Ja maar die ken je alquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:35 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]doen ze me aan zit ik daar met 2 kerels opgescheept
Niet zo moeilijke posts makenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee hoor.
Blind_Guardian: ik heb je PM ontvangen, maar ik kom dus niet...
Blank slate.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Is er al een verslag van de Stephen King filmmeet door El_Thijs?
Zit je de boel nou te fucken of lees je de afgelopen 1,5 pagina nietquote:Op zondag 2 februari 2014 01:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Is er al een verslag van de Stephen King filmmeet door El_Thijs?
Hij fuckt de boel, niet serieus nemenquote:Op zondag 2 februari 2014 10:37 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Zit je de boel nou te fucken of lees je de afgelopen 1,5 pagina niet
Altijd kerel. Heb je gemistquote:Op zondag 2 februari 2014 13:06 schreef Weissman het volgende:
Top verslag weer van Thijs. Was leuk om jullie weer te zien. Tot de de volgende meet.
Niet aanstellen jijquote:Op zondag 2 februari 2014 13:17 schreef tijnbrein het volgende:
Wel jammer van die spoilers. Beetje jammer Thijs
SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 1 maart 2014 - CabaretmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 15 maart 2014 - KartmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Nog wel ff nieuwe karthandschoenen scorenSPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 1 maart 2014 - CabaretmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 15 maart 2014 - KartmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Post!![]()
![]()
Tof Kper!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Op dit moment is het nog even lastig te zeggen of ik zeker kan komen dus heb me op misschien gezet voor het karten. Lijkt me wel super dus als ik echt kan komen dan kom ik ook
SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 1 maart 2014 - CabaretmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 15 maart 2014 - KartmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
ben voorlopig veel te druk om te meeten ><Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
![]()
kartmeet
alleen btje ver weg...
moet ff gaan kijken of dat lukt..
life goes on.. be proud of yourself!![]()
Bij twijfel nooit doen zei m'n oma altijdquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:11 schreef sylvesterrr het volgende:
karten.... * sylvesterrr twijfelt.![]()
Is het idee van El_Thijs van de baan rijden niet aanlokkelijk genoeg?quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:11 schreef sylvesterrr het volgende:
karten.... * sylvesterrr twijfelt.![]()
Mag dat zonder consequenties?quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is het idee van El_Thijs van de baan rijden niet aanlokkelijk genoeg?![]()
![]()
Van mij krijg je kart blanchequote:Op donderdag 6 februari 2014 13:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mag dat zonder consequenties?![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Van mij krijg je kart blanche![]()
![]()
Tss, nu al brokkenpiloten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is het idee van El_Thijs van de baan rijden niet aanlokkelijk genoeg?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Jij gaat het zo moeilijk krijgen mannetje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Van mij krijg je kart blanche
Of niet
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Mwoah, stond vroeger iedere 2 weken op de kartbaan, pikte ook nog wel eens een wedstrijdje mee. Maar moet tegenwoordig wel 15 kilo extra meeslepen, dat dan weer welquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij gaat het zo moeilijk krijgen mannetje.
Of niet![]()
![]()
Jij bent Bowser dus.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mwoah, stond vroeger iedere 2 weken op de kartbaan, pikte ook nog wel eens een wedstrijdje mee. Maar moet tegenwoordig wel 15 kilo extra meeslepen, dat dan weer wel"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Op misschien gezet voor karten. Moet nog even kijken of ik écht wel kanSPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 1 maart 2014 - CabaretmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 15 maart 2014 - KartmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Tof Pink!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik kan helaas niet, maar het had me echt tof geleken! Ben (ook) een Mario Kart fan... maar dat is een beetje irrelevant...
Elk nadeel heeft z'n voordeel!![]()
Op misschien gezet voor karten.SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 1 maart 2014 - CabaretmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 15 maart 2014 - KartmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Maakt niet uit, je zal het wel lezenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:38 schreef VitDijk88 het volgende:
Ik kan helaas niet, maar het had me echt tof geleken! Ben (ook) een Mario Kart fan... maar dat is een beetje irrelevant...
@syl: Goed bezig!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
En??quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:20 schreef Weissman het volgende:
Is er animo voor een Valentijnsdag-meet ?![]()
Het was een gezellige meet, toch Weiss?quote:
De mensen die niet zijn komen opdagen weten niet wat ze hebben gemist.![]()
Daarom.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het was een gezellige meet, toch Weiss?
De mensen die niet zijn komen opdagen weten niet wat ze hebben gemist.![]()
Wel typische reactie voor dit topic, niet naar de meet willen maar wel willen weten hoe het was
Kom dan gewoon
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2014 09:26:24 ]![]()
Is er al een verslag van El Thijs?It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!![]()
Ik ben nog niet helemaal opgeknapt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Is er al een verslag van El Thijs?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Gelukkig hebben we de foto's nog14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik besef me net dat ik op de 15e al wat heb staan... Sorry, ik moet me afmelden voor het karten.SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 1 maart 2014 - CabaretmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 15 maart 2014 - KartmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Jammer syl!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
voor een meet?
• Post!
Toegevoegd aan het Karten op misschien. Het hangt heel erg af voor mij op welk tijdstip het begint. Ik heb 's avonds wat namelijk..."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:57 schreef -Splash- het volgende:
SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 1 maart 2014 - CabaretmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had je al nagedacht over de caberetmeet? Hoe laat het begint etcSPOILER: Zaterdag 15 maart 2014 - KartmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
Toegevoegd aan het Karten op misschien. Het hangt heel erg af voor mij op welk tijdstip het begint. Ik heb 's avonds wat namelijk...14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Uh nee... een goede vraag. Ik ga hier deze week over nadenken en laat het deze werkweek nog weten.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had je al nagedacht over de caberetmeet? Hoe laat het begint etc
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Mooiquote:Op maandag 17 februari 2014 11:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Uh nee... een goede vraag. Ik ga hier deze week over nadenken en laat het deze werkweek nog weten.dan zie ik het antwoord vanzelf wel verschijnen
14 SHADES OF GREY
Details die ik kan geven:quote:Op maandag 17 februari 2014 11:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooidan zie ik het antwoord vanzelf wel verschijnen
BYOF&D: Bring your own food and drinks. Er is een Albert Heijn om de hoek, regel zelf aub wat drinken en/of chips. Dit lijkt mij financieel het meest beste. Een andere keuze die ik ook acceptabel vind is dat ik de inkopen doe en dat iedereen een bijdrage doet aan het potje in geld. (niet veel, denk aan 2 a 3 euro oid).
Als je iets heel lekkers kan maken en dat wil je graag, natuurlijk! Meld het wel even bij mij zodat ik er rekening mee kan houden. Kosten kunnen we in overleg vast wel verdelen.
Waar; Zal ik via de PB verspreiden, maar; Amersfoort.
Tijd: In de middag beginnen rond 2 uur, exacte tijd komt nog.
Eten: Naast de versnaperingen wil ik 's avonds eten gaan halen. Ik hoor dat veel mensen chinees wel lekker vonden de vorige keer. Ik ook, maar er zijn ook geluiden dat sommige mensen dat niet lekker vinden en of ik dan ook niet friet kon halen. Dus dat bepalen we ter plekke. Eten zal gehaald worden en zorg dat je cash geld bij je hebt om af te rekenen!
Materiaal: Ik heb geen blueray-speler, er staat wel een ps3 maar dat gaat niet helemaal goed. Wel een DVD speler en een USB ingang. Hou daar rekening mee als je iets wilt meenemen."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Om te voorkomen dat iedereen hetzelfde meebrengt lijkt mij het verstandig om een lijstje te maken met wat iedereen mee wil brengen of als we besluiten om het splash te laten halen wat hij mee moet bregnen14 SHADES OF GREY
Komt allemaal wel goed. Ik heb enkel alles op DVD dus dat loopt wel los. En ik neem zelf ook wel wat chips etc. mee denk ik."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Karten lijkt me wel tof! Even kijken of het lukt vrij te krijgen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:57 schreef -Splash- het volgende:
voor een meet?
• Post!Miata is always the answer![]()
Ik kan wel quiche/mini quiches maken bijvoorbeeld, weer eens wat anders misschien
(weet natuurlijk niet wat jullie normaal doen)
Maar pizza, chinees, inleggen in de pot ook allemaal prima.
Ik hoor wel wat het wordt![]()
![]()
Niets ik denk niet dat mijn kookkunsten gewaardeerd worden door anderequote:Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik kan wel quiche/mini quiches maken bijvoorbeeld, weer eens wat anders misschien
Ik hoor wel wat het wordtkans op voedselvergiftiging etc.
Ik neem wel wat M&Ms en cola mee14 SHADES OF GREY
Meetings voor as zaterdagmiddag: Kom Anne helpen met verhuizen in Amersfoort! Parkeerkosten worden vergoed en patatjes oid ookIk kan alle hulp gebruiken
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Doe het volgende week dan kan het in een keer met de cabaretmeetquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef Pinkdwarf het volgende:
Meetings voor as zaterdagmiddag: Kom Anne helpen met verhuizen in Amersfoort! Parkeerkosten worden vergoed en patatjes oid ookIk kan alle hulp gebruiken
's morgens verhuizen en 's middags en 's avonds cabaret.
14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef Pinkdwarf het volgende:
Weissman kan goed sjouwen!![]()
sorry zit in berlijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef Pinkdwarf het volgende:
hihi
life goes on.. be proud of yourself!![]()
Het wordt lekkerquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik hoor wel wat het wordt
"Omae wa mou shindeiru."
Het is dat ik dan in Eindhoven benquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik kan wel meer dingen heel goedquote:![]()
![]()
wat doe jij morgen in my town?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is dat ik dan in Eindhoven ben
[..]
Ik kan wel meer dingen heel goed![]()
PUA shizzle. Hide yo wife, hide yo daughter.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat doe jij morgen in my town?![]()
Wat dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is dat ik dan in Eindhoven ben
[..]
Ik kan wel meer dingen heel goedChildren of the night. What music they make.![]()
Wat zou Weissman moeten compenseren denk je?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:31 schreef pilsje-pintje het volgende:
[..]
Dat noemt men toch compensatiegedrag....?It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!![]()
Ik stuur vanavond een PM naar de bezoekers van de cabaretmeeting.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Ik zet mezelf ook op misschien voor het karten!SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 1 maart 2014 - CabaretmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 15 maart 2014 - KartmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
[/quote]![]()
Goed bezig WW!Nice!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:57 schreef -Splash- het volgende:
Ik stuur vanavond een PM naar de bezoekers van de cabaretmeeting."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Euh het is nu weer bijna avondquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:57 schreef -Splash- het volgende:
Ik stuur vanavond een PM naar de bezoekers van de cabaretmeeting.
14 SHADES OF GREY
Tsss, voor meets reis ik af naar Groningen en Limburgquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
ij kan niet.. omdat t ver weg is enzo...
"Omae wa mou shindeiru."
-Splash- is ook maar een mens!quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh het is nu weer bijna avond
...denk ik."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Truequote:Op woensdag 26 februari 2014 18:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
-Splash- is ook maar een mens!
...denk ik.
14 SHADES OF GREY
Ja.. Het is niet gelukt..Vanavond echt!
Goed zoquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:39 schreef -Splash- het volgende:
Ja.. Het is niet gelukt..Vanavond echt!
"Omae wa mou shindeiru."
ja maar jij werkt niet in t weekend... ik moet heen en weer reizen en daarna werken.. daarmee is t te ver.. in vakantie als k vrij ben reis k desnoods naar belgie of Duitsland.. boeit me niet.. maar kan geen vrij blijven vragen..quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tsss, voor meets reis ik af naar Groningen en Limburglife goes on.. be proud of yourself!![]()
Dan zullen we tijdens het voorjaar maar een revenge plannen in de kartfabrique in Utrecht bijvoorbeeld.![]()
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:34 schreef jdel het volgende:
Dan zullen we tijdens het voorjaar maar een revenge plannen in de kartfabrique in Utrecht bijvoorbeeld.
De baan afhuren.
En dan met de motoren erop."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Kartfabrique!!!!!!! JAAAAA!
Oh, cabaretmeet mail is verzonden. Heb je hem niet gehad, dan ben je blijkbaar niet welkom. Of ik heb je naam niet goed gespeld.
Even mijn een dm of pb sturen.
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
"En onder het gezang van de engelenkoren kwam het bericht aan in de handen van de uitgenodigde gasten. En zij zagen dat het goed was."quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:07 schreef -Splash- het volgende:
Kartfabrique!!!!!!! JAAAAA!
Oh, cabaretmeet mail is verzonden. Heb je hem niet gehad, dan ben je blijkbaar niet welkom. Of ik heb je naam niet goed gespeld.
Even mijn een dm of pb sturen."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
+1quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"En onder het gezang van de engelenkoren kwam het bericht aan in de handen van de uitgenodigde gasten. En zij zagen dat het goed was."14 SHADES OF GREY
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Of zeker, of niet. Je bent toch geen Spezza of wel?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:52 schreef Weissman het volgende:
Ik zet me zelf even op ''misschien'' voor morgen."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Nee, daarom zet ik me juist op ''misschien''. Een Spezzaatje doen is; jezelf op zeker zetten en niet komen opdagen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of zeker, of niet. Je bent toch geen Spezza of wel?![]()
Nieuwe meet aangemaakt: skimeet!SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 15 maart 2014 - KartmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 5 april 2014 -SkimeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
![]()
Nieuwe meet aangemaakt: skimeet!SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 15 maart 2014 - KartmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 5 april 2014 -SkimeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
quote:Op zondag 2 maart 2014 08:39 schreef Weissman het volgende:
Het was gisteren weer super gezellig, iedereen bedankt en tot de volgende keer
Al houd volgende keer wel je handen thuis. Ik kan nog steeds niet zitten."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Lijkt me een top idee! Utrecht zou ik fijner vinden qua locatie dan Eindhoven.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:34 schreef jdel het volgende:
Dan zullen we tijdens het voorjaar maar een revenge plannen in de kartfabrique in Utrecht bijvoorbeeld.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]![]()
Was gezellig gisteren. Leuke meet geweest.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: