Ik voel me niet aangesproken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:29 schreef S95Sedan het volgende:
Liever een watje dan een bitch!
He, rival poeppie
Nu al?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
A wel nee, op dit tijdstip is iedereen hier al dronken
En?quote:
Dat iemand van de week een topic kaapte gingen alle remmen los hier andersquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
A wel nee, op dit tijdstip is iedereen hier al dronken
Helemaal niks. Ik kijk wel naar anderen die hun geld in de fik stekenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En?
Wat hebben jullie aan vuurwerk gekocht?
(ik weet dat het met de drank bij jou sowieso wel goed zit)
Ze zijn nog aan het uitbrakken op dit tijdstipquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat iemand van de week een topic kaapte gingen alle remmen los hier anders
Thats the spirit!quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helemaal niks. Ik kijk wel naar anderen die hun geld in de fik steken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Thats the spirit!Ik kon niet eens normaal naar mn ma fietsen terwijl dat maar 5 minuten is. Asociaal volkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van die kat gelezen?...quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kon niet eens normaal naar mn ma fietsen terwijl dat maar 5 minuten is. Asociaal volk
Bij elke knal die ik hoor, hoop ik dat er achteraan een lange schreeuw volgtquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kon niet eens normaal naar mn ma fietsen terwijl dat maar 5 minuten is. Asociaal volk
Ow ik wil het niet eens wetenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van die kat gelezen?...
Sommige mensen mogen ze wat mij betreft tegen de muur zetten wat mij betreft...
Ik kreeg moordneigingen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van die kat gelezen?...
Vuurpijl bij een kat in de anus gestoken, aangestoken, nu kat dood.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow ik wil het niet eens weten
Nee, maar ik las wel dat andere mensen hadden gelezen. Stenigen die luiquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van die kat gelezen?...
geen woorden voorquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vuurpijl bij een kat in de anus gestoken, aangestoken, nu kat dood.
Echt, wat bezielt je om zoiets te doen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vuurpijl bij een kat in de anus gestoken, aangestoken, nu kat dood.
Oog om oog.. Vuurpijl in de reet dus ook..quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar ik las wel dat andere mensen hadden gelezen. Stenigen die lui
Postal 2 natuurlijk. Daarom moeten ze dat ook verbieden!quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt, wat bezielt je om zoiets te doen?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oog om oog.. Vuurpijl in de reet dus ook..
genoeg wat niet gefixt kan worden. Denk dat mensen daar vaak de fout mee ingaan. Denken dat het gefixt kan worden. Sommige dingen fixt men nooit en kan men hooguit mee leren leven,quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
niets wat niet gefixt kan worden toch
Enjoyquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Bitches, minions!
Ik ga richting Amsterdam.
Ik wil even zeggen dat ik jullie tof vind, zelfs peu, doe voorzichtig met vuurwerk en tot volgend jaar.
Veel plezier!quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Bitches, minions!
Ik wil even zeggen dat ik jullie tof vind, zelfs peu, doe voorzichtig met vuurwerk en tot volgend jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Had er eigenlijk net zo goed een top 35 van kunnen maken, nu missen er nog een hoop regulars![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Bitches, minions!
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
O en hierbij nog even de top 25 van SEX (zitten een hoop bekenden in) van het afgelopen jaar
Goh dat had ik nou helemaal niet verwacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke plannen had je dan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
Al bijna 2014, shit ik had nog zo veel plannen dit jaarMisschien volgend jaar dan maar
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
Al bijna 2014, shit ik had nog zo veel plannen dit jaarMisschien volgend jaar dan maar
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
O en hierbij nog even de top 25 van SEX (zitten een hoop bekenden in) van het afgelopen jaar
11e plek? Volgens mij een daling ten opzichte van een jaar geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Had er eigenlijk net zo goed een top 35 van kunnen maken, nu missen er nog een hoop regulars
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:
Hi boys!quote:
ocharme het beestje. als ik de zapper zou vinden deed ik het wel even voor je.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:25 schreef Fera het volgende:
Kan iemand dat klote vuurwerk uitzetten? De hond durft niet meer naar buiten om te plassen.
Kloptquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
11e plek? Volgens mij een daling ten opzichte van een jaar geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon ik dat maar, ik heb er net wat voor ingenomenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Hi boys!
Kan iemand dat klote vuurwerk uitzetten? De hond durft niet meer naar buiten om te plassen.![]()
Gewoon voor een kwartiertje, dan loop ik een kort rondje en kunnen ze rustig naar de wc. Daarna mag men wel weer knallen. Ze durven zelfs niet in de tuin.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
ocharme het beestje. als ik de zapper zou vinden deed ik het wel even voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |