Mary J. Bler komt voorbij met U2quote:
Heel Bryan Adams overgewaardeerd..quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een van de meest overgewaardeerde nummers in de popgeschiedenis.
Ik had een puchquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind mijn eerste solex leuker.
Run To You en I'm Gonna Win vind ik wel grappig. Die zijn niet zo overgewaardeerd als dit, maar Bryan is inderdaad niet boeiendquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Heel Bryan Adams overgewaardeerd..
Met zo'n stem en een goed lied zou het wel wat worden
Wie weet wat de toekomst brengtquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ach hij doet het goed op Veronica.. daarom staat die nooit opquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Altijd handigquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:09 schreef Stickertje het volgende:
Ik had een prive chauffeur.. mijn moeder
Slaapgebrek?quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou ook kunnen stoppen met mijn afstreeplijstjeVan de komende 166 nummers weet ik wel of ik ze wel of niet mooi vind.
One, die kan ik wel hebben. Was vaak op de radio toen ik Runescape speeldequote:Op dinsdag 31 december 2013 08:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mary J. Bler komt voorbij met U2
quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
One, die kan ik wel hebben. Was vaak op de radio toen ik Runescape speelde
De beste Hurricanequote:
Runescapequote:Op dinsdag 31 december 2013 08:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
One, die kan ik wel hebben. Was vaak op de radio toen ik Runescape speelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |