helaasch..quote:
Last minute aanbieding natuurlijk...quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
Stuur je je man even weg om wat romeinse kaarsen en lonten te kopen, komt hij met een zak vol vuurwerk terug.
heeft ie ongeveer gedaan wat hem op werd gedragenquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
Stuur je je man even weg om wat romeinse kaarsen en lonten te kopen, komt hij met een zak vol vuurwerk terug.
Ik dacht 'mister blue sky' flink vervormdquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Quizvraag:
Wat zijn de laatste woorden die worden gesproken in Mr Blue Sky?
Als je het doet, doe het dan goedquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
Probeer David Gray eensquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Frits, ik ben nog steeds aan het nadenken, ik kom in elk geval bij John Mayer uit en dat is best verontrustend
Dat denkt bijna iedereen!quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:37 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik dacht 'mister blue sky' flink vervormd
3 uurtje per dag, simpele parttimer...quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
sander de heer doet gewoon morgen weer de afkicklijst..zeker atv dagen aant sparen
Nee, iets als "Please turn me over" om aan te geven dat er aan de andere kant van de plaat nog meer muziek staatquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:37 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik dacht 'mister blue sky' flink vervormd
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, iets als "Please turn me over" om aan te geven dat er aan de andere kant van de plaat nog meer muziek staat
Nee, niet eens.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Last minute aanbieding natuurlijk...
Zou knap zijn als hij dat niet deedquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:38 schreef Ferdo het volgende:
Als Sander het eind maar niet verneukt...
Uren tellen dubbel, want officiële feestdagquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
3 uurtje per dag, simpele parttimer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |