Ik vind helemaal goed. Persoonlijk vind ik My Body is a Cage hun beste nummer, maar je kan niet alles hebben, als Arcade Fire er al in staat zou het al mooi zijnquote:Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgend jaar een krijg Rebellion in de top 2000 actie opzetten?
ik zou bij The Beatles beginnen, kan weinig fout aan gaanquote:Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tool![]()
Die wil ik ooit nog leren drummen. Als ik 500 jaar verder ben waarschijnlijk
Zie mijn eerdere reactie, dat is mijn allermegafavorietse nummer in de geschiedenis van OOITquote:Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever Neighbourhood #1, verliefd op dat liedje
HET succesverhaal van 2013quote:Op maandag 30 december 2013 23:51 schreef Cee het volgende:
Waaaaarom moet ik hier altijd aan de bruiloft van Sylvie en Rafaël denken.Damn you, SBS6.
quote:Op maandag 30 december 2013 23:51 schreef Cee het volgende:
Waaaaarom moet ik hier altijd aan de bruiloft van Sylvie en Rafaël denken.Damn you, SBS6.
Het ultieme begin van alle gates.quote:Op maandag 30 december 2013 23:51 schreef Cee het volgende:
Hier gaat het dus op misquote:Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever Neighbourhood #1, verliefd op dat liedje
Zou ik ook gedaan hebbenquote:
Zijn snor is wel:quote:Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef FritsFlits het volgende:
Yanni - Within Attraction - (Live at the Acropolis)
Ja bij mij niet maar wel mijn favoriet van een top 10 albumpjequote:Op maandag 30 december 2013 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere reactie, dat is mijn allermegafavorietse nummer in de geschiedenis van OOIT
Hierdoor dacht ik dat ik deze niet kende. Charles Aznavour - she.. dus ik dacht dit zal vast niet dit nummer zijnquote:Op maandag 30 december 2013 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snap niet waarom je hierop stemt als je ook op Aznavour kunt stemmen.
Mijn leraar zei dat we er binnenkort aan gaan beginnen maar ik heb er een hard hoofd in. Danny Carey is echt een opperbaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |