Oh wat haat ik dat eigenschap zo erg!quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:18 schreef dude232 het volgende:
Klinkt in beide gevallen als een (((egoïst))), naar mijn mening.
Ik kan de situatie niet inschatten, maar ik zou er eens met hem over praten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:25 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Oh wat haat ik dat eigenschap zo erg!
Te laat: het is uit....quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:06 schreef hugecooll het volgende:
kan je zonder context weinig over zeggen, maar sorry dat ik niet meer bij je ben komen eten
ik vind het niet kunnenquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:17 schreef Latert het volgende:
[..]
Zo'n 20 minuutje heeft ze erover nagedacht.
Als ze daar moeite mee had dan kan ze beter bij Opzij gaan werken ofzo.quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind het niet kunnen
die dude deed onwijs zijn best maar iedere keer dat zijn broek op zien knietjes hing kwam TS toevallig binnen
Nog steeds bedoel je...quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:23 schreef sp3c het volgende:
het is pas 2 minuten haar ex en ze zit al te zeuren
Er was wel een grappig appeltje aan het posten ooit, CandyApplez heette ze.quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:22 schreef Snowballed het volgende:
Vrouwen die als username groen appeltje hebben..
Zo zuur dat je oren in je nek zitten en je tong spontaan oplost, als je proeft....
En maar blijven zeiken over hun ex...
Terechte klacht!quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:24 schreef sp3c het volgende:
dat denk ik wel ja, de originele klacht was al wat flauw
Ik vergeef het je niet, Oetlul!quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:06 schreef hugecooll het volgende:
kan je zonder context weinig over zeggen, maar sorry dat ik niet meer bij je ben komen eten
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:41 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik vergeef het je niet, Oetlul!
Het is zonder voorbeelden moeilijk te oordelen, maar klinkt wel bij beide vragen als iemand die zichzelf alleen maar belangrijk vind idd, het is niet iemand die een relatie op termijn verdiend als de voorbeelden best erg zouden zijn vind ik in elk geval..quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:27 schreef groenappeltje20 het volgende:
Vraag 1. Hij of zij de afgesproken belfotes niet na komt , en zich niet houd aan de afspraken? Kun je het dan over "houden"van hebben, Maar desondanks na al die lege beloftes wel zegt dat hij/zij wel van je houdt?
Ja, want.. / Nee, want...
------------------------
Vraag 2. Je vraagt aan jouw geliefde dat zij/hij iets niet moet doen wat je niet wilt (kan van alles zijn) maar diegene blijft het wel doen, terwijl je er verdrietig van word? En dan nog zegt van :" Ik hou van je".
Kunnen we het dan hebben over "houden"van?
Ja,want.. / Nee, want..
de OP is te vaag. Als je een srs antwoord wilt moet je een concretere OP maken. T klinkt nu alsof OF jullie erg verschillen en jij hem wilt veranderen OF als een jongen die egoïstisch is OF als iemand die jou niet leuk genoeg vind. OF jij stelt belachelijke eisenquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:27 schreef groenappeltje20 het volgende:
Vraag 1. Hij of zij de afgesproken belfotes niet na komt , en zich niet houd aan de afspraken? Kun je het dan over "houden"van hebben, Maar desondanks na al die lege beloftes wel zegt dat hij/zij wel van je houdt?
Ja, want.. / Nee, want...
------------------------
Vraag 2. Je vraagt aan jouw geliefde dat zij/hij iets niet moet doen wat je niet wilt (kan van alles zijn) maar diegene blijft het wel doen, terwijl je er verdrietig van word? En dan nog zegt van :" Ik hou van je".
Kunnen we het dan hebben over "houden"van?
Ja,want.. / Nee, want..
quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:38 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nee, je moet mijn hartje terug winnen. Snik snik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:20 schreef F1978 het volgende:
[..]Klopt, ik ben niet uit op een perfecte man. Maar iemand die mij waardeert, want ikzelf ben een hele lieve dame, maar tsja, mannen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben niet uit op een perfecte man. Maar iemand die mij waardeert, want ikzelf ben een hele lieve dame, maar tsja, mannen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:34 schreef F1978 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken wel iemand regelen voor je?
Hugecool, een heerlijke vrouw.
Ze is slank, lang blond haar, groene ogen, een ekte dushi.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |