Hurricane staat in die pdf met 3 minuten nog wat, terwijl hij 8 minuut 30 duurt, dus die gaan ze sowieso afkappen of inkorten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze snoept trouwens samen met Fools Overture de tijd van Purple rain en Hurricane af..
Dat er creatief wordt gespeeld is toch al eens toegegeven? De uren starten doorgaans ook met een vlotte opener.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:21 schreef Elfletterig het volgende:
Het is wel opvallend dat zowel dat 23-minuten-nummer van Pink Floyd én nu ook dat 10-minuten-nummer van Supertramp precies aan het eind van het uur staan. Of de uren zijn daar bewust een beetje op ingedeeld of er is creatief met de lijst gespeeld.
Ik geloof namelijk niet in dit soort toeval.
Duhquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:21 schreef Elfletterig het volgende:
Het is wel opvallend dat zowel dat 23-minuten-nummer van Pink Floyd én nu ook dat 10-minuten-nummer van Supertramp precies aan het eind van het uur staan. Of de uren zijn daar bewust een beetje op ingedeeld of er is creatief met de lijst gespeeld.
Er wordt creatief mee omgegaan, ook qua uuropeners.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:21 schreef Elfletterig het volgende:
Denk allebei wel hoor. Je kan ook radioversies erin schuiven en zo al veel bepalenquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:21 schreef Elfletterig het volgende:
1 of 2quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dat Prince wel betere nummers heeft gemaakt dan Purple Rain....
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:21 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit wel aardig, maar ik zou het zelf niet opzetten.
Keukenprinsesjequote:Op dinsdag 31 december 2013 16:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja eten: ik flikker straks vanalles in een bak en noem het salade
Wij gourmettenquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:24 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |