Trustequote:Op dinsdag 31 december 2013 06:30 schreef Elfletterig het volgende:
Normaal zou ik Keane luisteren, maar ik ben moe en ik ga slapen.Tot omstreeks 11:30 uur.
Ik heb het idee dat ze alleen rustig en een beetje ruig kennenquote:Op dinsdag 31 december 2013 06:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Klonk idd niet slecht, maar de muziek was te saai..
quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heel soms toch? En heel kort..
Mijn ogen zitten zo dicht dat ik eerst las dat je iemand vroeg om te kijken op braakliggend terrein etc..quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:31 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ben te lui om te kijken -en heb een gezicht nog brakker dan een braakliggend terrein in de buitenwijken van Enschede- dus iemand, noem effe op, welke verschrikkelijke 00's kutband is dit ook alwwer?![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:31 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ben te lui om te kijken -en heb een gezicht nog brakker dan een braakliggend terrein in de buitenwijken van Enschede- dus iemand, noem effe op, welke verschrikkelijke 00's kutband is dit ook alwwer?![]()
Oja, dank...quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
182 -- Keane - Somewhere Only We Know 2004
Zoiets ja. Moet nog rijden. Blweh...quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Alleen het land van Maas is leuk
Nee, ik moet nu gewoon wat slaap pakkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 06:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij doet een Fritsie?
Truste
Mijn mening, mag je gewoon naast je neerleggen.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik moet nu gewoon wat slaap pakkenEn ik wil "A Day In The Life" straks horen
Slapen doe ik in 2014 wel. Doei !!
Hehequote:Op dinsdag 31 december 2013 06:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn mening, mag je gewoon naast je neerleggen.
Bedankt, themamuziek van Carnival Festival speelt zich -as we speak- af in mijn hoofdquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:37 schreef HiDiHo het volgende:
Dat krijg je als je doorrijdt bij Den Helder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |