quote:Op maandag 17 februari 2014 10:57 schreef -Splash- het volgende:
SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 1 maart 2014 - CabaretmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 15 maart 2014 - KartmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!Miata is always the answer![]()
Ik kan wel quiche/mini quiches maken bijvoorbeeld, weer eens wat anders misschien
(weet natuurlijk niet wat jullie normaal doen)
Maar pizza, chinees, inleggen in de pot ook allemaal prima.
Ik hoor wel wat het wordt![]()
![]()
Niets ik denk niet dat mijn kookkunsten gewaardeerd worden door anderequote:Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik kan wel quiche/mini quiches maken bijvoorbeeld, weer eens wat anders misschien
Ik hoor wel wat het wordtkans op voedselvergiftiging etc.
Ik neem wel wat M&Ms en cola mee14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Meetings voor as zaterdagmiddag: Kom Anne helpen met verhuizen in Amersfoort! Parkeerkosten worden vergoed en patatjes oid ookIk kan alle hulp gebruiken
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Doe het volgende week dan kan het in een keer met de cabaretmeetquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef Pinkdwarf het volgende:
Meetings voor as zaterdagmiddag: Kom Anne helpen met verhuizen in Amersfoort! Parkeerkosten worden vergoed en patatjes oid ookIk kan alle hulp gebruiken
's morgens verhuizen en 's middags en 's avonds cabaret.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef Pinkdwarf het volgende:
Weissman kan goed sjouwen!![]()
sorry zit in berlijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef Pinkdwarf het volgende:
hihi
life goes on.. be proud of yourself!![]()
Het wordt lekkerquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik hoor wel wat het wordt
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Het is dat ik dan in Eindhoven benquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik kan wel meer dingen heel goedquote:![]()
![]()
wat doe jij morgen in my town?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is dat ik dan in Eindhoven ben
[..]
Ik kan wel meer dingen heel goed![]()
PUA shizzle. Hide yo wife, hide yo daughter.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat doe jij morgen in my town?![]()
Wat dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is dat ik dan in Eindhoven ben
[..]
Ik kan wel meer dingen heel goedChildren of the night. What music they make.![]()
Wat zou Weissman moeten compenseren denk je?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:31 schreef pilsje-pintje het volgende:
[..]
Dat noemt men toch compensatiegedrag....?It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!![]()
Ik stuur vanavond een PM naar de bezoekers van de cabaretmeeting.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Ik zet mezelf ook op misschien voor het karten!SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 1 maart 2014 - CabaretmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 15 maart 2014 - KartmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!
[/quote]![]()
Goed bezig WW!Nice!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:57 schreef -Splash- het volgende:
Ik stuur vanavond een PM naar de bezoekers van de cabaretmeeting."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: