Dit was dan wel voor de vioolsleutel, niet de bassleutel, voordat ik straks je eerste optreden in het honderd stuur.quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:50 schreef TradeMarkie het volgende:
misschien ooit nog eens handig als ik m'n basgitaar eens ga gebruiken ipv tentoon te stellen
...Als ik een schaap was, dan vond ik het leuk.. Want aan de reacties te zien hier ben ik de enige die het niet leuk vindquote:
Zelf vind ik het jammer dat Lyrics er uit is gedonderd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan weer Ruthless aftellen naar Queen
Vervelende plaat, Kayak heeft maar 1 leuk liedje.
Die bedoelde ik ja.quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zelf vind ik het jammer dat Lyrics er uit is gedonderd.
Ok.quote:
Nee, dat is van Pink Floyd en dat nummer staat ten onrechte niet in deze lijst.quote:
Verkeerde smiley, gok ik.quote:
Daarom quote ik 'm ookquote:
Ohhhquote:Op dinsdag 31 december 2013 07:53 schreef Knip het volgende:
[..]
Nee, dat is van Pink Floyd en dat nummer staat ten onrechte niet in deze lijst.
De beste Beatle naast Ringoquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De beste Beatle naast Ringo
quote:
quote:
Die ook voor het prachtige Something tekende.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:55 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemorgenvanochtend Kayleigh nog even meegepikt. Straks naar de Winterefteling, dus zal vandaag weinig meekrijgen
Veel plezierquote:Op dinsdag 31 december 2013 07:55 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemorgenvanochtend Kayleigh nog even meegepikt. Straks naar de Winterefteling, dus zal vandaag weinig meekrijgen
quotes verneukenquote:
Sara van Fleetwood Mac heeft wel een leuke baslijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 07:56 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Dit is een tof nummer om op bas te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |