quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:46 schreef FredvZ het volgende:
hoax: GC / Zo, ik ga er vandoor mensen
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:46 schreef FredvZ het volgende:
hoax: GC / Zo, ik ga er vandoor mensen
Ik ga hier mijn laatste slotje van maken denk ik.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:45 schreef Braddie het volgende:
Dat dit mijn laatste post van 2013 was.
Een fijn Oud & Nieuw gewenst!
Ik nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik ben wel benieuwd welk drama zich vanavond weer zal voltrekken in je vriendenkring trouwens, Braddie.
Zullen we gauw genoeg gaan zienquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik ben wel benieuwd welk drama zich vanavond weer zal voltrekken in je vriendenkring trouwens, Braddie.
Ook niet een heel klein beetje?quote:
Nee ook niet een heel klein beetje.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ook niet een heel klein beetje?
Dan zal ik dubbel zo benieuwd zijn, dan neem ik jouw portie meteen even mee. Net zo makkelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee ook niet een heel klein beetje.
Jammeren over zijn muziek carriere die niet van de grond komt wellicht? Denk toch wel 450 topics.:')quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Prognose 2014 topics gemaakt door de Bradster? Iemand een gokje wagen? Dezelfde onderwerpen of zal hij met iets nieuws komen?
Best wel leuk uiteindelijkquote:
Er wordt je iets gevraagd, geef eens antwoord zemmel.quote:
Doe eens rustig en geef hem de tijdquote:Op maandag 6 januari 2014 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er wordt je iets gevraagd, geef eens antwoord zemmel.
Hij heeft al sinds 1 januari de tijd.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
Doe eens rustig en geef hem de tijd
Maar blijkbaar is dat niet genoeg.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft al sinds 1 januari de tijd.
Ik z'n rijbewijsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:03 schreef Gezicht het volgende:
Ik dacht even dat Braddie z'n autotheorie had gehaald. Kan natuurlijk helemaal niet, gekkie.
Je zou het hem bijna toewensen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:57 schreef MultiBanaan het volgende:
Braddie in 2014: hij gaat afvallen, leert de gitaar te spelen en maakt daarna met de groupies een einde aan de indrukwekkende dry spell van 24 ofzo jaar, haalt zijn rijbewijs, en krijgt vrienden die wel te vertrouwen zijn
Zou zijn beste jaar ooit worden, en als het hem lukt, zou ik zelfs respect voor hem gaan krijgenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |