quote:
Ken je ook mensen bij SchagenFM?quote:
Dat krijg je al snel als je in dat wereldje zit denk ikquote:Op dinsdag 31 december 2013 06:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja, maar het was wel heel erg gehyped toen. Uiteindelijk mooi om te zien op televisie, maar al die aandacht voor zijn overlijden. Leek wel een massale Giro 555 actie, en dat had ook niet gehoeven.
Zelfde geldt trouwens voor Michael Jackson in 2009, ook één en al hysterie. Met verslagen, commentaar, deskundigen... Nog net geen update's vanuit het ganseland.
MJ.. Toen hi leefde vond iedereen de grootste freak, pedo & zijn laatste album was een flop.. Toen hij dood was was het ineens een legendequote:Op dinsdag 31 december 2013 06:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja, maar het was wel heel erg gehyped toen. Uiteindelijk mooi om te zien op televisie, maar al die aandacht voor zijn overlijden. Leek wel een massale Giro 555 actie, en dat had ook niet gehoeven.
Zelfde geldt trouwens voor Michael Jackson in 2009, ook één en al hysterie. Met verslagen, commentaar, deskundigen... Nog net geen update's vanuit het ganseland.
Tja, gewoon van genieten want hierna is het een heel jaar niet meerquote:Op dinsdag 31 december 2013 06:18 schreef FritsFlits het volgende:
Heb elke nacht iets van 5 uur geslapen of zo, maal 6... is ruim 30 uur...shit
Zo gaat het zo vaak. Herman Brood (niet dat ik die goed vind) scoorde zijn eerste #1-hit nadat hij dood was, met een niet om aan te horen versie van My Way.quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
MJ.. Toen hi leefde vond iedereen de grootste freak, pedo & zijn laatste album was een flop.. Toen hij dood was was het ineens een legende
Nee, dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ken je ook mensen bij SchagenFM?
Real lifequote:Op dinsdag 31 december 2013 06:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Tja, gewoon van genieten want hierna is het een heel jaar niet meer
Minus een week dan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Tja, gewoon van genieten want hierna is het een heel jaar niet meer
Inderdaad het is alweer morgenquote:
Eeeej Ferdoquote:Op dinsdag 31 december 2013 06:21 schreef Ferdo het volgende:
Het is hier wel even drukker dan gister om dit tijdstip.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:21 schreef Zaktabak het volgende:
HIER HEB IK 6 DAGEN NIET VOOR GESLAPEN!!! PETER FOX![]()
![]()
De dag voor dat je kwamquote:Op dinsdag 31 december 2013 06:23 schreef Elfletterig het volgende:
Gelukkig komt de allerbeste plaat van ABBA eraan.
Meh.. WInner takes it all zou voor mij wel boven the day before you came staanquote:Op dinsdag 31 december 2013 06:23 schreef Elfletterig het volgende:
Gelukkig komt de allerbeste plaat van ABBA eraan.
Happy New Year blief ik ook welquote:Op dinsdag 31 december 2013 06:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Meh.. WInner takes it all zou voor mij wel boven the day before you came staan
Dat is de #2 voor mij.quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Meh.. WInner takes it all zou voor mij wel boven the day before you came staan
Zowat.quote:
Op een lijst van 2000 nummersquote:
Heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 31 december 2013 06:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Toen waren ze toch net uit elkaar, Agnetha en Bjorn?
Geen idee, maar lijkt me moeilijk als de kerels de teksten schrijven en je moet zingen wat hij eigenlijk van alle ellende vindquote:Op dinsdag 31 december 2013 06:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Aan de muziek te horen welquote:Op dinsdag 31 december 2013 06:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Er is hierna geloof ik nog een single uitgekomen. Maar 'The Day...' hoort wel bij het groepje nummers dat op het laatst is geschreven.quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:28 schreef Stickertje het volgende:
Volgens mij waren toen ze allang uit elkaar, dit is volgens mij het allterlaatste nummer
Klopt, ik lees net dat ze in '78 uit elkaar gingen, dit nr is van '82.quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:28 schreef Stickertje het volgende:
Volgens mij waren toen ze allang uit elkaar, dit is volgens mij het allterlaatste nummer
Why, tell me why?quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:30 schreef Stickertje het volgende:
Oh.. Keane
Heb ik handtekeningen van![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:30 schreef Elfletterig het volgende:
Normaal zou ik Keane luisteren, maar ik ben moe en ik ga slapen.Tot omstreeks 11:30 uur.
Pinkpop.. Toen was Racoon aan het optreden op het podium.. Alles beter dan Racoonquote:
laterquote:Op dinsdag 31 december 2013 06:30 schreef Elfletterig het volgende:
Normaal zou ik Keane luisteren, maar ik ben moe en ik ga slapen.Tot omstreeks 11:30 uur.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:30 schreef Elfletterig het volgende:
Jij doet een Fritsie?quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:30 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Pinkpop.. Toen was Racoon aan het optreden op het podium.. Alles beter dan Racoon
Frits slaapt?quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij doet een Fritsie?
Truste
Heel soms toch? En heel kort..quote:
182 -- Keane - Somewhere Only We Know 2004quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:31 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ben te lui om te kijken -en heb een gezicht nog brakker dan een braakliggend terrein in de buitenwijken van Enschede- dus iemand, noem effe op, welke verschrikkelijke 00's kutband is dit ook alwwer?![]()
Klonk idd niet slecht, maar de muziek was te saai..quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]dacht dat Racoon live wel aardig was
Trustequote:Op dinsdag 31 december 2013 06:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb het idee dat ze alleen rustig en een beetje ruig kennenquote:Op dinsdag 31 december 2013 06:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Klonk idd niet slecht, maar de muziek was te saai..
quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heel soms toch? En heel kort..
Mijn ogen zitten zo dicht dat ik eerst las dat je iemand vroeg om te kijken op braakliggend terrein etc..quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:31 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ben te lui om te kijken -en heb een gezicht nog brakker dan een braakliggend terrein in de buitenwijken van Enschede- dus iemand, noem effe op, welke verschrikkelijke 00's kutband is dit ook alwwer?![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:31 schreef Zaktabak het volgende:
Oja, dank...quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
182 -- Keane - Somewhere Only We Know 2004
Zoiets ja. Moet nog rijden. Blweh...quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Alleen het land van Maas is leuk
Nee, ik moet nu gewoon wat slaap pakkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 06:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij doet een Fritsie?
Truste
Mijn mening, mag je gewoon naast je neerleggen.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik moet nu gewoon wat slaap pakkenEn ik wil "A Day In The Life" straks horen
Slapen doe ik in 2014 wel. Doei !!
Hehequote:Op dinsdag 31 december 2013 06:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn mening, mag je gewoon naast je neerleggen.
Bedankt, themamuziek van Carnival Festival speelt zich -as we speak- af in mijn hoofdquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:37 schreef HiDiHo het volgende:
Dat krijg je als je doorrijdt bij Den Helder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |