* op to-download-list zet *quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het hele album Urban Hymns
Volgende keer graag gewoon weer een Roodbeen op die plek.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waar gewoon 15 seconden doorheen wordt geluld door die idioot.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen even wat eten en dan naar de trein, zal het komende uur nog wel zo nu en dan wat zeggen en in de trein mobiel proberen te volgen.
Als een baas in de winter BBQ'enquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:55 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ga de BBQ voorbereiden. Fijne avond allemaal!
En zelfs het origineel vind ik al niet heel fantastisch.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:56 schreef Paxcon het volgende:
Jeff Buckley hoger dan het origineel van Leonard Cohen
Geen Buckleyfan, maar dit doet 'ie toch verdomd mooiquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:56 schreef Paxcon het volgende:
Toch niet binnen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:55 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ga de BBQ voorbereiden. Fijne avond allemaal!
Ik vind die versie ook mooierquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:56 schreef Paxcon het volgende:
Wat vind je van Anne? Herman van Veenquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind Dochters een heel mooi nummer![]()
En nee ik heb er geen
Ik kom zo nog wel met een echte afscheidspost, als ik van huis gaquote:
Ken ik nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat vind je van Anne? Herman van Veen
Wat?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:57 schreef richolio het volgende:
PAPA, mag het licht aan op de gang? Is dit nou later! Als je groot bentI'm doing it wrong
De stream loopt achter op de kabelquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:58 schreef richolio het volgende:
Waarom loopt iedereen voor op mij? Ik luister gewoon via internet, radio 2
Stef Bos is is hier in Vlaanderen razend populair, nog altijd.quote:
Internet loopt toch altijd achter?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:58 schreef richolio het volgende:
Ik hoorde laatst dat er mensen hun BBQ als verwarming gebruikten en toen omkwamen door die schadelijke luchtquote:
Waarom? Doen we altijd in deze reeksquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:59 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb een topic aangemaakt voor de Top 2000 Afkicklijst
MUZ / Top 2000 Editie 2013: De Afkicklijst - 1 januari op Radio 2
yepquote:
Want dat kan niet met deze reeks verderquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:59 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb een topic aangemaakt voor de Top 2000 Afkicklijst
MUZ / Top 2000 Editie 2013: De Afkicklijst - 1 januari op Radio 2
preciesquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom? Doen we altijd in deze reeks
Meestal een minuut vertragingquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:58 schreef richolio het volgende:
Afscheidingsbewegingquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohw, dat wist ik niet. Ik vraag wel om sluiting van het topic, dan kopieer ik de lijst later hier wel heen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ohw, dat wist ik niet. Ik vraag wel om sluiting van het topic, dan kopieer ik de lijst later hier wel heen.
Ik heb trouwens de lijst bewerkt. Overal streepjes tussengevoegd én ontbrekende artiestennamen afgemaakt.
Kan wel in een spoiler in de OPquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ohw, dat wist ik niet. Ik vraag wel om sluiting van het topic, dan kopieer ik de lijst later hier wel heen.
Ik heb trouwens de lijst bewerkt. Overal streepjes tussengevoegd én ontbrekende artiestennamen afgemaakt.
Die lijst is wel mooi gedaanquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ja, die zocht ik idd.quote:
Zeker, complimenten. Inderdaad in een tag wat Mexi zegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |