Nostalgia 77quote:Op maandag 6 januari 2014 23:38 schreef Felagund het volgende:
Nostalgia 77 lijkt mij wel interessant (Nu-Jazz), misschien is dit ook wel leuk. The Notwist sowieso en Sharon Jones and the Dap Kings is ook wel waard om te checken. Hoewel die laatste weinig origineel is.
alweer een nieuwe? ik ben na de eerste eigenlijk al afgehaakt... werden ruimschots ingehaald door Best Coast en Seapony (en het laatste album van seapony viel ook al wat tegen achteraf).quote:
Luister albums altijd af, anders mag je geen mening geven vind ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:26 schreef Tchock het volgende:
Ik had niets anders verwacht maar vind het wel sportief dat je 'm helemaal geluisterd hebt.
Wie is dat?quote:
Eerste album vind ik toch wel goed hoor, en live was het toen ook aangenaam. Nadien wat uit het oog verloren moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:09 schreef Norrage het volgende:
McMorrow
Alleen dat hitje is wel leuk, verder?
Wat is er verder mis mee? Te zoet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:09 schreef Norrage het volgende:
McMorrow
Alleen dat hitje is wel leuk, verder?
Teveel een rip-off van al bekende muziek, ik hoorde er weinig nieuws op. Maar het was niet heel slecht hoor, luisterde lekker weg. Maar zoals gewoonlijk niet die gigantische hype waard van 3FM. Al is het wel vele malen beter dan bv Passenger, Ben Howard en dat soort meuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is er verder mis mee? Te zoet?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:48 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zit die nieuwe single van James Vincent McMorrow te luisteren op Spotify. Ik vind 't echt bizar. Vorige keer had ie overduidelijk gekampeerd bij Bon Iver (beter nog: geslapen in de blokhut van Justin Vernon), en nu heeft-ie schijnbaar eerst met een stethoscoop tegen de muur van James Blake aangehangen, om toch maar op de helft van het nummer te besluiten om de tweede plaat van Bon Iver na te doen. Tering, man.![]()
Cavalier, a song by James Vincent McMorrow on Spotify.
Heartbreaker. En daarna is het nooit meer zo goed geworden of zelfs maar in de buurt gekomen, wat mij betreft. Al zijn er daarna zeker wel aardige platen gekomen, zoals de Love Is Hell pt. 1 & 2, Jacksonville City Nights en dubbelaar Cold Roses. Op zich is Gold ook aardig, al vind ik die zelf wel net een fractie minder dan die andere titels.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat moet ik van Ryan Adams solo binnenhalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |