Een zak nuts is sneller voedsel dan een heel ontbijt maken.. Voor 1 keer dan..quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als je daar nu nog last van hebt..
quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Wakker worden met dat gebanjodel en daarna een matige U2![]()
Ik ga de vuilnis maar ff aan de weg zetten.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Een zak nuts is sneller voedsel dan een heel ontbijt maken.. Voor 1 keer dan..
Nee maar hazelnoten wel als je er allergies voor bentquote:Op dinsdag 31 december 2013 07:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ach zo ongezond is chocolade niet
quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee maar hazelnoten wel als je er allergies voor bent![]()
Exit Garbage Before Dad Flipsquote:Op dinsdag 31 december 2013 07:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga de vuilnis maar ff aan de weg zetten.
het zegt mij niks, maar ik ben bereid om te lerenquote:Op dinsdag 31 december 2013 07:45 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Exit Garbage Before Dad Flips
Dat is een muzieklesje.![]()
Ik vind Kayak toch vooral gejankquote:
Zet dit eens naast de huidige nederlandse muziek..quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Kayak toch vooral gejank
Dat zijn de notennamen op de streepjes van de notenbalk (van onder naar boven). Ertussenin is het FACE. Geen zinnetje voor nodig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het zegt mij niks, maar ik ben bereid om te leren
Sinds The Gathering en After Forever zijn gestopt zijn de laatste 2 goede bands wel weg inderdaad, maar dat vind ik beter dan dit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zet dit eens naast de huidige nederlandse muziek..
misschien ooit nog eens handig als ik m'n basgitaar eens ga gebruiken ipv tentoon te stellenquote:Op dinsdag 31 december 2013 07:49 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Dat zijn de notennamen op de streepjes van de notenbalk (van onder naar boven). Ertussenin is het FACE. Geen zinnetje voor nodig.
Zal je vast verder geen zak aan hebben maar ach, dat geldt voor de meeste dingen die je leert nietwaar.![]()
ik voel me ineens 1 heel IQ punt slimmerquote:Op dinsdag 31 december 2013 07:49 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Dat zijn de notennamen op de streepjes van de notenbalk (van onder naar boven). Ertussenin is het FACE. Geen zinnetje voor nodig.
Zal je vast verder geen zak aan hebben maar ach, dat geldt voor de meeste dingen die je leert nietwaar.![]()
Lekker zo minder strak dan bij Costelloquote:
Dit was dan wel voor de vioolsleutel, niet de bassleutel, voordat ik straks je eerste optreden in het honderd stuur.quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:50 schreef TradeMarkie het volgende:
misschien ooit nog eens handig als ik m'n basgitaar eens ga gebruiken ipv tentoon te stellen
...Als ik een schaap was, dan vond ik het leuk.. Want aan de reacties te zien hier ben ik de enige die het niet leuk vindquote:
Zelf vind ik het jammer dat Lyrics er uit is gedonderd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan weer Ruthless aftellen naar Queen
Vervelende plaat, Kayak heeft maar 1 leuk liedje.
Die bedoelde ik ja.quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zelf vind ik het jammer dat Lyrics er uit is gedonderd.
Ok.quote:
Nee, dat is van Pink Floyd en dat nummer staat ten onrechte niet in deze lijst.quote:
Verkeerde smiley, gok ik.quote:
Daarom quote ik 'm ookquote:
Ohhhquote:Op dinsdag 31 december 2013 07:53 schreef Knip het volgende:
[..]
Nee, dat is van Pink Floyd en dat nummer staat ten onrechte niet in deze lijst.
De beste Beatle naast Ringoquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De beste Beatle naast Ringo
quote:
quote:
Die ook voor het prachtige Something tekende.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:55 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemorgenvanochtend Kayleigh nog even meegepikt. Straks naar de Winterefteling, dus zal vandaag weinig meekrijgen
Veel plezierquote:Op dinsdag 31 december 2013 07:55 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemorgenvanochtend Kayleigh nog even meegepikt. Straks naar de Winterefteling, dus zal vandaag weinig meekrijgen
quotes verneukenquote:
Sara van Fleetwood Mac heeft wel een leuke baslijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 07:56 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Dit is een tof nummer om op bas te spelen.
nee, we zijn eerder al weer weg. Waarschijnlijk vooral het sprookjesbos en speeltuinquote:Op dinsdag 31 december 2013 07:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Is dat tot 0.00 met vuurwerk etc?
Aquanura meepakkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 07:57 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, we zijn eerder al weer weg. Waarschijnlijk vooral het sprookjesbos en speeltuin
Lekker toch, net je tanden gepoetst en dan aan het bierquote:Op dinsdag 31 december 2013 07:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nu hoef je waarschijnlijk niet zo lang te wachten.
mijn dochter wil volgend jaar naar SR en naar het T2K café. Hopen dat ze goede koffie hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2013 07:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lekker toch, net je tanden gepoetst en dan aan het bier
Thermosfles meequote:Op dinsdag 31 december 2013 08:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mijn dochter wil volgend jaar naar SR en naar het T2K café. Hopen dat ze goede koffie hebben
Een van de minste van het uur?quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:00 schreef Stickertje het volgende:
165 The Show Must Go On Queen![]()
daarna neem ik een paar uur pauze waarschijnlijk
Mary j Blige weet dat te verpesten, knap hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
167 Summer Of '69 Bryan Adams
166 Like A Hurricane Neil Young
165 The Show Must Go On Queen
164 Wuthering Heights Kate Bush
163 One U2 & Mary J Blige
162 Everlong Foo Fighters
161 Space Oddity David Bowie
160 Dancing Queen ABBA
159 Man In The Mirror Michael Jackson
158 Enjoy The Silence Depeche Mode
Dit was in potentie een top uur..
Wow, toch nog pauzequote:Op dinsdag 31 december 2013 08:00 schreef Stickertje het volgende:
165 The Show Must Go On Queen![]()
daarna neem ik een paar uur pauze waarschijnlijk
Dat nummer vervormd standaard al, hoe k*t is die afgemixtquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mary j Blige weet dat te verpesten, knap hoor
Ja, de mensen die naar Mars gaan kunnen niet terug naar Aardequote:
tegen dat gekweel valt niet op te mixen denk ikquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat nummer vervormd standaard al, hoe k*t is die afgemixt
Weer een nummer waar we iemand op begraven hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso is One gewoon een mindere van U2, snap nooit dat dat hun hoogste is.
Mijn favoriete Queen en Neil, mijn op 1 na favoriete Bowie, ABBA, Kate, mijn favoriete plaat in de lijst, met wat degelijk opvulmateriaal wat beter was dan dit was het een goed uur geweest.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Eigenlijk vind ik het een heel gewoon uur, geen echte uitspringers voor mij.
Ja, gewoon haar k*t laten klinken, hopen dat niemand het draait. Maar tegenwoordig houden die 538-hippies van zulk slecht geluid omdat hun oortjes zijn beschadigd door 120dB SPL feestenquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
tegen dat gekweel valt niet op te mixen denk ik
Je bent wat vergeten. Mary bijv.quote:
"I got my first real sexdream"quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer slaat ook echt nergens op. Poedelrock.
Mary?quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je bent wat vergeten. Mary bijv.
Ik vind 'm al behoorlijk hoog hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:06 schreef FritsFlits het volgende:
Veronica nummer 1, dat deze niet hoger staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |