Dat nummer vervormd standaard al, hoe k*t is die afgemixtquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mary j Blige weet dat te verpesten, knap hoor
Ja, de mensen die naar Mars gaan kunnen niet terug naar Aardequote:
tegen dat gekweel valt niet op te mixen denk ikquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat nummer vervormd standaard al, hoe k*t is die afgemixt
Weer een nummer waar we iemand op begraven hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso is One gewoon een mindere van U2, snap nooit dat dat hun hoogste is.
Mijn favoriete Queen en Neil, mijn op 1 na favoriete Bowie, ABBA, Kate, mijn favoriete plaat in de lijst, met wat degelijk opvulmateriaal wat beter was dan dit was het een goed uur geweest.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Eigenlijk vind ik het een heel gewoon uur, geen echte uitspringers voor mij.
Ja, gewoon haar k*t laten klinken, hopen dat niemand het draait. Maar tegenwoordig houden die 538-hippies van zulk slecht geluid omdat hun oortjes zijn beschadigd door 120dB SPL feestenquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
tegen dat gekweel valt niet op te mixen denk ik
Je bent wat vergeten. Mary bijv.quote:
"I got my first real sexdream"quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer slaat ook echt nergens op. Poedelrock.
Mary?quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je bent wat vergeten. Mary bijv.
Ik vind 'm al behoorlijk hoog hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:06 schreef FritsFlits het volgende:
Veronica nummer 1, dat deze niet hoger staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |