quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:46 schreef FredvZ het volgende:
hoax: GC / Zo, ik ga er vandoor mensen
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:46 schreef FredvZ het volgende:
hoax: GC / Zo, ik ga er vandoor mensen
Ik ga hier mijn laatste slotje van maken denk ik.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:45 schreef Braddie het volgende:
Dat dit mijn laatste post van 2013 was.
Een fijn Oud & Nieuw gewenst!
Ik nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik ben wel benieuwd welk drama zich vanavond weer zal voltrekken in je vriendenkring trouwens, Braddie.
Zullen we gauw genoeg gaan zienquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik ben wel benieuwd welk drama zich vanavond weer zal voltrekken in je vriendenkring trouwens, Braddie.
Ook niet een heel klein beetje?quote:
Nee ook niet een heel klein beetje.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ook niet een heel klein beetje?
Dan zal ik dubbel zo benieuwd zijn, dan neem ik jouw portie meteen even mee. Net zo makkelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee ook niet een heel klein beetje.
Jammeren over zijn muziek carriere die niet van de grond komt wellicht? Denk toch wel 450 topics.:')quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Prognose 2014 topics gemaakt door de Bradster? Iemand een gokje wagen? Dezelfde onderwerpen of zal hij met iets nieuws komen?
Best wel leuk uiteindelijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |