Het wás ook ooit een avondplaat...quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:12 schreef FritsFlits het volgende:
A Whiter Shade of Pale zou 's avonds gedraaid moeten wordenechte plaat daar voor
Jup, een van de beste 3 nummers van Queenquote:
Perfecte combi met Nights in White Satin trouwensquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die plaat wordt nu echt te vroeg gedraaid inderdaad, staat ook echt te laag. Op gestemd uiteraard
Wat een ontzettend verschrikkelijk berichtquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/592306-kat-dood-na-vuurwerk-in-anus.html![]()
![]()
Deze lui mogen C4 in hun kond krijgenGodverdomme.
Geef mensen vuurwerk in handen en je weet dat ze domme dingen gaan doen. We vragen er zelf om, om deze ongelukken. Elk jaar weer. Het zou eigenlijk niet eens een onderwerp moeten zijn waarover discussie plaatsvindt: het zou gewoon hartstikke verboden moeten zijn. Laat vuurwerk over aan geschoolde professionals, organiseer tijdens de jaarwisseling centrale vuurwerkshows.quote:
Stonden vroeger inderdaad heel vaak bij elkaar als topplaten uit een belangrijk muziekjaar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Perfecte combi met Nights in White Satin trouwens
wel gezellig hoor... Nu kan ik het nog een beetje beheersen met medicijnen, als ze ook boven mogen komen, weet ik dat niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:12 schreef D. het volgende:
[..]
Hier wel
Die waar we vorige maand afscheid van namen ging altijd mee naar bed (eerste 5 minuten dat ik in bed lag lag ze op mijn buik)
Daarvoor bukken in de nabijheid van Freddie moet sowieso een gevaarlijke gebeurtenis zijn geweest...quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
De hedendaagse artiesten zouden nog niet eens de veters van Freddie hebben mogen strikken.
Ik heb eigenlijk geen zin meer om dat soort berichten te lezenquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat een ontzettend verschrikkelijk bericht
Die twee in elk geval.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Passenger - Acda? Maar verder?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarvoor bukken in de nabijheid van Freddie moet sowieso een gevaarlijke gebeurtenis zijn geweest...
The Vervequote:Op dinsdag 31 december 2013 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Passenger - Acda? Maar verder?
Op 1090 staat ie ook nog prima.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Avond, daarentegen, mag wel weer een middagplaat worden. 1e kerstmiddag ofzo.
Tja, er is prima mee te leven dankzij medicijnen. Maar als onze poezel overleden is, even geen poezels meer in huis.quote:
Somebody To Love?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarvoor bukken in de nabijheid van Freddie moet sowieso een gevaarlijke gebeurtenis zijn geweest...
Top ideequote:Op dinsdag 31 december 2013 15:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Avond, daarentegen, mag wel weer een middagplaat worden. 1e kerstmiddag ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |