Eerste CD vond ik goed, tweede cd zwaar ruk en inderdaad een trucje. Zoals ik dat bij zoveel bands vind gaanquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer is gewoon banjogejengel jongens. Echt niets bijzonders, en ze herhalen dit trucje elke keer. Meest overrated band van de laatste 5 jaar.
Vind ik ook wel maar wil ze al zo lang zien dat ik het gewoon móét doenquote:
Ik kan het banjogetokkel wel hebben. The Cave is ook niet hun beste, Hopeless Wanderer is wel echt goed.quote:
Succes is voor veel bands muzikaal de ondergang.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Eerste CD vond ik goed, tweede cd zwaar ruk en inderdaad een trucje. Zoals ik dat bij zoveel bands vind gaan
Die hebben 1 kneuzig hitje en zijn verder niks. Zou eerder Crystal Fighters zeggenquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:50 schreef D. het volgende:
[..]
Die Will & the people (ik haal die 2 altijd door elkaar) scoren ook hoog hoor
Kan weleens de laatste keer zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind ik ook wel maar wil ze al zo lang zien dat ik het gewoon móét doen
Daar zal Dagoduck ook wel op aan het wachten zijn.quote:
Eerste CD ging ook al snel vervelen, maar Little Lion Man en Winter Winds vind ik wel nog altijd tofquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Eerste CD vond ik goed, tweede cd zwaar ruk en inderdaad een trucje. Zoals ik dat bij zoveel bands vind gaan
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben inmiddels onder dwang aangekleed. Mensen die niet snappen dat een hele dag in je pyjama ook wel eens fijn kan zijn.
Ik begrijp jequote:Op dinsdag 31 december 2013 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben inmiddels onder dwang aangekleed. Mensen die niet snappen dat een hele dag in je pyjama ook wel eens fijn kan zijn.
Ik zou naar Yanni in Duitsland gaan, maar toen kreeg ik net een nieuw huisje.. dus dat gaat niet doorquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind ik ook wel maar wil ze al zo lang zien dat ik het gewoon móét doen
Na Sunday bloody Sunday was het voor mij meteen klaar toen dit kwamquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nu ben ik geen U2-expert of -fan, maar ik zou toch zeggen dat dit muziek uit hun hoogtijdagen is...![]()
Straks komt ook Where The Streets Have No Name.
Filmpje?quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben inmiddels onder dwang aangekleed.
Goed nummer datquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Na Sunday bloody Sunday was het voor mij meteen klaar toen dit kwam
Heb geen filmpje van mijn omgekeerde striptease.quote:
Hij is wel lang aan het zoeken iddquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:52 schreef donroyco het volgende:
Die Bono kan ook niet goed zoeken hè
Foo Fighters - The Pretender.quote:
Daar denken complete volksstammen duidelijk anders overquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Na Sunday bloody Sunday was het voor mij meteen klaar toen dit kwam
De een na bestequote:Op dinsdag 31 december 2013 12:53 schreef MaJo het volgende:
Niet de beste Radiohead, maar wel Radiohead
De beste staat het hoogstquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:53 schreef MaJo het volgende:
Niet de beste Radiohead, maar wel Radiohead
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
Smaak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |