Uitvinders van wat? Ik vind het ook overdreven om te zeggen dat puur en alleen de Beatles ervoor hebben gezorgd dat popmuziek zo klinkt als nu. Dat het wat anders had geklonken zonder hen ben ik het wel mee eens, maar het is niet alsof zij er voor gezorgd hebben dat White Rabbit of Echoes zo klinkt als het klinkt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze waren uitvinders eigenlijk, hele andere historische waarde
Ik heb me altijd afgevraagd wat er amazing was aan de stroopwafels. Zouden het spacewafels geweest zijn?quote:
Popmuziek, pioneersquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uitvinders van wat? Ik vind het ook overdreven om te zeggen dat puur en alleen de Beatles ervoor hebben gezorgd dat popmuziek zo klinkt als nu. Dat het wat anders had geklonken zonder hen ben ik het wel mee eens, maar het is niet alsof zij er voor gezorgd hebben dat White Rabbit of Echoes zo klinkt als het klinkt.
ik heb ze een keertje live gezien...zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd wat er amazing was aan de stroopwafels. Zouden het spacewafels geweest zijn?
Niet in hun eentje, dat wil ik zeggenquote:
Beetje zoals Armand?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:37 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik heb ze een keertje live gezien...zou me niks verbazen
Blof moet ergens de inspiratie vandaan hebben gehaald.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is ook net Blof qua tekst he?
Wij hadden ze op eerstejaarskamp bij kampvuur.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:37 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik heb ze een keertje live gezien...zou me niks verbazen
Uiteindelijk zijn zij ook gewoon geinspireerd door Chuck Berry, Elvis, Little Richard, Buddy Holly en weet ik veel wie nog meer. Zonder daarbij af te willen doen aan hun historische waarde trouwens.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
ik heb een deja-vuquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wij hadden ze op eerstejaarskamp bij kampvuur.We waren met maar 20-30 man, de helft van de studenten kenden ze niet eens volgens mij.
Zoals elke grootheid de mosterd aanvankelijk bij iemand anders vandaan haalde.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn zij ook gewoon geinspireerd door Chuck Berry, Elvis, Little Richard, Buddy Holly en weet ik veel wie nog meer. Zonder daarbij af te willen doen aan hun historische waarde trouwens.
Klopt, iedereen wordt geïnspireerdquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn zij ook gewoon geinspireerd door Chuck Berry, Elvis, Little Richard, Buddy Holly en weet ik veel wie nog meer. Zonder daarbij af te willen doen aan hun historische waarde trouwens.
De uitvinders van de commerciële boybandsquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
We zijn net op de helft van het vorige uur manquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
103 Set Fire To The Rain Adele
102 Belfast Child Simple Minds
101 Love You More Racoon
100 Who Wants To Live Forever Queen
99 Street Spirit Radiohead![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
98 Sex On Fire Kings Of Leon
97 All Along The Watchtower Jimi Hendrix Experience![]()
96 The Pretender Foo Fighters
95 Stil In Mij Van Dik Hout
94 Killing In The Name Of Rage Against The Machine![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
93 Ne me Quitte Pas Jacques Brel
Je bent wel erg vroeg he, heb je haast?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
101 Love You More Racoon
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Driekwart.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
We zijn net op de helft van het vorige uur man.
anders post je het laatste uur ook alvast even johquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
101 Love You More Racoon
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat we nog 3 nummers moesten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:40 schreef D. het volgende:
[..]
Je bent wel erg vroeg he, heb je haast?
Precies. In principe zijn The Beatles schuldig aan Justin Bieber en One Direction. Afbranden dus.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zoals elke grootheid de mosterd aanvankelijk bij iemand anders vandaan haalde.
Hij is bang voor je nummerloze lijstquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:40 schreef D. het volgende:
[..]
Je bent wel erg vroeg he, heb je haast?
Die heeft nu nummers hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij is bang voor je nummerloze lijst
Maar daar waar de oude rockers uit de jaren '50 niet verder wisten te borduren op hun muziek, konden The Beatles dat wel en hebben ze popmuziek naar een hoger plan getrokken. Het valt niet te ontkennen dat hun bijdrage in de vooruitgang van popmuziek enorm is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |