met dit verschil dat Prins Friso meer dan een uur gereanimeerd is en dat is voor zover we nu weten bij Schumacher niet het gevalquote:Op dinsdag 31 december 2013 03:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onveranderd ernstig. De berichtgeving klinkt allemaal erg identiek aan wat we bij Prins Friso hoorden. Laten we hopen op een betere afloop.
Toch meer dat ie iets van een kwartier zonder zuurstof onder sneeuw heeft gelegen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:04 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
met dit verschil dat Prins Friso meer dan een uur gereanimeerd is en dat is voor zover we nu weten bij Schumacher niet het geval
Zware hersenbeschadiging, ligt in coma, etc...quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:04 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
met dit verschil dat Prins Friso meer dan een uur gereanimeerd is en dat is voor zover we nu weten bij Schumacher niet het geval
Daar moest ik ook meteen aan denken ja, wat hebben die mensen met sneeuw?? brr koud manquote:Op dinsdag 31 december 2013 03:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onveranderd ernstig. De berichtgeving klinkt allemaal erg identiek aan wat we bij Prins Friso hoorden. Laten we hopen op een betere afloop.
Sneeuwpoppen bouwen, sleetje rijden en driften.quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar moest ik ook meteen aan denken ja, wat hebben die mensen met sneeuw?? brr koud man
hij wordt in coma gehouden ze hebben geen flauw idee op dit moment of ie wakker kan worden...quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zware hersenbeschadiging, ligt in coma, etc...
Het klinkt allemaal angstig veel in dezelfde richting.
Ik hoop het beste, maar........quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:06 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
hij wordt in coma gehouden ze hebben geen flauw idee op dit moment of ie wakker kan worden...
quote:
Ik heb ook niets met stingquote:
Bedacht ik mij ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 03:11 schreef Elfletterig het volgende:
Onvoorstelbaar dat deze slaapverwekkende cover zo hoog in de lijst staat
Wereld van verschilquote:
Je houdt het ding verkeerd omquote:Op dinsdag 31 december 2013 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wereld van verschil![]()
*luchtgitaar pakt
Kan je bij het stemmen ook kiezen voor welke versie je stemt ?quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja, eigenlijk moeten ze e live versie draaien
ja maar........ik ben linksquote:Op dinsdag 31 december 2013 03:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je houdt het ding verkeerd omDe snaren moeten aan de andere kant.
Nee, ligt aan de dj, maar meestal spelen ze gewoon de cd versiequote:Op dinsdag 31 december 2013 03:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kan je bij het stemmen ook kiezen voor welke versie je stemt ?
Nee manquote:
Matig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee, ligt aan de dj, maar meestal spelen ze gewoon de cd versie
zeg dat danquote:Op dinsdag 31 december 2013 03:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee manIk bedoel dat de snaren niet tegen je buik aan horen te komen.
*pakt pruik en borstelquote:Op dinsdag 31 december 2013 03:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Te laat.. Tijd om je TIna pruik de kast uit te halen nu
Dat zeg ik tochquote:
Lelijke Eend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
BX of Saab (morgen wordt het de BX).quote:
Incluis toeter?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:19 schreef Stickertje het volgende:
Britney zong dit beterDie heeft dit ook gecoverd ? Fijn dat ik dat weet want dan ga ik vanaf nu ook op de uitvoerende artiest letten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Hopelijk. Sinds ik het sleepoog er weer aan gelast heb heeft die geen storing meer gehad.quote:
Ook BX fan ?quote:
jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 03:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Die heeft dit ook gecoverd ? Fijn dat ik dat weet want dan ga ik vanaf nu ook op de uitvoerende artiest letten.
* 2cv klikt niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |