus, kunnen we weer helemaal van vooraf aan beginnen'-gevoel. Nou ja, het gaat wel ergens over, maar slaat natuurlijk niet echt ergens op.
Ik zou graag overtuigd en welgemeend tegen je zeggen dat het komend jaar vast beter wordt. Misschien is dat ook wel zo, héél af en toe, voor hele korte momenten, een heel klein beetje. Maar dan nog.
Ik moest stiekem wel even lachen om de droogheid. Dat is jouw schuld, want het zat 'm in de. Nu zit ik zo even aan je te denken. En inderdaad: wat een kutjaar!
Ik wens jullie allemaal een veilig uiteinde. Pas goed op jezelf en de jouwen. Voor 2014 wens ik jullie de moed, de kracht, het lef en de wijsheid om er iets moois van te maken. Kick ass!
Had iemand je al verteld dat het pas 18:40 is :0quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ga me ook maar eens netjes aankleden, voor meneer Knob. Niet dat hij het verschil ziet maar soit, het is oudejaarsavond dus áls er iemand na het vuurwerk aan de bel hangt wil ik er niet bijlopen als die "joggingbroek" dus ga ik maar in onhandige zooi mooi hangen te wezen (kaarsjes aan dus ik lijk heel wat)
En uiteraard ben ik straks beeldig![]()
Ik hoop vooral dat jij en de beeb volgend jaar een beter jaar hebben! Schop kont in 2014!quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik kijk er ook niet echt naar uit, maar zie bij mezelf wel enige vooruitgang in de vooruitzichten.
Het gaat helemaal nergens over, maar ik had de afgelopen jaren wel een beetje zo'n 'gaaaristus, kunnen we weer helemaal van vooraf aan beginnen'-gevoel. Nou ja, het gaat wel ergens over, maar slaat natuurlijk niet echt ergens op.
Ik zou graag overtuigd en welgemeend tegen je zeggen dat het komend jaar vast beter wordt. Misschien is dat ook wel zo, héél af en toe, voor hele korte momenten, een heel klein beetje. Maar dan nog.
Ik moest stiekem wel even lachen om de droogheid. Dat is jouw schuld, want het zat 'm in de. Nu zit ik zo even aan je te denken. En inderdaad: wat een kutjaar!
Ik wens jullie allemaal een veilig uiteinde. Pas goed op jezelf en de jouwen. Voor 2014 wens ik jullie de moed, de kracht, het lef en de wijsheid om er iets moois van te maken. Kick ass!
Dat van die banaan moeten we nog maar eens bespreken.quote:
En jij moet niks zeggen, jij hebt de kloten, al werken die niet altijd zoals je zou willen, je hebt de geest, de kracht en de wil, laat staan de kunne. Je hebt het in je, je verdiend het en het mag je godkunders wel eens gegund zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Inderdaad akelige wijsneusjes. Ik kreeg er beetje het Stepford Wives gevoel vanquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige, echt van die zo opgefokte klonen van pa of ma (jij moet de beste zijn hoor, anders hou ik niet van je) met die wijsneuzeuseze uitspraken, ik wist hoe het moest hoor en ik kan dat al lang (9 jaar) en zulks (al waren er schatjes bij maar die zijn al uitgevallen
)
Dubieus.
Ik hoop het met je! We zijn een heel eind, maar die verrotte laatste loodjesquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik hoop vooral dat jij en de beeb volgend jaar een beter jaar hebben! Schop kont in 2014!
Half open gepeld...ik had immers maar de helft in plakjes gesnedenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat van die banaan moeten we nog maar eens bespreken.
Even een controlevraag: heb je de schil er wel of niet afgehaald?
Je doet er in ieder geval je stinkende best voor...quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik hoop het met je! We zijn een heel eind, maar die verrotte laatste loodjes
Volgend jaar om deze tijd zullen we het weten
Hmmm.... dan denk ik dat het wel goedkomt!quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:42 schreef Laysa het volgende:
Half open gepeld...ik had immers maar de helft in plakjes gesneden
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Hmmm.... dan denk ik dat het wel goedkomt!
Goddomme nou zegquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:43 schreef Laysa het volgende:
Je doet er in ieder geval je stinkende best voor...
Waarom denk ik nou aan een bananenbarquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Half open gepeld...ik had immers maar de helft in plakjes gesneden
Ja maar ik hoop dat die uren hem nog de overtuiging geven dat ik nog best te pruimen benquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:40 schreef Queller het volgende:
[..]
Had iemand je al verteld dat het pas 18:40 is :0
Je hebt nog úren en úren!
Geen ideequote:Op dinsdag 31 december 2013 18:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou aan een bananenbar![]()
Jij ook een kusjequote:Op dinsdag 31 december 2013 18:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dit jaar was echt een kutjaar2014 wordt beter hoor mensen, nog zo'n jaar trek ik vast niet
smakelijk en ik wens voor jou en de beeb het allerbeste in 2014. hopelijk een beter jaar dan 2013.quote:
Doe je moeder een kusje van me. Lekker ondeugend zo aan het einde van het jaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij ook een kusje![]()
En dan ga ik nu op mn moeder wachten...Een prettige avond
Mhihihiquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:49 schreef Queller het volgende:
[..]
Doe je moeder een kusje van me. Lekker ondeugend zo aan het einde van het jaar
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:49 schreef Queller het volgende:
[..]
Doe je moeder een kusje van me. Lekker ondeugend zo aan het einde van het jaar
En dat gaat gewoon gebeurenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dit jaar was echt een kutjaar2014 wordt beter hoor mensen, nog zo'n jaar trek ik vast niet
Gezellig zo, amokkattenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:58 schreef Cat22 het volgende:
Nou vooruit, jullie mogen allemaal ook een stuk 2014.
Mijn team zit inmiddels in hun kamer met op de achtergrond wat sfeervolle jazzmuziek.
Volgens mij kwamen ze er nu pas achter dat het kattenluik dicht is dus dubbele ellende.
Hier zijn ze nu ook wakkerquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:58 schreef Cat22 het volgende:
Nou vooruit, jullie mogen allemaal ook een stuk 2014.
Mijn team zit inmiddels in hun kamer met op de achtergrond wat sfeervolle jazzmuziek.
Volgens mij kwamen ze er nu pas achter dat het kattenluik dicht is dus dubbele ellende.
Echt hèquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:19 schreef Greys het volgende:
Het is nog niet eens twaalf uur en ik ben nu al flauw van al die nieuwjaarswensen![]()
Neemt niet weg dat ik jullie ook allemaal een heel fijn nieuw jaar wens hoor!
Nou Greys, jij ook hoor, omdat het zo uit je hart komt!quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:19 schreef Greys het volgende:
Het is nog niet eens twaalf uur en ik ben nu al flauw van al die nieuwjaarswensen![]()
Neemt niet weg dat ik jullie ook allemaal een heel fijn nieuw jaar wens hoor!
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nou Greys, jij ook hoor, omdat het zo uit je hart komt!![]()
Oh...Geen last vanquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
Ik voel me bijna een kil loeder omdat ik niet reageer op de 123 nieuwjaarswensen die nu al op Facebook langskomen
Snapte ik wel, maar hoe het er stond, moest ik even hard om lachenquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou weet je wat het is, ik wens het jullie altijd...
Niet speciaal en alleen nu
Niet gezienquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik reageerde wel op die van Steve, omdat het bij hem al écht O&N was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |