Ik zou het echt niet zien als dat je niet welkom bent. Het zijn natuurlijk wel zijn vrienden, dus het is logisch dat ze om hem vragen, toch? Betekent echt niet dat ze jou niet moeten of zoquote:
Yes.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Weten zij überhaupt dat jij mee komt?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:01 schreef indaha het volgende:
Nou Knof , nu heb ik tranen in mijn ogen , je verwoordt het zo goed.
Ook van hieruit een dikke knuffel voor Laysa
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat Laysa juist tijdens deze dagen ff de kont in de krib gooit
En zo zal er voor alles een eerste x zonder DK komen.
Dat zuigt best wel denk ik....hoop er nog heel lang niet achter te hoeven komen.
Heb je de banaan nog binnen weten te houden trouwens, Laysa?
Dat klinkt wel heel fout
Nah dat idee heb ik dus wel, zijn gewoon aantal dingen gebeurd (als enige niet gevraagd worden voor een avondje uit enzo) dus ben het gewoon beuquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet zien als dat je niet welkom bent. Het zijn natuurlijk wel zijn vrienden, dus het is logisch dat ze om hem vragen, toch? Betekent echt niet dat ze jou niet moeten of zo
Je bent lekker bezig met je seksgerelateerde opmerkingenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat Laysa juist tijdens deze dagen ff de kont in de krib gooit
En zo zal er voor alles een eerste x zonder DK komen.
Dat zuigt best wel denk ik....hoop er nog heel lang niet achter te hoeven komen.
Heb je de banaan nog binnen weten te houden trouwens, Laysa?
Dat klinkt wel heel fout
In dat geval moet je misschien niet eens mee willen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nah dat idee heb ik dus wel, zijn gewoon aantal dingen gebeurd (als enige niet gevraagd worden voor een avondje uit enzo) dus ben het gewoon beu
Oh, ik ben niet de enige die het zo lasquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig met je seksgerelateerde opmerkingen
Gaat de goede kant op dus, moooooi zoquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]![]()
Ja en een half geroosterd boterhammetje en een klein bakje macaroni met soepballetjes....nu zit ik wel mutvol, maar het gaat eindelijk goed
Welnee ieder heeft zijn eigen problemen en dat is geen wedstrijd...klaag maar lekker hoor, al denk ik ook dat je het jezelf niet zo moet aantrekkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:05 schreef roos85 het volgende:
Sorry Lays dat ik over zoiets onbenulligs loop te klagen
Ik ben al op het punt om te zeggen dat ik niet meega, maar dat kan ik gewoon niet maken tegenover de meneer.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In dat geval moet je misschien niet eens mee willen?
Die heb ik ook niet...ik heb genoeg gehad voor vandaagquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op dus, moooooi zo
Maar ik zou de oliebollen nog maar ff laten staan
Ik kan er toch niets aan doen dat ze een mini-banaantje had gegeten?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig met je seksgerelateerde opmerkingen
Een halfquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan er toch niets aan doen dat ze een mini-banaantje had gegeten?![]()
Mss wel verstandig om gedurende de avond 1 of 2 glazen ORS voorzichtig weg te drinken, ff wat extra bouwstofjesquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet...ik heb genoeg gehad voor vandaag
Das wel heul miniquote:
Het gaat er niet om wiens schuld het is, maar soms lig je mensen niet... ik zou ze dan waar mogelijk niet opzoeken, eerlijk gezegd. Zijn vrienden zijn niet automatisch ook mensen die jij als vriend zou kunnen zien, enkel omdat jullie een relatie hebben... houdt het ook leuker wanneer je wel bij elkaar bent. My 2 cents hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben al op het punt om te zeggen dat ik niet meega, maar dat kan ik gewoon niet maken tegenover de meneer.
Laten we zeggen dat de groepsdynamica op schoolpleinniveau is blijven hangen..
Natuurlijk had ik ook bepaalde dingen anders kunnen aanpakken, maar is wel een wisselwerking.
Waarom kun je het niet maken om niet mee te gaan? F. redt zich zonder jou ook wel, dat deed hij voor jullie samen waren ook.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben al op het punt om te zeggen dat ik niet meega, maar dat kan ik gewoon niet maken tegenover de meneer.
Laten we zeggen dat de groepsdynamica op schoolpleinniveau is blijven hangen..
Natuurlijk had ik ook bepaalde dingen anders kunnen aanpakken, maar is wel een wisselwerking.
Ik neem liever een kopje boullion...ik vind ors echt zo smerig...misschien 1 glas dan omdat jij het zegtquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mss wel verstandig om gedurende de avond 1 of 2 glazen ORS voorzichtig weg te drinken, ff wat extra bouwstofjes
Daar heb je gelijk in, en hoeven inderdaad ook niet mijn vrienden te worden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wiens schuld het is, maar soms lig je mensen niet... ik zou ze dan waar mogelijk niet opzoeken, eerlijk gezegd. Zijn vrienden zijn niet automatisch ook mensen die jij als vriend zou kunnen zien, enkel omdat jullie een relatie hebben... houdt het ook leuker wanneer je wel bij elkaar bent. My 2 cents hoor
Nou omdat we een stel zijn..quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom kun je het niet maken om niet mee te gaan? F. redt zich zonder jou ook wel, dat deed hij voor jullie samen waren ook.
Zie je wel, zo kan het jaar alsnog relatief goed beginnenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:03 schreef Laysa het volgende:
Ja en een half geroosterd boterhammetje en een klein bakje macaroni met soepballetjes....nu zit ik wel mutvol, maar het gaat eindelijk goed
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap je wel hoor Roos
En ook eenvoor Lays natuurlijk.
Dit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat zowel de meneer als zijn vrienden het helemaal niet zo erg zouden vinden als je niet kwam.
En dan niet, omdat je niet leuk genoeg bent, maar omdat het een oude vriendentraditie is (toch??)
En het lijkt me voor meneer R. niet echt relaxed als jij je er opgelaten bij zit te voelen
Ik zou persoonlijk gewoon thuis blijven en hem veel plezier wensen.
In ors zitten ook electrolyten, om je darmbalans te ondersteunen, dus doe maar gewoon 1 glaasje, afgewisseld met slokjes bouillonquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik neem liever een kopje boullion...ik vind ors echt zo smerig...misschien 1 glas dan omdat jij het zegt
Onbenulligs bestaat niet, dat waar jij mee zit is niet onbenullig en zeker nooit op een verkeerd tijdstip.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:05 schreef roos85 het volgende:
Sorry Lays dat ik over zoiets onbenulligs loop te klagen
Ja mamquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In ors zitten ook electrolyten, om je darmbalans te ondersteunen, dus doe maar gewoon 1 glaasje, afgewisseld met slokjes bouillon
Ik ga koken
Dus ors is goed voor je ars?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In ors zitten ook electrolyten, om je darmbalans te ondersteunen
Dat.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat Ing zegt. De meneer hier heeft ook vrienden waarmee hij gezellig wil stappen. Moet hij vooral doen. Het lijkt me helemaal niet zo leuk om perse met een groep op te moeten trekken alleen omdat dat moet.
Maar goed dat ik niet ben komen behangen danquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ga me eens fatsoenlijk aankleden. Gelukkig komt het bezoek pas rond 9 uur.
Met Yashaaaaa hoef ik duidelijk ook geen afspraken te makenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet ben komen behangen dan
Ja, en geloof die mensen die zeggen dat je het moet drinken niet hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus ors is goed voor je ars?
Ja, ik sta nu mooi voor lul inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Met Yashaaaaa hoef ik duidelijk ook geen afspraken te maken
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, en geloof die mensen die zeggen dat je het moet drinken niet hoor.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ga me ook maar eens netjes aankleden, voor meneer Knob. Niet dat huj het verschil zoet maar soit, het is oudejaarsavond dus áls er iemand na het vuurwerk aan de bel hangt wil ik er niet bijlopen als die "joggingbroek" dus ga ik maar in onhandige zooi mooi hangen te wezen (kaarsjes aan dus ik lijk heel wat)
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, en geloof die mensen die zeggen dat je het moet drinken niet hoor.
Mooie boel! En nu?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, ik sta nu mooi voor lul inderdaadHeb ook niks aan die vent
Geniet er maar van zolang ze nog je buuf is, volgend jaar wordt het reizen (en ik hoop dat ik niks gemist heb en ze nu nog boven je woont? Of is M-M al verhuisd? Anders sta ik weer voor lulquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:29 schreef Oognip het volgende:
En toch vieren D. en ik vanavond oud en nieuw met mama_mia, af en toe vinden we dat wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |