abonnement Unibet Coolblue
pi_135172881
als iemand nuthin'fancy van lynynd kan krijg op lp...lemme know
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_135181046
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:03 schreef Luigi het volgende:
Ok, roept u maar. Leuke vinyl winkels in Londen (centrum) die ik niet mag missen (smaak 60s-70s rock oldies, jazz, 90s alternatief). Vooral in Soho denk ik? Tips?
Rough Trade East, daar haal ik meestal mijn platen. Die hebben echt een sterk aanbod in 60's-70's rock en 90's alternative (bv. ook heel veel lo-fi). Aanbod van jazz is echter wel matigjes. Electronica daarentegen weer vrij goed.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 10:47:28 #53
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_135181294
Camden heb je vrij veel tweedehands platen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_135187703
Camden! O+ Bezat in de jaren 80 tientallen lp's van dit merk. Op een bepaalt moment ze maar weggedaan want er moest ruimte komen. Wist trouwens niet dat dit merk nog bestond.

memories...
pi_135188296
Ik denk dat deze Camden toch eerder verwijst naar het district in Londen..
pi_135201980
Vandaag weer toegevoegd aan de collectie.

Enter Shikari - A Flash Flood Of Colour (ltd)
Cancer Bats - Bears, Mayors, Scraps & Bones
Alice In Chains - Black Gives Way To Blue

http://www.discogs.com/user/Rensjebree/collection
JA!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:07:39 #57
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_135203575
Ik luister momenteel de Santana platen van mijn vader _O_

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:15:37 #58
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_135203988
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat deze Camden toch eerder verwijst naar het district in Londen..
Haha klopt.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:46:09 #59
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_135216910
Vandaag toegevoegd:

Alan Parsons Project:
Pyramid
Tales of Mystery and Imagination / Edgar Allan Poe
iRobot
Stereotomy

Eric Clapton - Money and Cigarettes
En nog een Best Of van The Shadows
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_135221575
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 10:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Camden heb je vrij veel tweedehands platen.
Maar ook redelijk aan de prijs, had afgelopen zomer 2 leuke zaakjes daar gevonden op de markt maar weinig speciaal spul (voor mij dan) en hetgeen wat ze hadden was behoorlijk prijzig.
Rough Trade (zoals hierboven ook genoemd) vond ik heel wat meer interessant spul :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 8 januari 2014 @ 08:47:03 #61
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_135222087
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 07:40 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar ook redelijk aan de prijs, had afgelopen zomer 2 leuke zaakjes daar gevonden op de markt maar weinig speciaal spul (voor mij dan) en hetgeen wat ze hadden was behoorlijk prijzig.
Rough Trade (zoals hierboven ook genoemd) vond ik heel wat meer interessant spul :)
Ben in vrij veel zaakjes geweest en vond het wel meevallen. Natuurlijk niet echt high quality spul en zeldzame platen maar een plaat van Bob Dylan en Kate Bush, beide in aardige staat voor 4 euro per stuk gekocht.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 8 januari 2014 @ 08:47:31 #62
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_135222095
Maar als je in Londen bent is het sowieso leuk om even door Camden te struinen dus dan kun je ook net zo goed je oog open houden voor platen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_135222159
quote:
6s.gif Op woensdag 8 januari 2014 08:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar als je in Londen bent is het sowieso leuk om even door Camden te struinen dus dan kun je ook net zo goed je oog open houden voor platen.
Zeker waar! Ga er komende zomer weer heen, plaatjes shoppen en naar Monty Python :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:17:58 #64
367828 Bassen
Does Humor Belongs To Music?
pi_135225792
quote:
18s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:37 schreef Rensjebree het volgende:
Vandaag weer toegevoegd aan de collectie.

Enter Shikari - A Flash Flood Of Colour (ltd)
Cancer Bats - Bears, Mayors, Scraps & Bones
Alice In Chains - Black Gives Way To Blue

http://www.discogs.com/user/Rensjebree/collection
Leuk,zit ook op discogs;
http://www.discogs.com/user/MrTweaknews/collection
  donderdag 9 januari 2014 @ 23:21:48 #65
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_135298584
Ter ere van de 70e verjaardag van Jimmy Page nog maar eens II van Led Zeppelin opgezet. Wat een plaat blijft dat toch _O_ _O_

Eergisteren de eerste aanwinst van 2014 ontvangen (niet helemaal trouwens: was al betaald in 2013 maar heeft 4 weken geduurd voordat ie bezorgd werd :P nog steeds niet besteld/gekocht in 2014 :s) )



Een 4lp box: 2 zwarte (het originele album) en 2 rode (de liedjes van het album maar dan gespeeld met gast artiesten)

wat een album *O* _O_ _O_ *O*
  vrijdag 10 januari 2014 @ 22:45:10 #66
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_135339464
De presentjes van Pearl Jam`s Ten Club zijn vandaag gearriveerd. De jaarlijkse 7" holiday single is een coole: van Eddie Vedder`s en Jay-Z`s gezamelijke optreden van 99 Problems!

pi_135340840
Nieuw: The Philip Lynott Album

Gave stem heeft die vent toch
pi_135349665
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:13 schreef Elvander het volgende:
Nieuw: The Philip Lynott Album

Gave stem heeft die vent toch
Klopt, daarom gisteren Jeff Wayne's War of the Worlds maar even uit een bak getrokken, hoewel ik normaal geen hoorspelen koop. Ben vooral fan van de hele vroege Thin Lizzy, 1e drie albums, toen was zijn stem ook nog beter, hoewel dat nasale (hoe zou dat toch komen?) van later ook wel iets heeft. Maar ik vind zijn solowerk minder interessant, misschien dat ik "New Day" nog een keer ergens probeer te kopen, dan heb ik de hele Thin Lizzy collectie compleet, al heb ik alle muziek al wel compleet via verzamelalbums.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_135354929
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 11:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Klopt, daarom gisteren Jeff Wayne's War of the Worlds maar even uit een bak getrokken, hoewel ik normaal geen hoorspelen koop. Ben vooral fan van de hele vroege Thin Lizzy, 1e drie albums, toen was zijn stem ook nog beter, hoewel dat nasale (hoe zou dat toch komen?) van later ook wel iets heeft. Maar ik vind zijn solowerk minder interessant, misschien dat ik "New Day" nog een keer ergens probeer te kopen, dan heb ik de hele Thin Lizzy collectie compleet, al heb ik alle muziek al wel compleet via verzamelalbums.
Dat album moet je eens stoned luisteren man.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_135355269
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 14:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat album moet je eens stoned luisteren man.
Dat geldt voor meer albums.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_135355332
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat geldt voor meer albums.
Ik ben stoned groots liefhebber van War of the Worlds, Dark Side of the Moon, Wish You Were Here, Absolutely Live van The Doors en absoluut op nummer 1: The Turn of a Friendly Card.

Welke albums zijn absolute aanraders? :Y
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_135355914
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 14:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ben stoned groots liefhebber van War of the Worlds, Dark Side of the Moon, Wish You Were Here, Absolutely Live van The Doors en absoluut op nummer 1: The Turn of a Friendly Card.

Welke albums zijn absolute aanraders? :Y
Probeer deze eens stoned te luisteren
Oi!
pi_135356213
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 14:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ben stoned groots liefhebber van War of the Worlds, Dark Side of the Moon, Wish You Were Here, Absolutely Live van The Doors en absoluut op nummer 1: The Turn of a Friendly Card.

Welke albums zijn absolute aanraders? :Y
Ik ben geen fan van Pink Floyd, maar misschien snap ik wel een beetje wat je er stoned zo in aantrekt, ik denk dat met name het slot van dit nummer dat ook heeft:
Dat heeft ook iets 'meevoerends' zeg maar. Of deze:

Ik vind eigenlijk alle muziek er wel beter van doorkomen, maar vooral dit soort dingen:
met name het eerste nummer.

Deze als geheel album wat meer:
Allebei wel een beetje vreemd, maar erg lekker.

Dit is misschien ook wel iets voor jou:

Deze heb ik lang geleden heel veel gedraaid onder het genot van rookwaar:

Verder eindeloos gitaarspel van Hendrix, vaak ook Zappa en Beefheart maar dat is als tip voor maar heel weinig mensen bruikbaar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_135356493
Ik vind de klassieke stonerrock (die niet voor niets zo heet ;) ) als kyuss echt goddelijk in dergelijke toestand :)
pi_135356772
Beefheart! :o :N

Juist die rauwe stonerrock zou mij wat minder bevallen. Vooral het subtiele in The Turn of a Friendly Card zorgt voor een ongekende grijns op mijn gezicht als ik stoned ben. Wat ik doe is; ik leg een matras neer in het geluidscentrum en ga een beetje overeind zitten. Ik rook niet, ik eet spacecake enzo. Dan word je langzaam stoned (en je blijft het langer). En dan zo'n beetje in het midden altijd The Turn of a Friendly Card.

Maar ik wil ook wat nieuwe albums, want steeds hetzelfde wordt saai.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')