bel naar 3fm! nul neggie nul neggie 1 3 3 6.quote:
Een nieuwe rom op een toestel gooien is het meest simpele wat er bestaat.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Note 3 is ook wel goed ja, jammer van Touchwiz. En rooten is zo'n kutgedoe.
Het downloaden van de rom duurt ongeveer 15 minuten, het installeren van de rom op de telefoon amper 3...quote:Rom package op de SD kaart zetten(Is meestal een .ZIP)
Daarna de telefoon rebooten in recovery mode. (Home + Volume up)
Daarna een wipe uitvoeren
Daarna de rom installeren vanaf de SD kaart.
Opnieuw opstarten.
Klaar.
Ik ben een dag bezig geweest met het rooten van m'n Galaxy Nexus.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een nieuwe rom op een toestel gooien is het meest simpele wat er bestaat.
Althans, bij mijn S2 is het
[..]
M'n kat wel tegen wat herrie van vuurwerk trouwens, heb mijn muziek meestal harder staanquote:
quote:
Dat is echt niet nodigquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben een dag bezig geweest met het rooten van m'n Galaxy Nexus.
Zie, ik ben niet de enige die wit niet vind passen.quote:
De eerste keer dat ik dat woord hoorde was bij Kopspijkersquote:
Sound of Silencequote:
Ik heb altijd een koptelefoon opquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
M'n kat wel tegen wat herrie van vuurwerk trouwens, heb mijn muziek meestal harder staan
Ik wilde gratis in-app aankopen doen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is echt niet nodig
Ik heb zelfs een nieuwe rom op de Galaxy Y gezet van een vriend van me "Vanilla Android"__O_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |