Hij moet gewoon met pensioen, wat Disorder al zei.. Op zijn leeftijd geloof ik echt niet dat hij zo snel hersteld .. plus het psychologische aspect.. durf je nog harde lowkicks te gooien? En hij heeft niks meer te bewijzen. Gewoon lekker met pensioen en voorzichtig doen met dat been.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:14 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ietwat optimistisch, ben ik bang
Dat ben ik absoluut met je eens. Hij hoeft niets meer te bewijzen, en moet gewoon lekker met pensioen en doen waar hij zin in heeft. Er valt voor Silva geen eer meer te behalen om nog een keer de Octagon in te stappen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij moet gewoon met pensioen, wat Disorder al zei.. Op zijn leeftijd geloof ik echt niet dat hij zo snel hersteld .. plus het psychologische aspect.. durf je nog harde lowkicks te gooien? En hij heeft niks meer te bewijzen. Gewoon lekker met pensioen en voorzichtig doen met dat been.
Had hij dit jaar geen contract getekend voor 10 partijen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
Preciesgewoon zorgen dat je been goed geneest zodat je trainer kan worden bijv en lekker met de kids kan voetballen en doen. Over een paar maanden je Hall Of Fame plaque komen halen.
ja, dus er zijn er nog 8 over op zijn contract, maar Dana is zelf ook geschrokken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Had hij dit jaar geen contract getekend voor 10 partijen?
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Had hij dit jaar geen contract getekend voor 10 partijen?
Silva zei dat hij het 2e gevecht met Weidman aanging niet voor de titel maar om de eerste man te zijn die Weidman zou verslaan. Maar ook in de 2e partij werd hij kansloos ingemaakt en nu is het gewoon verstandiger om maar gewoon met pensioen te gaan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:21 schreef RipMcPants het volgende:
Hij hoeft niets meer te bewijzen, en moet gewoon lekker met pensioen en doen waar hij zin in heeft. Er valt voor Silva geen eer meer te behalen om nog een keer de Octagon in te stappen.
Ik denk dat Silva over 2 jaar nog wel een bokspartij met Roy Jones doet en dat Dana hem niet aan z'n UFC contract gaat houden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
Ja.. echt heel gek. Maar hij mag echt wel met pensioen van Uncle Dana
twitter:danawhite twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 07:22:37We have all worked hard this year. GET DRUNK TONIGHT AND TOMORROW!! But be safe. Happy new year fuckers
reageer retweet
Hoere tijdstip jongen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:25 schreef THEFXR het volgende:
Titel:RTL 7 Fight Night: Glory Kickboxing
Zender:RTL 7
Datum: 1 januari 2014
Uitzendtijd:00:00 - 01:45 uur
huh?quote:
Tja... wel een duidelijke favoriet inderdaad... Maar goed, GloTex is wel iemand die een puncher's chance heeft en hij slaat behoorlijk hard, zou kunnen finishen als ie er een keer goed doorheen komt. Blijft wishful thinking want de kans is klein uiteraard.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jones GloTex kijk ik niet echt naar uit helaasHad liever meteen Jones Gustafsson 2 gehad
Ik heb nog wel vertrouwen in Cees hij heeft ook een lastig programma gehad in de UFCquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:15 schreef JaJijMetJeHoofd het volgende:
Niemand hier nog enig vertrouwen in onze Cees voor het komende jaar?
niet in las vegas met die gekke kizerquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:15 schreef JaJijMetJeHoofd het volgende:
Hij heeft drie problemen.... uithoudingsvermogen, kin en verdediging. Maar goed, blijft een powerhouse dus hij kan in theorie van bijna iedereen winnen. Browne en Bigfoot was hij behoorlijk aan het winnen voordat het mis ging.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:15 schreef JaJijMetJeHoofd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:54 schreef Hooidraad het volgende:
De users van Bloody Elbow hebben Fedor verkozen tot GOAT. Wie zouden jullie gekozen hebben?
[ afbeelding ]dat is gewoon een feit wat al 10 jaar staat! Heeft totaal ook maar 2x verloren, tegen werdum en hendersonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De users van Bloody Elbow hebben Fedor verkozen tot GOAT. Wie zouden jullie gekozen hebben?
[ afbeelding ]ook Fedor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Funkmode!
En Antonio Silva... 3 x op rij toen. Staat Tito Ortiz er nu niet tussen trouwens?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is gewoon een feit wat al 10 jaar staat! Heeft totaal ook maar 2x verloren, tegen werdum en henderson
sorry, je bent geen echte fanquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:07 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
En Antonio Silva... 3 x op rij toen. Staat Tito Ortiz er nu niet tussen trouwens?
Nee, en Rampage ook niet terwijl Jon Fitch er wel in staat en zo missen er wel meer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:07 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
En Antonio Silva... 3 x op rij toen. Staat Tito Ortiz er nu niet tussen trouwens?
[ afbeelding ]Oeh zoiets is ook wel eens tof om hier te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, want je kan niet kijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Telt die Fight Night mee voor TUP?
Saffiediene
Soriano
Dutra
Shimizu
Voor mij in ieder geval
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is geen argument he, de gevechten zullen plaatsvinden dus er zullen uitslagen zijn.quote:
Nee, tenzij veel mensen er bezwaar tegen hebben maar dit is een card waarbij de meesten hooguit Saffiedine en Kawajiri kennen. Kan best een leuk event worden maar op papier is deze card gewoon niks.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Telt die Fight Night mee voor TUP?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:07 schreef Nober het volgende:
Wie is deze chick?
[ afbeelding ]
Extra info:
Superkombat in Galati (Roemenië) van 21 december.
Als die gare tup card telt mag je deze ook tellenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is geen argument he, de gevechten zullen plaatsvinden dus er zullen uitslagen zijn.
Verder is het niet alsof er hier mensen van plan waren om het legaal te gaan kijken als dit buiten de UFC channel werd uitgezonden. Het zou me erg verbazen als er geen streams en torrents van dit event komen.
Maar...
[..]
Nee, tenzij veel mensen er bezwaar tegen hebben maar dit is een card waarbij de meesten hooguit Saffiedine en Kawajiri kennen. Kan best een leuk event worden maar op papier is deze card gewoon niks.
tuf card moest dat zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:20 schreef Jimbo het volgende:
hoe doe je mee met tup? wil dit jaar ook wel eens meedoen
maar nog ergens aanmelden of iets?quote:
Gewoon vanaf nu elke keer dat er een event is je picks posten als de rest dat ook doet. Dan zal Hooi je meenemen in de stand. We zijn al wel vijf (?) evenementen onderweg dus je hebt een dikke achterstand.quote:
we zitten nu middenin een seizoen, misschien is het beter te wachten op het nieuwe seizoen zodat je ook kans maakt op de belt?quote:
ohh verdomme. dacht dat jullie de jaren aanhielden. dus 2012-2013 ect.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we zitten nu middenin een seizoen, misschien is het beter te wachten op het nieuwe seizoen zodat je ook kans maakt op de belt?
Thanks!quote:
Na 5 evementen:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohh verdomme. dacht dat jullie de jaren aanhielden. dus 2012-2013 ect.
dan maar even wachten
Lefties for the win!!quote:Tarec Saffiedine vs. Hyun Gyu Lim
Tatsuya Kawajiri vs. Sean Soriano
Kiichi Kunimoto vs. Luiz Dutra
Kyung-Ho Kang vs. Shunichi Shimizu
Telt niet mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
Geen idee of de card mee telt maargoed
1e van de main en kloptquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:20 schreef aadspagaat het volgende:
yoow, tune net in, bij welk gevecht zitten we nu?
en hoor ik brian stann?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:35 schreef Hooidraad het volgende:
Nog maar even het laatste gevechtje meepikken dan.
main events altijd 5 rondenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Nober het volgende:
De winnaar hoeft niet tegen de kampioen toch? Dus waarom 5 rondes!?
Ja, hij hoeft ook helemaal niet naar de grond te gaan, als Lim niet meer kan opstaan dan is het een TKO.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:01 schreef Broempoe het volgende:
Hij moet gewoon nog 2x dat been goed schoppen en dan is het klaar.
Die in Londen is op papier gelukkig een stuk beter. Dit was een gratis card dus dan wil Dana ook niet zo diep in de buidel tasten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een kut event manJezus Christ!
Main event was erg goed!!
Als dit de maatstaf is van de UFC Fight Nights gaan we een matig 2014 tegemoet...
dit was een fight pass card, London is dat ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die in Londen is op papier gelukkig een stuk beter. Dit was een gratis card dus dan wil Dana ook niet zo diep in de buidel tasten.
Daarom. De fight pass is nu gratis, vanaf Londen niet meer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit was een fight pass card, London is dat ook
geldt maar voor 3 landen, dus London is gewoon te koop op ufc.tvquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daarom. De fight pass is nu gratis, vanaf Londen niet meer.
Je gebruikt VPN (Tunnelbear) alleen om in te loggen op de ufc.tv site, daarna kan je gelijk de VPN verbinding weer verbreken en blijft alles werken zolang je de browser niet afsluitquote:
ik dacht van niet, ze checken het om de 5 sec dacht ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Je gebruikt VPN (Tunnelbear) alleen om in te loggen op de ufc.tv site, daarna kan je gelijk de VPN verbinding verbreken en blijft alles werken zolang je de browser niet afsluit
Nope, ben momenteel al een half uur aan het grasduinen op fightpass zonder VPNquote:Op zondag 5 januari 2014 00:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dacht van niet, ze checken het om de 5 sec dacht ik.
Bedankt voor de tip, je moet helaas wel al een credit card hebben voor de free trial.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:31 schreef slashdotter3 het volgende:
UFC Fightpass truc: via VPN (zoals Tunnelbear met 500MB per maand gratis) neem je een
gratis fightpass abo.
Daarna, bij elk bezoek log je via VPN in op site waarna je gelijk de VPN verbinding weer kan verbreken. Zolang je je browser niet afsluit blijft alles daarna gewoon werken.
Hij is zeker beter, maar...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die in Londen is op papier gelukkig een stuk beter. Dit was een gratis card dus dan wil Dana ook niet zo diep in de buidel tasten.
Hij leek te tappen op het moment dat zijn licht uitging.quote:
Maar wel Gunnar Nelson op de card en Luke Barnatt was de laatste keer ook goed bezigquote:Op zondag 5 januari 2014 11:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hij is zeker beter, maar...
Alexander Gustafsson vs. Jimi Manuwa
Ross Pearson vs. Melvin Guillard
Brad Pickett vs. Ian McCall
Deze 3 fights zijn badass. De rest stelt geen ruk voor
We hebben dit jaar wel wat keuze in ieder geval; Berlijn, Dublin, Malmö en Polen en ook Istanbul is nog wel te doen. Glasgow klinkt ook niet verkeerdquote:Ik hoop dat ze in Glasgow, Schotland een brute kaart neerzetten. Heb een goede vriend die op 1 uur rijden van de arena woont
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_UFC_events#Scheduled_eventsquote:Op zondag 5 januari 2014 20:06 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Is het van al deze locaties al bekend wanneer er een ufc gaat plaatsvinden? In een aantal van deze locaties kom ik vrij regelmatig.
Ok nog niet bekend dus.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_UFC_events#Scheduled_events
Wat doet Kimbo tegenwoordig?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef thewallsareshifting het volgende:
Seizoen 10 TUF aan het herkijken... heerlijk.Ook een hoop waardeloze vechters dat seizoen zeg.
so much karmaquote:Mixed Martial Arts (MMA) fighter Tito Ortiz was arrested early Monday morning in West Los Angeles on suspicion of DUI, the California Highway Patrol said in a press release.
?
INDIANAPOLIS, IN – MAY 28: Tito Ortiz appears at Indianapolis Museum of Art on May 28, 2011 in Indianapolis, Indiana. (Credit: Michael Hickey/Getty Images for GQ)
The popular athlete, whose birth name is Jacob Christopher Ortiz, was taken into custody around 3:50 a.m. after a single-car collision near of Sepulveda and Santa Monica boulevards, the CHP said.
“Ortiz was driving northbound on the I-405 when he lost control of his vehicle and struck the concrete center median,” the press release said.
Ja op zich wel oke idd maar dat kansloos hupen van Kimo Slice en die andere NFL spelers die er echt niks te zoeken hadden, die Wes Shivers bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:39 schreef Fenomeno het volgende:
S10 is toch best nog wat UFC materiaal uitgekomen? Schaub, Nelson, Mitrione
Tito, kneusquote:
Ik denk het niet. Die pin zit in het bot dus ik geloof niet dat hij er voordeel van zal hebben.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe zit het trouwens met die pin in het been van Silva moet die er niet uit gehaald worden voor hij weer mag vechten in de UFC?
Voordeel heb je er sowieso niet van maar volgens mij mag hetquote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Die pin zit in het bot dus ik geloof niet dat hij er voordeel van zal hebben.
quote:It's 2014 and the World Series of Fighting (WSOF) is coming out swinging.
As the organization gets prepared to stage their eighth event on January 18th, WSOF Executive Vice President and Matchmaker Ali Abdel-Aziz joined Ariel Helwani on Monday's The MMA Hour to start the new year off with a bang. His idea? WSOF has formally challenged Bellator to have WSOF's best fighters take on Bellator's best in a 'winner take all' pay-per-view event.
Abdel-Aziz didn't offer a date or location, but said the 'winner take all' aspect of the bout was that the organization who was proven to be superior - something Abdel-Aziz didn't establish - would keep all gate receipts and pay-per-view revenue. He also said any fighter who wished to crossover from Bellator to WSOF, win or lose, would be able to make the move as far as they were concerned.
The fight card as Abdel-Aziz proposes is as follows:
Tyrone Spong vs. Quinton Jackson
Anthony Johnson vs. Attila Vegh
Andrei Arlovski vs. Vitaly Minakov
Marlon Moraes vs. Eduardo Dantas
Yushin Okami vs. Alexander Shlemenko
Rousimar Palhares vs. Douglas Lima
Justin Gaethje vs. Michael Chandler
Georgi Karakhanyan vs. Daniel Straus
Jon Fitch vs. Rick Hawn
David Branch vs. Brett Cooper
Kon ie nu eigenlijk ook allang welquote:Op maandag 6 januari 2014 23:19 schreef aadspagaat het volgende:
waaat tyrone vs rampage, hahah rampage kan daarna echt wel gelijk met pensioen dan
Please make this happen!quote:Op maandag 6 januari 2014 23:17 schreef Hooidraad het volgende:
WSOF challenges Bellator to 'winner take all' pay-per-view event featuring bouts between organizations' fighters
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:17 schreef Hooidraad het volgende:
WSOF challenges Bellator to 'winner take all' pay-per-view event featuring bouts between organizations' fighters
[..]
[ afbeelding ]
Precies. Ik vraag mij af wat iemand zoals hij die toch wel e.e.a heeft bewezen gedurende zijn prime nog steeds drijft om in deze sport door te gaan. Kan toch niet alleen het geld zijn?quote:
jep, alleen geldquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Precies. Ik vraag mij af wat iemand zoals hij die toch wel e.e.a heeft bewezen gedurende zijn prime nog steeds drijft om in deze sport door te gaan. Kan toch niet alleen het geld zijn?
Dat ga ik wel overleggen met een maat van mequote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:51 schreef incognitoomuch het volgende:
Zijn er nog mensen hier die naar UFC Fight Night London: Gustafsson Vs. Manuwa gaan??
Tickets on sale 31 januari!![]()
http://www.theo2.co.uk/ev(...)manuwa-20140308.html
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijf er nog steeds bij dat deze ook gewoon had mee moeten tellen.
Als jij me een fatsoenlijk antwoord kan geven waarom hij niet mee zou tellen en bijvoorbeeld die TUF card wel dan zijn we al een heel eindquote:
gelukkig heb je dat nog maar 5x gezegd, je bent ook geen zeikerd ofzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijf er nog steeds bij dat deze ook gewoon had mee moeten tellen.
Ik vind het gewoon apart dat deze card niet meetelt en een TUF card waar ook bijna niemand naar heeft gekeken moest zo nodig wel gedaan worden. Beetje apart imoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gelukkig heb je dat nog maar 5x gezegd, je bent ook geen zeikerd ofzo.
Bron?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
een TUF card waar ook bijna niemand naar heeft gekeken
Ga maar terug naar dat topic genoeg mensen die het niet gevolgd hadden en maar wat gokte. Maar goed ik zal er over ophouden verderquote:
Trek de volgende keer wat eerder aan de bel dan. Ik kijk zelf wel alles van TUF en ik ging er toen vanuit dat de meesten dat deden. Alleen van Geo weet ik dat hij TUF niet kijkt maar die had zonder klagen zijn picks gepost. In het topic van het event zie ik alleen jou protesteren en pas nádat iedereen z'n picks gepost had.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga maar terug naar dat topic genoeg mensen die het niet gevolgd hadden en maar wat gokte. Maar goed ik zal er over ophouden verder
Duidelijk dan houden we ik er vanaf nu over opquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Trek de volgende keer wat eerder aan de bel dan. Ik kijk zelf wel alles van TUF en ik ging er toen vanuit dat de meesten dat deden. Alleen van Geo weet ik dat hij TUF niet kijkt maar die had zonder klagen zijn picks gepost. In het topic van het event zie ik alleen jou protesteren en pas nádat iedereen z'n picks gepost had.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duidelijk dan houden we ik er vanaf nu over op
Een Ellenbergertje erbij op lightweight, kan leuk worden. En hij heeft veel bonussen nodig om zijn medicatie te betalen.quote:Joe Ellenberger -- the twin brother of UFC welterweight Jake Ellenberger -- has signed a four-fight deal with the UFC. Or rather, he has finally signed a deal to fight with the UFC, realizing a long held dream that for a long while never felt attainable.
The 28-year old Nebraska native Ellenberger (14-1) was diagnosed with paroxysmal nocturnal hemoglobinuria (PNH) -- a rare disease that destroys red blood cells -- in 2009, right after he'd ran his professional fight record to 10-0. Doctors told him at the time not only that he'd never fight again, but that chances are he wouldn't live to see the age of 30.
That was before he visited a blood disorder specialist who prescribed him a very expensive drug called Soliris -- running over $400,000 annually to take -- which has worked wonders for the lightweight prospect. Since the diagnosis in 2009, Ellenberger has recovered enough to return to fighting. In 2011 he resumed his career, and since then he's gone 4-1, including back-to-back victories heading into the UFC. His last win came in the Victory Fighting Championship 38 against Joe Wilk, via first round TKO, in 2012.
lolquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:41 schreef Broempoe het volgende:
Even een plaatje van de GOAT [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:41 schreef Broempoe het volgende:
Even een plaatje van de GOAT [ afbeelding ]
quote:WWE Network just blew Fight Pass out of the water
Damon Martin @DamonMartin
WWE Network launching at $9.99 per month - all PPV's including Wrestlemania included in that price. Incredible deal if you ask me #WWE
Damon Martin @DamonMartin
The WWE Network will also include past WWE, WCW and ECW PPV's. I will lose weekends just watching old ECW programming. Best ever
Fight Pass doesn't look too good now when the UFC's leading competitor is including the PPVs in their service, as well as all their old matches for the exact same price
Een tientje per maand en dan alles van de ufc kunnen kijken inclusief de ppv's, zou het gelijk doenquote:Op donderdag 9 januari 2014 04:29 schreef THEFXR het volgende:
hey kale overroide gabber! zo moet het jung!
[..]
Yup, gooi ik meteen mijn Pathe abo de deur uit. Dit is toch leuker.quote:Op donderdag 9 januari 2014 06:45 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Een tientje per maand en dan alles van de ufc kunnen kijken inclusief de ppv's, zou het gelijk doen
heb je een credit card gebruikt om in te loggen voor fight pass?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:53 schreef slashdotter3 het volgende:
Sherdog topic: UFC Fightpass
http://forums.sherdog.com(...)b-28-2014-a-2637429/
=====================
Op zich als de complete UFC + Pride + WEC library beschikbaar is (en de meest recente na een week ofzo) dan is het best interessant voor die 10 dollar (7,35 euro) per maand
Nu iig tot 1 maart gratis trial
Edit: filmpjes blijven maar constant switchen tussen SD en HD en soms verspringt het een halve seconde, Ze mogen wel wat extra servers in Europa plaatsen
Een credit card is de enige manier om Fight Pass te kunnen gebruiken toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb je een credit card gebruikt om in te loggen voor fight pass?
want ik lees dat mensen allemaal losse dollars in rekening zijn gebracht omdat ze de libary hebben bekeken.
Heb ik ook gelezen, heb geen idee of er bij mij wat in rekening is gebracht maar goed, ik merk het welquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:08 schreef THEFXR het volgende:
heb je een credit card gebruikt om in te loggen voor fight pass?
want ik lees dat mensen allemaal losse dollars in rekening zijn gebracht omdat ze de libary hebben bekeken.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:43 schreef slashdotter3 het volgende:
NWS / MMA-vechter toont extreem kromme neus
Deze video had hier al moeten staan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:07 schreef slashdotter3 het volgende:
- Daniel Cormier took a look at Sara McMann, the 2004 Olympic wrestling silver medalist, who was seated to his left. Then he turned to his right and saw Ronda Rousey, the 2008 Olympic judo bronze medalist.
All Cormier could do was shake his head and let out a wry cackle. "I"m the only person here without a freakin' Olympic medal," said Cormier, who placed fourth in wrestling in 2004.
gruwelijk veel zin in!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Deze video had hier al moeten staan.
Rousey, 8-0 (8 Submissions)
Bronze Olympic medal in judo, lost to Edith Bosch.
McMann 7-0 (1 Knockout, 3 Submissions, 3 Decisions)
Silver Olympic medal in wrestling, lost to Kaori Icho.
twitter:stevecarprj twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 02:03:23BREAKING NEWS: Keith Kizer resigns as executive director of the Nevada Athletic Commission effective immediately. reageer retweet
twitter:JohnMcCarthyMMA twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 02:35:08Oh my, what a great day!!! LMMFAO !!!!! reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 04:17 schreef THEFXR het volgende:
twitter:stevecarprj twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 02:03:23BREAKING NEWS: Keith Kizer resigns as executive director of the Nevada Athletic Commission effective immediately. reageer retweet
twitter:JohnMcCarthyMMA twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 02:35:08Oh my, what a great day!!! LMMFAO !!!!! reageer retweet
met dat gewei is een nepperdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Te popperig.. Liever onderstaande.
[ afbeelding ]
inderdaad ja! ik neem aan dat deze wel weer meetelt voor tup?quote:
Ik ga mee.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:55 schreef n00cL30n het volgende:
Luke Rockhold - Constantinos Philippou
Lorenz Larkin - Brad Tavares
T.J. Dillashaw - Mike Easton
Yoel Romero - Derek Brunson
John Moraga - Dustin Ortiz
Cole Miller - Sam Sicilia
Nu bezig:quote:Op maandag 13 januari 2014 16:45 schreef aadspagaat het volgende:
vanavond geeft Stefan Struve een update over zijn gezondheid bij mma hour.
Nice, meestal kijk ik het altijd later terug, maar ga nu toch wel ff om 20:25 inschakelen om Stefan zijn verhaal te horen!quote:Op maandag 13 januari 2014 19:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nu bezig:
The MMA Hour
19:00 -- Our own Dave Meltzer will talk about Keith Kizer stepping down as executive director of the Nevada State Athletic Commission, the UFC 168 buy rate, the difference between UFC Fight Pass and WWE Network, and more.
19:25 -- Dan Henderson will update us on his current contract negotiations with the UFC.
19:45 -- Charlie Brenneman will talk about his return to the UFC at UFN 35 this Wednesday.
20:05 -- Alliance Training Center head coach Eric Del Fierro will discuss Dominick Cruz's recent setback and other news pertaining to his fighters.
20:25 -- Heavyweight Stefan Struve will update us on his current health condition and road back to the UFC.
20:45 -- Josh Barnett will discuss for the first time his UFC 168 loss to Travis Browne.
Ik heb het op de achtergrond aan staan, ben eigenlijk alleen benieuwd naar het verhaal van Stefan en Josh Barnett.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:13 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
Nice, meestal kijk ik het altijd later terug, maar ga nu toch wel ff om 20:25 inschakelen om Stefan zijn verhaal te horen!
Ja, ik heb die discussie al een paar keer op SB Nation gevoerd en elke thread over Silva en/of Weidman mondt daarin uit. Er zijn nog heel wat gasten die beweren dat Weidman beide keren mazzel heeft gehad en nog niet bewezen heeft dat hij beter is dan Silvaquote:Op maandag 13 januari 2014 20:28 schreef thewallsareshifting het volgende:
Beetje onzin hoor, wat Silva hier loopt te verkondigenDat was echt wel een bewuste check van Weidman, en hij had de eerste ronde echt dik verloren. Beetje respectloos om Weidman nu niet de credits te geven die hij dik verdient heeft.
Ik vind het triest fanboy-gedrag, maargoed. In allebei de eerste rondes werd Silva dik gedomineerd... in de 2e ronde van de eerste partij leek hij nog terug te komen totdat hij begon met clownen en daardoor terecht verloor. Laat die derde fight maar komen idd, ben benieuwd of hij ooit nog terug zal komen. Ik hoop het wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Er zijn nog heel wat gasten die beweren dat Weidman beide keren mazzel heeft gehad en nog niet bewezen heeft dat hij beter is dan Silva
Ik zou nog wel een derde fight willen zien maar dan moet Andy zich eerst weer even opwerken.
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef Hooidraad het volgende:
- SCHOKKEND -
FOK!MMA-legende THEFXR heeft een weekban waardoor er voor komend event geen time table zal worden gepost.
Tevens is regerend TUP-kampioen Geo4kant op vakantie dus niemand zal aan streams kunnen komen.
Niemand zal dit event kunnen zien.
Voor de uitslagen verwijs ik u naar de krant van donderdag.
quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Hoop niet dat onze casual zijn picks vergeet en daarom een smoes heeft als hij zijn belt niet retained!!
Een man een man, een woord een woord.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef Beach het volgende:
Luke Rockhold - Costa Philippou
Ik ga meequote:Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef Beach het volgende:
Misschien is the message dat je met pensioen moetquote:"When I landed the kick I heard a loud noise, the sound of a bone breaking, and the pain was huge. And since I left the hospital, I can’t sleep," he said. "It’s really hard. I think about it, and I wondered why. ‘Why, my God, I had to go through all this?’ I wonder which message He’s trying to teach me at this moment."
very nice, denk niet dat Werdum voorbij Browne komt. Cain vs. Browne eind dit jaar...?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:24 schreef Geo4kant het volgende:
Werdum-Browne, Tate-Carmouche Booked for UFC on Fox 11 in Orlando
twitter:MikeChiappetta twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 19:03:14I have confirmed the death of Cat Zingano's husband Mauricio. Few details, but working to round up more. Condolences to his family, friends. reageer retweet
twitter:MarceloRussio twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 19:05:33@MikeChiappetta He hunged himself in Denver. Confirmed by Cat's manager. Sad... reageer retweet
twitter:MikeChiappetta twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 19:32:02@ekc It's confirmed by the coroner's office. Really sad. 37 is so young. reageer retweet
Dus jij vindt dat Weidman in deze twee gevechten bewezen heeft beter te zijn dan Silva?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, ik heb die discussie al een paar keer op SB Nation gevoerd en elke thread over Silva en/of Weidman mondt daarin uit. Er zijn nog heel wat gasten die beweren dat Weidman beide keren mazzel heeft gehad en nog niet bewezen heeft dat hij beter is dan Silva
Ik vind het niet erg dat mensen twijfelen, heb al 2x lekker gecashed.. laat er maar een 3e komenquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:16 schreef SugarEvans het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat Weidman in deze twee gevechten bewezen heeft beter te zijn dan Silva?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat mensen twijfelen, heb al 2x lekker gecashed.. laat er maar een 3e komen
Silva aint got shit on Weidman, zo simpel is het!
Heb ook nog een keer op MMAPlayground meegedaanquote:Luke Rockhold - Costa Philippou
Hij heeft gelijkquote:
Of een vechter écht beter is kun je pas zeggen als hij rondenlang domineert. Dat is in beide gevechten niet het geval geweest omdat het al eindigde in de tweede ronde maar we hebben Weidman wel vier ronden zien winnen. In die gevechten ging bij Andy twee keer het licht uit en hij brak zijn been.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:16 schreef SugarEvans het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat Weidman in deze twee gevechten bewezen heeft beter te zijn dan Silva?
 quote:St. Pierre is laying at least partial blame at the feet of the UFC for refusing to support him in his efforts to "clean up the sport" through more stringent drug testing.
"It bothered me a lot," St. Pierre says in an article at RDS.ca. "It's one of the reasons why I stopped." St. Pierre continued, "Not really to serve them a lesson, because it penalizes me too. But I wanted to do something for the sport that I love. I see the direction in which it goes and I think it makes no sense. This is stupid."
 quote:"This is a relatively new sport. There's one organization that has a monopoly, so the fighters don't have much power. They can't really talk because if one says what he thinks, he will get punished."
"If we want the sport to be accepted worldwide, like baseball, hockey, football, soccer, I believe [drug testing] is the thing to do. I think it's just a matter of time before it happens, it's just that I tried to make it happen now. Maybe they didn't like the idea because if I did it now, it would lead to others doing it and maybe that's not something they wanted to happen."
"It disappointed me. You know that there are things I can't say. I'm holding back. I'm a public person."
quote:"It was extremely disappointing to hear Georges make those comments because I don't think any organization has embraced drug testing as we have," Fertitta said. "We have not only agreed to pay when the commission has said it wants to do enhanced testing, we've encouraged it. We have no problem with testing. When we serve as the commission [in areas out of the country where there is no commission], we test everyone on the card so we are thorough and there can be no claims of bias.
"Whatever a commission would want us to do in terms of testing, we would embrace it. We'll do as many as they want. I think perhaps Georges' people didn't communicate to him in detail everything we'd do as they tried to arrange the testing for the fight with him and Johny."
Ik heb het over Dan Henderson vs. Vitor Belfort. Hendo zat maandag ook in de uitzending.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:32 schreef thewallsareshifting het volgende:
Henderson was wel sportief na z'n loss tegen Pettis volgens mij.
And so it begins.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:36 schreef Hooidraad het volgende:
In ander nieuws:
Georges St. Pierre says the UFC not backing him on cleaning up PED use is one of the reasons he stepped away
[..]

Retired champ Georges St-Pierre calls UFC a monopoly
[..]

Lorenzo Fertitta 'extremely disappointed' to hear Georges St-Pierre's comments
[..]
Voor mij is het nu al afgedaan en kán Weidman het niet eens meer bewijzen dat hij beter is en dat is jammer. Ik zie Silva namelijk niet meer terug komen zoals hij was. Daarom was ik ook extreem teleurgesteld in het laatste gevecht. Als Weidman hem opnieuw, zonder de clowning, KO had geslagen of gesubmit had Weidman van mij alle credits gekregen... maar door dit freak-accident kan je nooit zeggen of Weidman werkelijk beter is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Of een vechter écht beter is kun je pas zeggen als hij rondenlang domineert. Dat is in beide gevechten niet het geval geweest omdat het al eindigde in de tweede ronde maar we hebben Weidman wel vier ronden zien winnen. In die gevechten ging bij Andy twee keer het licht uit en hij brak zijn been.
Zou kunnen dat Andy ronde 3, 4 en 5 had gewonnen maar kan net zo goed zijn dat het niet zo was geweest. Het is zaak voor een vechter dat hij het gevecht weet te beëindigen vóórdat de laatste bel gaat en dan heeft Weidman beide keren hoe dat ook voor elkaar gekregen. Andy is tegen wrestlers een slow starter maar je moet die trage start dan wel weten te overleven en dat lukte hem beide keren niet.
Ik denk dat vechters/atleten zeggen dat er die avond iemand anders stond zodat ze het verlies niet zo heftig mee hoeven te maken. Wanneer iemand anders in die kooi stond die avond, heb je zelf niet écht verloren. Hoe gek dat misschien ook klinkt. Voor sommige mensen is zo'n verlies net even te veel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:30 schreef Hooidraad het volgende:
Ariel Helwani zij het ook wel mooi bij The MMA Hour, vechters zoeken na hun verlies altijd naar excuses om zichzelf voor te houden dat ze beter kunnen, om de hoop niet te verliezen. In dezelfde uitzending zit daar een Josh Barnett die zich schaamt en dat niet The Warmaster in de kooi stond maar een heel ander persoon, en dat was hem nog niet eerder overkomen. Dat was de reden dat hij het gevecht verloor. Dan Henderson beweerde iets soortgelijks, hij deed iets wat hij normaal gesproken nooit zou doen en daardoor werd hij gepakt.
"Hij is gewoon beter." hoor je ze zelden zeggen.
Nee, vannacht.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Kut was gisteren nou een event die meetelde voor de UP?
O mooiquote:
Dit wou ik namelijk ook doen, mee met Feno dusquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:44 schreef Fenomeno het volgende:
lefties ftw
En nu is het wachten op de volgende rant van Dana omdat iedereen zijn abonnement opzegt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:22 schreef Tazmaniac het volgende:
The dangers of using UFC's Fight Pass
Ook mijn picksquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:44 schreef Fenomeno het volgende:
lefties ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |