Sorry, ik kan niet luisteren hier op het werk, maar volgens de stubru website was het Victory van Daan op 98quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Jee, er zijn best karakteristieke nummers uit de lijst verdwenen. The Hickey Underworld, Arsenal met Estupendo, Is it van Triggerfinger.
op 1quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:33 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
En volgens mij moet Suds and Soda nog komen.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is er toch veel goede Belgische muziek he! Kunnen jullie zo'n top 100 van Nederlandse muziek voorstellen?
Miss Mondrioolquote:
Ik ben het helemaal met je eens dat Belgen fantastische muziek maken, maar er zijn zat goede Nederlandse bands hoor, het lijkt me zelfs hartstikke leuk als 3fm ofzo ook een week organiseert met alleen maar Nederlandse bands.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is er toch veel goede Belgische muziek he! Kunnen jullie zo'n top 100 van Nederlandse muziek voorstellen?
Bedankt! dat ga ik zeker kijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:28 schreef DoomCow het volgende:
Voor de liefhebbers: Vanavond, 20:40 uur, Canvas: Olalala. Een nieuwe geestige en niet zo serieuze popquiz gepresenteerd door Siska Schoeters
Vanavond aflevering 2quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Bedankt! dat ga ik zeker kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |