Ligt onder 3 weken aan klerenquote:
42/60equote:
Cliff Richard maakte anders nu andere muziek dan toenquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar daar waar de oude rockers uit de jaren '50 niet verder wisten te borduren op hun muziek, konden The Beatles dat wel en hebben ze popmuziek naar een hoger plan getrokken. Het valt niet te ontkennen dat hun bijdrage in de vooruitgang van popmuziek enorm is.
Ik denk ook niet dat er iemand is die dat ontkent. Is het punt ook niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar daar waar de oude rockers uit de jaren '50 niet verder wisten te borduren op hun muziek, konden The Beatles dat wel en hebben ze popmuziek naar een hoger plan getrokken. Het valt niet te ontkennen dat hun bijdrage in de vooruitgang van popmuziek enorm is.
Even goed moment zoeken om te douchen nogquote:
Mmm...genoeg mensen in dat geval die willen kunnen zeggen: I buried Paul!quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies. In principe zijn The Beatles schuldig aan Justin Bieber en One Direction. Afbranden dus.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:42 schreef donroyco het volgende:
Succes en veel plezier allemaal met de top 100 en een fijne jaarwisseling
Jij ook!quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:42 schreef donroyco het volgende:
00:05 in 2014.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Even goed moment zoeken om te douchen nog
Jij ook alvast hequote:Op dinsdag 31 december 2013 13:42 schreef donroyco het volgende:
Phil heet 'ie.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:43 schreef Ferdo het volgende:
Veel Collins in de lijst, maar dit is het laatste.
Jij ook een goede jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:42 schreef donroyco het volgende:
Jij ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:42 schreef donroyco het volgende:
Ik op MP3quote:
Ik vind eigenlijk dat Genesis er niet op achteruit is gegaan toen Phil de zang overnam van Peter Gabrielquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet mee eens. Hij heeft meer topnummers gemaakt; solo en in Genesis.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Genesis er niet op achteruit is gegaan toen Phil de zang overnam van Peter Gabriel
Laten we eerst die drums afwachtenquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Laten we blij zijn dat dit niet door Sander gedraaid wordt
Eens!quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Genesis er niet op achteruit is gegaan toen Phil de zang overnam van Peter Gabriel
Eens. Maar dat is met best wel veel echt goede nummers.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Live zoveel beter. Dit klinkt erg blikkerig
Niet mee eens, maarja iedereen mag n eigen mening hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genesis was alleen goed met Peter Gabriël
Jij vindt "A Trick of the Tail" slechter dan "Selling England by the Pound"? Ik nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
* totaal oneens is *
Maar goed, smaken verschillen.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Die show in Duitsland op DVD is een aanrader. Serious Live ofzo
Dat zeker niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genesis was alleen goed met Peter Gabriël
Pino plsquote:
Vergeet Trespass, Nursery Crime, Foxtrot en the Lamb Lies Down on Broadway niet he. Stuk voor stuk briljante albums.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij vindt "A Trick of the Tail" slechter dan "Selling England by the Pound"? Ik niet
Ik vind die albums ook goed. Maar ik vind niet dat het daarna minder werd met Phil Collins.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Vergeet Trespass, Nursury Crime, Foxtrot en the Lamb Lies Down on Broadway niet he. Stuk voor stuk briljante albums.
Als singer / songwriter vind ik Peter Gabriel echt een stuk beter. Niet dat ik een hekel heb aan Phil, die heeft zeker een aantal heel mooie dingen geschreven. Maar nog steeds zie ik drummen als Phil's voornaamste talent.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind die albums ook goed. Maar ik vind niet dat het daarna minder werd met Phil Collins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |