SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.Order! Ordeeeeeeeeer!
Kun je mij de locatie van een Walmart in Nederland vertellen?quote:Op maandag 30 december 2013 23:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan ze (met google) nergens in Nederland vinden
quote:Op maandag 30 december 2013 23:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Kun je mij de locatie van een Walmart in Nederland vertellen?
Tevens FiPo gemacht
geen hamsters hebbenquote:Op maandag 30 december 2013 23:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Oeps. De 'E' zit ook zo dicht bij de 'A' op het toetsenbord
Die dingen zijn niet weg te krijgen johquote:Op maandag 30 december 2013 23:09 schreef mujentas het volgende:
Ik had eigenlijk gehoopt dat de Big American pizza's in de aanbieding zouden zijn tijdens de hamsterwerken, maar het valt weer vies tegen
Die Cheese&Onion is gewoon baas hoorquote:Op maandag 30 december 2013 23:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die dingen zijn niet weg te krijgen joh
Onder het kopje bonus aan de rechterkant. Vanmiddag moest ik nog op "even week" drukken (terwijl week 1 oneven is, maar dat terzijde).quote:Op maandag 30 december 2013 23:12 schreef Nafi het volgende:
Hamsteren? Cool, waar vind ik de folder op plaza?
Waz met jouquote:Op maandag 30 december 2013 23:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die dingen zijn niet weg te krijgen joh
Doe mij maar Dr. Oetker/Utker Ristorante Funghiquote:Op maandag 30 december 2013 23:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die Cheese&Onion is gewoon baas hoor![]()
En ze zijn makkelijker weg te krijgen dan die steenoven pizza's van volgende week.
De aanbieding van de komende 4 dagen 2-6 januari stelt bijzonder weinig voor. Ze hebben volgens mij ook erg weinig aanbeidingen lopen in die dagen. want alles stond wel heeeel breed.quote:Op maandag 30 december 2013 23:12 schreef Nafi het volgende:
Hamsteren? Cool, waar vind ik de folder op plaza?
Funghiquote:Op maandag 30 december 2013 23:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Doe mij maar Dr. Oetker/Utker Ristorante Funghi
Ik hoop dat de instuwing niet zo absurd is. Heb eigenlijk niet naar de aantallen gekeken als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 30 december 2013 23:13 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
De aanbieding van de komende 4 dagen 2-6 januari stelt bijzonder weinig voor. Ze hebben volgens mij ook erg weinig aanbeidingen lopen in die dagen. want alles stond wel heeeel breed.
2 t/m 5 toch? Dat zei de appie appquote:Op maandag 30 december 2013 23:13 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
De aanbieding van de komende 4 dagen 2-6 januari stelt bijzonder weinig voor. Ze hebben volgens mij ook erg weinig aanbeidingen lopen in die dagen. want alles stond wel heeeel breed.
Wij hadden 280 colli dat valt mee.quote:Op maandag 30 december 2013 23:15 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik hoop dat de instuwing niet zo absurd is. Heb eigenlijk niet naar de aantallen gekeken als ik eerlijk ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
jaquote:Op maandag 30 december 2013 23:19 schreef mujentas het volgende:
Nog meer mensen hinder ondervonden van de digi storing trouwens?
sorry wat willen ze dat ik daar plaats? Alles staat in displays dus die ga ik niet even op een kop zetten.....quote:Op maandag 30 december 2013 23:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi plekje voor de fond
Zowel bij deli als bij brood bleef 1 van de 2 digis het wel doen gelukkigquote:Op maandag 30 december 2013 23:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
hoe hebben jullie alles verkocht? Handmatig aanslaan?
Wij hebben ook nog een oude DP90 die het gelukkig bleef doen. Maar wel rete-irritant natuurlijk. Het lijkt wel alsof alles breekt omdat de laatste paar dagen van december toevallig in week 1 vallenquote:Op maandag 30 december 2013 23:24 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Zowel bij deli als bij brood bleef 1 van de 2 digis het wel doen gelukkig
Doet Pallas het nogquote:Op maandag 30 december 2013 23:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog een oude DP90 die het gelukkig bleef doen. Maar wel rete-irritant natuurlijk. Het lijkt wel alsof alles breekt omdat de laatste paar dagen van december toevallig in week 1 vallen
De meeste zooi is bij ons inmiddels weg. Alleen oma's appelmoes en ragout hebben we nog veel van staan, de displays zijn inmiddels wel de winkel uit en de kartonpers in.quote:sorry wat willen ze dat ik daar plaats? Alles staat in displays dus die ga ik niet even op een kop zetten.....
Dus de proseco en advocaat laten we nog maar even staan tot hij om gaat zaterdag.
Moet je trouwens eens bij schetsen voor 13 koppen kijken. Hebben vier koppen vrij.quote:Op maandag 30 december 2013 23:23 schreef ikbenschipper het volgende:
sorry wat willen ze dat ik daar plaats? Alles staat in displays dus die ga ik niet even op een kop zetten.....
Dus de proseco en advocaat laten we nog maar even staan tot hij om gaat zaterdag.
Uit zichzelf opeens?quote:Op maandag 30 december 2013 23:49 schreef Questionmarks het volgende:
Glasplaat bij het diepvries eiland knapte vandaag bij ons, morgenochtend maar even aanmelden.
Bij de diepvries eiland maakt het niet uit of die afgedekt is of niet. Ze hebben jaren zonder afdekking gedaan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:02 schreef d4v1d het volgende:
Uit zichzelf opeens?
Koelt die nog goed of heb je hem leeg kunnen halen?
Tering, en waarschijnlijk wel allerlei dingen ernaast plaatsen bij de andere koppen....quote:Op maandag 30 december 2013 23:55 schreef exelletor het volgende:
[..]
Moet je trouwens eens bij schetsen voor 13 koppen kijken. Hebben vier koppen vrij.
Hier nogsteeds (Wel een afdekking voor in de nacht, maar die is half kapotquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:05 schreef exelletor het volgende:
[..]
Bij de diepvries eiland maakt het niet uit of die afgedekt is of niet. Ze hebben jaren zonder afdekking gedaan.
Jij ookquote:
Je werkt tot 18:00 wat dus effectief waarschijnlijk 18:15 zal zijn, want je bent natuurlijk 1 over 18 klaar en dan is net de kassa aan het lopen met de lades. Succesquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij ook
Ik moet dus na mn werk direct na het station om naar familie te gaan zie ik net, de laatste trein gaat om 18:30, ik werk tot 18:00
Yup, maar hier deden we normaal gesproken niet aan mee. Weet alleen niet wat de nieuwe SM wilt... In ieder geval kunnen we straks mooi wel alle satesaus en appelmoes op die kop kwijt. Misschien paar dure wijnen erbij en de kop staat vol.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:07 schreef ikbenschipper het volgende:
Tering, en waarschijnlijk wel allerlij dingen ernaat plaatsen bij de andere koppen....
De winkels van Questionmarks en mij zijn bijna net zo oud als jij en zij hebben dus de oude situatie meegemaakt. Maar denk dat de nieuwe vriezers daar ook tegen moeten kunnen.quote:Hier nogsteeds (Wel een afdekking voor in de nacht, maar die is half kapot), maar ik wist niet of die koelingen die wel dicht kunnen misschien anders gebouwd of ontworpen waren dat ze het niet konden hebben?
Die kom ik nog steeds tegen, hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:10 schreef mujentas het volgende:
Wij hebben er ook eentje zonder afdekking, maar willen er eigenlijk eentje die je dicht kunt doen, omdat er regelmatig klanten zijn die vers of houdbaar producten in de vriezer gooien. Met zo'n schuifklep wordt de drempel wat hoger
Ah die tokkies. Die zijn in mijn filiaal ook aanwezig. Met of zonder glasplaatquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:10 schreef mujentas het volgende:
Wij hebben er ook eentje zonder afdekking, maar willen er eigenlijk eentje die je dicht kunt doen, omdat er regelmatig klanten zijn die vers of houdbaar producten in de vriezer gooien. Met zo'n schuifklep wordt de drempel wat hoger
Ja ze mogen het lekker bekijkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je werkt tot 18:00 wat dus effectief waarschijnlijk 18:15 zal zijn, want je bent natuurlijk 1 over 18 klaar en dan is net de kassa aan het lopen met de lades. Succes
Moet het toch kwijt dus het gaat er maar weer naastquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:10 schreef exelletor het volgende:
[..]
Yup, maar hier deden we normaal gesproken niet aan mee. Weet alleen niet wat de nieuwe SM wilt... In ieder geval kunnen we straks mooi wel alle satesaus en appelmoes op die kop kwijt. Misschien paar dure wijnen erbij en de kop staat vol.
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:12 schreef mujentas het volgende:
bijna klaar met scriptie, morgen nog even de samenvatting naar engels vertalen en een reflectie schrijven. Volgens mij krijgen ze een dikke pener van die reflectieverslagen
Ik weet het ook niet, omdat Engels er nu eenmaal bijhoort ofzoquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Waarom moet jij je managementsamenvatting ook in het Engels schrijven dan? Is dat hip ofzo?
Gewoon op de onderste plank wat ruimte vrijhouden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:12 schreef ikbenschipper het volgende:
Moet het toch kwijt dus het gaat er maar weer naastHeb geen zin om allerlij dingen te laten samenvoegen tot rare koppen,
Die eeuwige Sun actiesquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:15 schreef exelletor het volgende:
[..]
Gewoon op de onderste plank wat ruimte vrijhouden.De meeste dingen zijn trouwens toch die al op de kop ingetekend staan, op de sun kop na dan...
Yup. Vind het niet eens zo gek staan bij ons eigenlijk...quote:Op maandag 30 december 2013 23:21 schreef Schuimpjes het volgende:
De AH Basic tafel is ook weer terug
Wij hebben er niet eens plek voorquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:19 schreef exelletor het volgende:
[..]
Yup. Vind het niet eens zo gek staan bij ons eigenlijk...
Locale prijs -> 50% korting. En volgende week is het regulier in de bonus.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:17 schreef mujentas het volgende:
Die eeuwige Sun acties
Zelf met 1+1 gratis raak je die dingen aan de straatstenen niet kwijt, en 2 weken later verzinnen ze weer een nieuwe variant waardoor je met bergen oude Sun tabs zit die ook nooit meer meedoen in toekomstige acties en waar je dus bijna niet vanaf komt.
Ga ff voor je kijken of ik kan vinden hoe onze winkel in de afgelopen jaar is veranderd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:19 schreef Schuimpjes het volgende:
Wij hebben er niet eens plek voor
Of willen er geen plek voor maken
Ja, maar ik vind het altijd zo zonde dat je dan als filiaal voor de kosten moet opdraaien.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:19 schreef exelletor het volgende:
[..]
Locale prijs -> 50% korting. En volgende week is het regulier in de bonus.
Heb geen recente displayplan kunnen vinden(normaal gesproken gooi ik die zooi weg mocht ik het in me zakken nog tegenkomen), maar zo zag het een jaar terug uit:quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:19 schreef Schuimpjes het volgende:
Wij hebben er niet eens plek voor
Of willen er geen plek voor maken
Of laatst weer die prijsverhoging van 40 tabs naar 36 tabsquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die eeuwige Sun acties
Zelf met 1+1 gratis raak je die dingen aan de straatstenen niet kwijt, en 2 weken later verzinnen ze weer een nieuwe variant waardoor je met bergen oude Sun tabs zit die ook nooit meer meedoen in toekomstige acties en waar je dus bijna niet vanaf komt.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:31 schreef SLP_ het volgende:
Hahaha, digi deed het dus niet. Broodmedewerker en ASM dat ding een paar keer tussen 17 en 18 resetten. Iets over 18 las ASM dat je het dus niet moest resetten. Gelukkig bakken we bijna niets meer na 17, maar blijft kut dat je het dan maar op niet scanbaar moet aanslaan bij de kassa.
Hier is alles al met 50% afgeprijsdquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:39 schreef exelletor het volgende:
Trouwens, dit:
Afprijsbeleid kerst/oud-en nieuw artikelen
In veel winkels zien we dat er vele kerstartikelen met 35% of 50% stickers worden afgeprijsd. Een groot aantal artikelen hiervan is echter nog niet centraal afgeprijsd en deze artikelen kunnen nog volop verkocht worden tussen kerst en oud&nieuw. Alle in/out Decemberartikelen worden vanaf 2 januari centraal afgeprijsd.
We herkennen dat het huidige afprijsbeleid voor zowel winkels als klanten niet helder is. We zullen dit ter verbetering voor Pasen meenemen. Echter, door nu al alles af te prijzen, wordt er in winkels (onbewust) veel geld weggegooid. Een artikel waar nu een 35% sticker opgeplakt zit en dat vanaf 2 januari centraal met 50% wordt afgeprijsd, krijgt een klant mee met een korting van ruim 65%!
We verzoeken jullie daarom het volgende te doen:
Prijs niet meer lokaal af en plak geen 35% stickers meer; wacht tot 2 januari.
Plaats vanaf 2 januari alle communicatie bij RAD’s, bancarella’s en actiekoppen om klanten bewust te maken dat zij artikelen voor 50% kopen.
_
Inmiddels zit op 90% op de kw kerstartikelen hier een 35% kortingssticker.
Ze hebben "We nemen het mee in de evaluatie" in en nieuw jasje gegotenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:39 schreef exelletor het volgende:
We zullen dit ter verbetering voor Pasen meenemen.
quote:Op maandag 30 december 2013 17:37 schreef Halldor het volgende:
Weet iemand wanneer de retourbon van Hallmark geactiveerd wordt?
quote:Retourneren kerstkaarten Hallmark
Alle informatie over het retourneren van de kerstkaarten vind je in het handboek Evenementen & Thema's / Kerst / Hallmark retouren. Meldingen over een error (foutmelding) worden op dit moment uitgezocht. Hierover volgt later eventueel meer informatie.
Ik snap het niet, je weet toch dat het centraal afgeprijsd wordt, dus waarom een 35% sticker erop plakkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:39 schreef exelletor het volgende:
Trouwens, dit:
Afprijsbeleid kerst/oud-en nieuw artikelen
In veel winkels zien we dat er vele kerstartikelen met 35% of 50% stickers worden afgeprijsd. Een groot aantal artikelen hiervan is echter nog niet centraal afgeprijsd en deze artikelen kunnen nog volop verkocht worden tussen kerst en oud&nieuw. Alle in/out Decemberartikelen worden vanaf 2 januari centraal afgeprijsd.
We herkennen dat het huidige afprijsbeleid voor zowel winkels als klanten niet helder is. We zullen dit ter verbetering voor Pasen meenemen. Echter, door nu al alles af te prijzen, wordt er in winkels (onbewust) veel geld weggegooid. Een artikel waar nu een 35% sticker opgeplakt zit en dat vanaf 2 januari centraal met 50% wordt afgeprijsd, krijgt een klant mee met een korting van ruim 65%!
We verzoeken jullie daarom het volgende te doen:
Prijs niet meer lokaal af en plak geen 35% stickers meer; wacht tot 2 januari.
Plaats vanaf 2 januari alle communicatie bij RAD’s, bancarella’s en actiekoppen om klanten bewust te maken dat zij artikelen voor 50% kopen.
_
Inmiddels zit op 90% op de kw kerstartikelen hier een 35% kortingssticker.
Ja, nu is het in trek, dus dan komen wij er vanaf.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:50 schreef mujentas het volgende:
Ik snap het niet, je weet toch dat het centraal afgeprijsd wordt, dus waarom een 35% sticker erop plakken
Het spijt me, maar ik vind dat er nogal makkelijk wordt gedacht over dit soort dingen. Je hebt het wel over heel veel geld, en door het zelf af te prijzen draai je als filiaal zelf voor de kosten op. Bij een centrale afprijzing worden de producten meestal in een actiepakket gegooid waardoor je de korting gewoon vergoed krijgt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:53 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ja, nu is het in trek, dus dan komen wij er vanaf.
Het was ook niet mijn idee. Het is ook goed mogelijk dat het desbetreffende persoon niet wist van de centrale afprijzing van 2 januari.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:56 schreef mujentas het volgende:
Het spijt me, maar ik vind dat er nogal makkelijk wordt gedacht over dit soort dingen. Je hebt het wel over heel veel geld, en door het zelf af te prijzen draai je als filiaal zelf voor de kosten op. Bij een centrale afprijzing worden de producten meestal in een actiepakket gegooid waardoor je de korting gewoon vergoed krijgt.
Klopt maar voor filialen maakt dat dus niet zo veel uit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:56 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik vind dat er nogal makkelijk wordt gedacht over dit soort dingen. Je hebt het wel over heel veel geld, en door het zelf af te prijzen draai je als filiaal zelf voor de kosten op. Bij een centrale afprijzing worden de producten meestal in een actiepakket gegooid waardoor je de korting gewoon vergoed krijgt.
Jouw omzet verandert hierdoor wel he.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:12 schreef Loll het volgende:
Klopt maar voor filialen maakt dat dus niet zo veel uit.
Zoiets wordt niet overlegd met de SM en/of ASM? Zeker zo'n popi teamleider die het allemaal denkt te weten?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn idee. Het is ook goed mogelijk dat het desbetreffende persoon niet wist van de centrale afprijzing van 2 januari.
Was idd een TL ja.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:13 schreef mujentas het volgende:
Zoiets wordt niet overlegd met de SM en/of ASM? Zeker zo'n popi teamleider die het allemaal denkt te weten?
Dat bericht kwam uit het uitvalsnieuws van gister, kan goed zijn dat die er dan pas in stond?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:15 schreef Halldor het volgende:
[..]
Ik zag van de week de bon niet staan, donderdag maar eens kijken of hij er wel instaat.
2 jan. toch pas?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:18 schreef bigbass het volgende:
Alle kerst koekjes enzo zijn toch al centraal afgeprijsd? Alleen die gourmetzooi en sauzen enz nog niet (zit bij ons ook 35% op overigens en het loopt nog steeds voor geen meter)
Ik weet niet beter dan dat bij ons alles de dag na kerst scande met een bonusprijs van 50% de normale prijs. En dat was al zo voordat er maar een TL in de winkel liep.quote:
Tot volgend jaar Davidquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:24 schreef d4v1d het volgende:
Laatste werkdag in 2013, nog even 6 uurtjes knallen (hihaho, snapje? woordgrapje..)
![]()
Tot in 2014
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op maandag 30 december 2013 16:43 schreef Halldor het volgende:
[..]
Is altijd de laatste week van het jaar, programmeerfoutje
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:49 schreef bigbass het volgende:
[..]
Oh, dankje. Hou het topic niet meer helemaal bij de laatste tijd
Vroeger zag het bij ons er ook zo uit, maar toen is iemand ff creatief geweest in excellquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:28 schreef exelletor het volgende:
[..]
Heb geen recente displayplan kunnen vinden(normaal gesproken gooi ik die zooi weg mocht ik het in me zakken nog tegenkomen), maar zo zag het een jaar terug uit:
[ afbeelding ]
Nu wordt er een bancarella en negen tafels minder op de displayplan vermeld.
quote:Onjuiste informatie envelop en onjuiste stickers DNAH
In de Communicatiecontainer van maandag 30 december heb je twee extra enveloppen ontvangen:
Een voor de prijswijzigingen ingaande per 2 januari (bier/fris/wijn)
Een met daarin een generieke set schapstickers voor de mutaties die 1 januari ingaan (deli/kaas, vlees)
De informatie op de 2de envelop zelf is onjuist. Er wordt gesproken over prijswijzigingen maar het is een generieke set schapstickers voor de mutaties die 1 januari ingaan. Dit is wel aangegeven op het voorblad in de envelop. Verwerk deze stickers alleen als het artikel terug in assortiment komt.
Onjuiste stickers DNAH
DNAH winkels hebben stickers ontvangen met een BaarnII layout. Hieronder staat de link naar het bestand met de schapstickers met de juiste layout.
Haha, ziet er aardig uit. Maar goed, in een XL is het ook handiger om aan de hand van zo'n plan overzicht te houden, dan in onze wijkwinkel van iets meer dan 1000m2 waar alles toch in het middengangpad staat(op een paar tafels en wijnthema na dan)quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:25 schreef Wupgup het volgende:
Vroeger zag het bij ons er ook zo uit, maar toen is iemand ff creatief geweest in excell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is hier net zo. Gisteravond stuk gegaan. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:41 schreef bigbass het volgende:
Faalt plaza of heeft mijn ASM wat gesloopt?
[ afbeelding ]
Ik weet bijna zeker dat mijn uren voor deze week iig er eerder wel in stonden. En dit is kut, want ik kan zo niks plannen
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:25 schreef exelletor het volgende:
[..]Nee, dit was de eerste versie (vraag mij niet waarom die überhaupt gemaakt was). In het uiteindelijke actieplan stond er lays pops.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben ook een vergelijkbare, alleen wat kleiner.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:25 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Vroeger zag het bij ons er ook zo uit, maar toen is iemand ff creatief geweest in excell
[ afbeelding ]
Er is toch ook nog een papieren planning waar je je werktijden op kunt zien? of een belletje naar het filiaal en dan kun je gaan plannen!!!quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:38 schreef Xfade het volgende:
Faalt plaza of heeft mijn ASM wat gesloopt?
[ afbeelding ]
Ik weet bijna zeker dat mijn uren voor deze week iig er eerder wel in stonden. En dit is kut, want ik kan zo niks plannen
Ze kunnen het 4 weken van te voren nog terug trekken he, wij week 30 verbouwen! 9 januari tekeningen etc, maar zal vast al klaar zijn!quote:
Inderdaad! En om exact deze reden is de planning die in het filiaal hangt bindend. Zoals nu weer blijkt bevat Plaza nog teveel bugs om er 100% op te vertrouwen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:11 schreef marsipilamie het volgende:
[..]
Er is toch ook nog een papieren planning waar je je werktijden op kunt zien? of een belletje naar het filiaal en dan kun je gaan plannen!!!
De hoofd-tl zie hier dat je altijd uit moest gaan van plazaquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Inderdaad! En om exact deze reden is de planning die in het filiaal hangt bindend. Zoals nu weer blijkt bevat Plaza nog teveel bugs om er 100% op te vertrouwen.
"Ja maar Plaza zei..."quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De hoofd-tl zie hier dat je altijd uit moest gaan van plazaDenk niet dat ze heel blij waren als ik deze week niet kwam
Klein beetje maar hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:46 schreef Deezertje het volgende:
Unliver beetje te veel geproduceerd blijkbaar
E01?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:56 schreef Questionmarks het volgende:
Zag dat we vandaag heel veel mandarijnen hadden liggen met code E01, maar een lokaal prijsje op gezet! Einde van de dag waren ze bijna allemaal weg.
Jammer dat m'n agf medewerker het zelf niet oppakte, maar was ook echt druk vandaag bij ons.
Vrijdag week 01. Was bij ons nog lans gegaan, maar was heel rustig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:56 schreef d4v1d het volgende:
E01?
Hier ook echt belachelijk druk. Niet normaal.
Hopen dat het niet wordt terug getrokken. Alle koelingen en koelcellen zijn afgekeurd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:25 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Ze kunnen het 4 weken van te voren nog terug trekken he, wij week 30 verbouwen! 9 januari tekeningen etc, maar zal vast al klaar zijn!
Oh, dus C02 is woe week 2? Als ik het goed begrijp?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:00 schreef exelletor het volgende:
[..]
Vrijdag week 01. Was bij ons nog lans gegaan, maar was heel rustig.
Yup.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:04 schreef d4v1d het volgende:
Oh, dus C02 is woe week 2?
Snapte al nooit wat dat betekende bij sommige codes op panklaar
Zeggen we hier ook. Maar als die bende plat ligt... Plaza was dit jaar een drama. Moeten ze echt wat aan doen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De hoofd-tl zie hier dat je altijd uit moest gaan van plazaDenk niet dat ze heel blij waren als ik deze week niet kwam
Met alle falen of alle keren dat die het wel deed?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:08 schreef Schuimpjes het volgende:
Wie kan ons van een Plaza Jaaroverzicht 2013 voorzien?
Wat voor jouw het makkelijkste isquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Met alle falen of alle keren dat die het wel deed?
Moest je trouwens niet naar je familie?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:09 schreef d4v1d het volgende:
Met alle falen of alle keren dat die het wel deed?
Ik mis de es energyquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:12 schreef Schuimpjes het volgende:
D4v1d's jaaroverzicht
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:12 schreef Schuimpjes het volgende:
D4v1d's jaaroverzicht
[ afbeelding ]
Maar zo is het maar een halfjaaroverzicht.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:13 schreef Schuimpjes het volgende:
Hij is overgestapt op de Mountain Dew
Ik zit in de trein.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:13 schreef exelletor het volgende:
[..]
Moest je trouwens niet naar je familie?
Serieus van hem?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:12 schreef Schuimpjes het volgende:
D4v1d's jaaroverzicht
[ afbeelding ]
Jaquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
JaNice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak soms ook wel foto's en dan denk ik er later niet meer aan om ze hier neer te zetten/kost me te veel moeite.
Waarom geen WhatsApp-groepsgesprek?
[ Bericht 0% gewijzigd door einschtein op 31-12-2013 19:34:17 ]
quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:17 schreef jffry101 het volgende:
Een gelukkig nieuwjaar met een nóg hogere vulnorm dan vorig jaar!
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:45 schreef Janneke141 het volgende:
Ja, het Allerhandebeste voor iedereen hè
Maar stel, ik ben nu opeens niet meer goed beschikbaar voor de shifttijden (stel, shift begint om 16:00 en ik zit tot 15:45 op school) Dan ben ik toch nog gewoon "Genoeg beschikbaar" en moeten ze (in overleg) maar met een oplossing komen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:50 schreef Janneke141 het volgende:
Je contracturen wijzigen mag niet zonder jouw akkoord, en je minder inplannen dan je contract (gerekend per periode) mag ook niet.
Januari en Februari is traditioneel houthakken in de OPWU, dan krijg je dit soort dingen.
Wat was het eerst?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar stel, ik ben nu opeens niet meer goed beschikbaar voor de shifttijden (stel, shift begint om 16:00 en ik zit tot 15:45 op school) Dan ben ik toch nog gewoon "Genoeg beschikbaar" en moeten ze (in overleg) maar met een oplossing komen?
edit: maargoed, het is pas in week 3, ik denk het wel moet lukken
Eerst was het gewoon 9 uur per week, sommige shisfts zijn nu een halfuur korter wat niet altijd even goed uitkomt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat was het eerst?
Op zich moet dat inderdaad wel in overleg, maar dat is in de praktijk gewoon niet te doen met grotere teams. De tijd van vullen is gewoon afhankelijk van de tijd van de wagen, en als dat verschuift moet de vulploeg mee. Part of the job.
Op het moment dat het bij iemand echt een probleem wordt moet het even met maatwerk worden opgelost. Gebeurt meestal ook wel.
Nee dat snap ikquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:13 schreef Janneke141 het volgende:
Je mag er nooit vanuit gaan dat je je eigen roosten kan bepalen. Het is een gunst, geen recht.
2-5 hier.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:45 schreef SausDip het volgende:
Morgen mogen we weer..... Dagje van 6-13. Actie- en versshift leiden!
nee maar zuiniger doen dan houd je niet een stukje periode over aan het einde van je geldquote:
Ik heb nog genoeg geld, maar niet voor hetgeen wat ik wil kopenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:27 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
nee maar zuiniger doen dan houd je niet een stukje periode over aan het einde van je geld
Bij de Jumbo gaat dat heel makkelijk jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:41 schreef donald500 het volgende:
Zijn de regels voor caissières B of servicebaliemedewerkstser bij Jumbo anders dan bij Albert Heijn? Iemand die ik ken heeft 1 of 2 dagen kassa gedraaid en staat nu ineens achter de servicebalie. Bij Albert Heijn zijn daar toch andere regels of aparte opleidingen voor? Ben gewoon nieuwsgierig hoe dat zit, mijn nichtje wil ook graag doorgroeien bij Albert Heijn en is nu caissière A.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat je uiteraard wel goed onder de knie moet hebben zijn de 7-zekerheden en dergelijke + lotto en shit.BAM dit is 3KB
Apart hoor!quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:45 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Bij de Jumbo gaat dat heel makkelijk ja
Nouja, zoals ik heb begrepen heb je bij Albert Heijn echt een aparte opleiding ervoor nodig en mogen caissières A niet achter de servicebalie.quote:
Beide niet waar, maar het verschilt een beetje per filiaal hoe ze ermee omgaan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef donald500 het volgende:
Nouja, zoals ik heb begrepen heb je bij Albert Heijn echt een aparte opleiding ervoor nodig en mogen caissières A niet achter de servicebalie.
Oh, nouja dat zei mijn SM mij toen, toen ik de kassacursus moest doen voor bijdraaien, dus vandaar dat ik dat zo dacht.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Beide niet waar, maar het verschilt een beetje per filiaal hoe ze ermee omgaan.
Ja ervaring idd!quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:52 schreef d4v1d het volgende:
Ervaring bedoel je?Dat is wel handig, en dat heb je niet gelijk na een paar dagem/
Opleiding is misschien iets te overdreven? Maar je moet weten hoe de bol.com-kast werkt, hoe de lotto zooi werkt et cetera, et ceteraquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:57 schreef donald500 het volgende:
[..]
Oh, nouja dat zei mijn SM mij toen, toen ik de kassacursus moest doen voor bijdraaien, dus vandaar dat ik dat zo dacht.
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Staat er nou 2000 op die sticker?
Zal wel een storing zijn die wordt meegenomen in de evaluatiequote:Op woensdag 1 januari 2014 21:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je de,datum kon aanpassen in digi?
De storing van gisteren en maandag zullen ze vast meenemen in de evaluatie voor Pasen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zal wel een storing zijn die wordt meegenomen in de evaluatie
In een DP-90 kun je hem handmatig aanpassen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je de,datum kon aanpassen in digi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In een DP-90 kun je hem handmatig aanpassen.Bij de jumbo lossen ze het gewoon anders op: ze snijden bijv. donderdag en ze stickeren zaterdag... Geen idee of dat trouwene nog gebeurt, vroeger iig wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet geen mens. 'De Jumbo' heeft het natuurlijk nooit als beleid gehad, maar er zullen winkels zijn die het doen. Net zoals er ook AH-winkels zullen zijn die het doen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bij de jumbo lossen ze het gewoon anders op: ze snijden bijv. donderdag en ze stickeren zaterdag... Geen idee of dat trouwene nog gebeurt, vroeger iig wel.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In een DP-90 kun je hem handmatig aanpassen.FoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OKE MENEER, WE NEMEN HET MEE IN DE EVALUATIE!quote:Klacht Albert Heijn: KOFFIE PADS
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
GEACHTEN HEREN
DAAR IK REGELMATIG LEGEN KOFFIEPADS HEB VAN PERLA DARK ROAST.
WILDEN IK DIT EVEN KENBAAR MAKEN,WANT DAN HEB NOG EEN DUUR KOPJE KOFFIE.
Gewenste oplossing
DAT LAAT IK GEHEEL AAN DE FIRMA OVER.
Hoe is dit precies de fout van de caissière? Ze had er wat van kunnen zeggen, maar daar blijft het bij. Je had ook zelf even je bek kunnen opentrekken.quote:Klacht Albert Heijn: kassiere let niet op
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
ik sta in de rij te wachten voor de band en er komt ineens een man aan en die pleurt letterlijk voor mijn neus alles op de band…….hoezo voordringen ???? mag ik dan boos worden ??? ik heb ook mijn dingen te doen, en jullie personeel vond het heel erg gewoon ! hoe kan dit gebeuren in vredesnaam ????? in mijn 50 jaar heb ik dit nog nooit meegemaakt mvg.
Gewenste oplossing
een zeer goed excuus van jullie personeel en btw. hoe kan ik een foto maken van jullie personeel ???? dit gaat zelfs mij te ver hoor !
Heb je een linkje of foto?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:06 schreef mujentas het volgende:
Die nieuwe maaltijden in zo'n rieten mandje zien er wel lekker uit. Binnenkort maar eens proberen als ik op kosten van de zaak mag eten
Ja dat dacht ik ook klinkt ook lekkerquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:06 schreef mujentas het volgende:
Die nieuwe maaltijden in zo'n rieten mandje zien er wel lekker uit. Binnenkort maar eens proberen als ik op kosten van de zaak mag eten
Wat voor maaltijden zijn dat?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:06 schreef mujentas het volgende:
De stoommaaltijden zijn ook ongeveer zo duur?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:25 schreef Xfade het volgende:
Jaren geleden hadden we die "rieten mandjes" maaltijden ook. Van Lonny. Die dingen zijn gewéldig qua smaak. Echter de prijs (4,99) schrikt af.
Ja ik vind ze er echt leuk uit zien. Ga ze zeker proberen!! Maaltijdenworp was officieel al maandag hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:26 schreef mujentas het volgende:
Het zijn Oosterse maaltijden, maar ik weet even niet meer precies wat erin zit. Er zijn verschillende varianten en ook 4,99 dacht ik.
Ik kan ze nog niet terugvinden op de site, maar mogelijk heeft dat te maken met dat het pas vanaf morgen officieel in het assortiment wordt gevoerd.
Hmm ik zie het. Vreemd dat ze dan nog niet op de site bij 'nieuw assortiment' of in Appie staanquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:33 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja ik vind ze er echt leuk uit zien. Ga ze zeker proberen!! Maaltijdenworp was officieel al maandag hoor.
Als het verder niet belangrijk is / of al gedaan is, gewoon afvinkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:43 schreef SLP_ het volgende:
Oh ok, voortaan niet meer op gereed klikken dus
Hoe weet jij thuis die nasanummers?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:35 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hmm ik zie het. Vreemd dat ze dan nog niet op de site bij 'nieuw assortiment' of in Appie staan
Edit: gevonden door het nasanummer handmatig in te kloppen:
http://www.ah.nl/appie/pr(...)awi-met-pandan-rijst
http://www.ah.nl/appie/pr(...)iki-met-pandan-rijst
http://www.ah.nl/appie/pr(...)i-kecap-pandan-rijst
http://www.ah.nl/appie/pr(...)ca-rica-met-pandan-r
Maar er staat nog weinig op de pagina
Stiekem even opgezocht op de pakbon van maandagquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hoe weet jij thuis die nasanummers?
Hahahaquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Stiekem even opgezocht op de pakbon van maandag
Ik ga er maar vanuit dat m'n sm/asm's dat wel doen hahahaquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als het verder niet belangrijk is / of al gedaan is, gewoon afvinken
Dacht dat ik er 6 zag bij ons...quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:35 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hmm ik zie het. Vreemd dat ze dan nog niet op de site bij 'nieuw assortiment' of in Appie staan
Edit: gevonden door het nasanummer handmatig in te kloppen:
http://www.ah.nl/appie/pr(...)awi-met-pandan-rijst
http://www.ah.nl/appie/pr(...)iki-met-pandan-rijst
http://www.ah.nl/appie/pr(...)i-kecap-pandan-rijst
http://www.ah.nl/appie/pr(...)ca-rica-met-pandan-r
Maar er staat nog weinig op de pagina
Misschien dat jullie een hogere metrage hebbenquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:58 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dacht dat ik er 6 zag bij ons...
4 meter.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:59 schreef mujentas het volgende:
[..]
Misschien dat jullie een hogere metrage hebben
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:44 schreef SLP_ het volgende:
Hahaha, de tijd staat er ook echt bij. Nu lijk ik net zo'n trieste doos die in haar vrije tijd niets beters te doen heeft dan zich met werk bezig te houdenHahaha.
Tussen kerst en nieuwjaar koop ik alleen kerstversiering als het afgeprijsd is. In januari moet het helemaal goed afgeprijsd zijn om het te willen kopen.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2058981
/3/25#134908217]dinsdag 31 december 2013 00:53[/url] schreef exelletor het volgende:
[..]
Ja, nu is het in trek, dus dan komen wij er vanaf.![]()
Ik bedenk me dat het vroeger wel gebeurde. Dat gaf meestal ergernis, want de caissières zeiden maar wat en dan gingen andere klanten zich ermee bemoeien. Ik denk dat het gestopt is toen er meer kassa's kwamen en een soepeler beleid om extra kassa's te openen als het druk is. Er zijn nu veel minder kibbelarijen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:37 schreef SLP_ het volgende:
Laatst twee klanten die bijna met elkaar op de vuist gingen omdat er eentje voordring. Tuurlijk is het vervelend, maar caissière kan niet altijd in de gaten houden wie er in de rij staan.
Niks raars aan. Bij ons verkocht het voor geen meter.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:57 schreef Teslynd het volgende:
Allen de beste wensen voor dit nieuwe jaar.
[..]
Tussen kerst en nieuwjaar koop ik alleen kerstversiering als het afgeprijsd is. In januari moet het helemaal goed afgeprijsd zijn om het te willen kopen.
Ik zag de Zwilling-messen in de nieuwe aanbieding. Raar, die messentafels zijn al lang weggezet want de populaire messen waren snel uitverkocht. Zonder nieuwe aanvoer slaat deze aanbieding nergens op.
Daarom is het dus raar dat ze opnieuw in de aanbieding staan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:01 schreef Xfade het volgende:
[..]
Niks raars aan. Bij ons verkocht het voor geen meter.
Dat is André van Duin.quote:
Die stemmen er ook bij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat is André van Duin.
Rechts is Willempie en wie links is weet ik even niet meer
vond het voldoende om een hamster aankleding te geven als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:46 schreef kapsalonzondersla het volgende:
Vanochtend de hamsterwekenpromotie opgehangen. Vond het eigenlijk maar wat weinig dit keer, ook slechts 2 vloerstickers.
In twee filialen waren de grote messen snel weg. Ze zijn niet lager geprijsd, dus waarom zouden de genegeerde messen nu opeens wel verkocht worden? Ik heb dinsdag trouwens geen messentafel gezien.quote:Op donderdag 2 januari 2014 08:44 schreef mujentas het volgende:
Volgens mij zijn die messen gewoon nog leverbaar.
Wij hebben alle varianten nog. De messen worden allemaal bij ons verkocht, ik weet dan ook niks over varianten die niet meer leverbaar zijn..quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:05 schreef Teslynd het volgende:
[..]
In twee filialen waren de grote messen snel weg. Ze zijn niet lager geprijsd, dus waarom zouden de genegeerde messen nu opeens wel verkocht worden? Ik heb dinsdag trouwens geen messentafel gezien.
Spannondddddddd. (quote:Iets bijzonders in de Hamsterweken
Dit jaar worden de klanten, medewerkers en hamsters verrast met iets bijzonders! Wat dat is, blijft nu nog even geheim. Donderdag 2 januari kun je hier alles over lezen op Intranet en Plaza. Ook is er een speciale commercial. Deze nieuwe commercial zal vanaf 1 januari 20.00 uur ‘s avonds worden uitgezonden op TV. De Hamsterweken worden vervolgens ook aangekondigd op ah.nl en Facebook.
Heb je er naar gevraagd? Misschien dat de winkel besloten heeft om de tafel ergens anders voor te gebruiken. Maar ze gaan pas volgende maand retour en zijn als het goed is ook nog bestelbaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:05 schreef Teslynd het volgende:
[..]
In twee filialen waren de grote messen snel weg. Ze zijn niet lager geprijsd, dus waarom zouden de genegeerde messen nu opeens wel verkocht worden? Ik heb dinsdag trouwens geen messentafel gezien.
Bij ons stond die in een hoekje weggewerktquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:22 schreef mujentas het volgende:
[..]
Heb je er naar gevraagd? Misschien dat de winkel besloten heeft om de tafel ergens anders voor te gebruiken. Maar ze gaan pas volgende maand retour en zijn als het goed is ook nog bestelbaar.
Ik hoorde van een supermarktmanager dat store audit winkels heeft bezocht om te kijken of de messentafel wel in de winkel aanwezig was en dat ze daarvan foto's hebben gemaakt en vervolgens aan de OM hebben gerapporteerdquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij ons stond die in een hoekje weggewerkt
Zo spannend dat ik hier ik op stage niet eens op AH Plaza of Etos Plaza kan komenquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Spannondddddddd. ()
Heeft iemand dit al gevonden? Ik zie nog niks staan
Zou dit het spannende nieuws zijn?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Spannondddddddd. ()
Heeft iemand dit al gevonden? Ik zie nog niks staan
quote:02-01-2014 10:47
Bijzondere hamsters tijdens Hamsterweken
De nieuwe hamstercampagne van Albert Heijn is op woensdagavond 1 januari van start gegaan met drie wel heel bijzondere hamsters. In 2014 viert André van Duin zijn 50-jarig artiestenjubileum, en hij vond het leuk om een eigen invulling aan de bekende hamsters van Albert Heijn te geven. De hamsters vieren dit jaar hun 10-jarig jubileum.
André van Duin heeft in zijn 50-jarige loopbaan al vele typetjes gecreëerd. Ter gelegenheid van zijn 50-jarig jubileum geven bekende typetjes van André nu acte de présence in de nieuwe hamstercampagne. Ome Joop, Willempie en André van Duin zelf zijn hierin als hamsters vermomd. Ome Joop speelde een hoofdrol in de Dik Voormekaar Show, die van begin jaren ’70 tot in de jaren ’80 liep. Willempie was één van de vele carnavalskrakers die André van Duin in de loop van zijn carrière heeft gehad.
Albert Heijn start ook dit nieuwe jaar traditioneel weer met de voordelige Hamsterweken. In de nieuwe hamstercampagne zijn typetjes van André van Duin via animatie tot hamsters gecreëerd. Hij heeft hiervoor veel ideeën zelf aangedragen en is nauw bij de totstandkoming betrokken geweest. Naast een commercial op tv loopt de campagne op radio, online en in de winkels.
Stond wel pal naast de ingang, maar mooi in een hoekjequote:Op donderdag 2 januari 2014 13:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik hoorde van een supermarktmanager dat store audit winkels heeft bezocht om te kijken of de messentafel wel in de winkel aanwezig was en dat ze daarvan foto's hebben gemaakt en vervolgens aan de OM hebben gerapporteerd
Dat noem ik geen verassingquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zou dit het spannende nieuws zijn?
[..]
Er wordt ook niet gesproken over een verassing maar over iets bijzonders. Andre van Duin viert zijn jubileum met de hamsters. Best bijzonder, toch?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wauw.
Die plaatjes stonden al voor dat nieuwsbericht online.
Ik vond een halflege, weggefrommelde tafel eigenlijk wel voor zichzelf spreken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:22 schreef mujentas het volgende:
[..]
Heb je er naar gevraagd? Misschien dat de winkel besloten heeft om de tafel ergens anders voor te gebruiken. Maar ze gaan pas volgende maand retour en zijn als het goed is ook nog bestelbaar.
Welkom in Nederlandquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die accijnsverhoging, waar zelfs mineraalwater onder valt![]()
Geen idee of dit wat met Lonny te maken heeft (Had ik misschien even kunnen vragen toen hij demo's kwam geven...) maar ik heb er dinsdag eentje gegeten en het smaakte niet verkeerd.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:25 schreef Xfade het volgende:
Jaren geleden hadden we die "rieten mandjes" maaltijden ook. Van Lonny. Die dingen zijn gewéldig qua smaak. Echter de prijs (4,99) schrikt af.
Misschien vanavond maar even eentje proberen. Heb geen zin om te kokenquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:51 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Geen idee of dit wat met Lonny te maken heeft (Had ik misschien even kunnen vragen toen hij demo's kwam geven...) maar ik heb er dinsdag eentje gegeten en het smaakte niet verkeerd.
Ze horen ook niet in een tafel te liggen. Het is de bedoeling dat er een showmodel display in de tafel staat en de messen zijn bij de informatiebalie verkrijgbaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:22 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik vond een halflege, weggefrommelde tafel eigenlijk wel voor zichzelf spreken.
Vorige week heb ik ze helemaal niet meer gezien, in twee filialen.
Accijns op frisdrankenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:17 schreef d4v1d het volgende:
Is mountain dew 6 cent in prijs verhoogd of ben ik gek?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:27 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik zit nu de Babi Ketjap uit het mandje te eten. Zometeen een "Aha-waardige" recensie
even opnieuw inloggen!quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:28 schreef d4v1d het volgende:
Is plaza kapot? Als ik inlog kom ik bij een of ander IBM WebSphere Portal
Doet ie wel vaker. Je kunt gewoon inloggen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:28 schreef d4v1d het volgende:
Is plaza kapot? Als ik inlog kom ik bij een of ander IBM WebSphere Portal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zit nu met twee ietwat chemisch ruikende rieten mandjes. Wie heeft interesse?Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:52 schreef einschtein het volgende:
Met andere woorden, de ¤5 betaal je meer voor het mandje dan het eten?
Alles is ongeveer 2 a 3 cent duurder gewordenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:17 schreef d4v1d het volgende:
Is mountain dew 6 cent in prijs verhoogd of ben ik gek?
Kroepoekquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het was wel echt lekker hoor. Alleen zou ik er de volgende keer nog iets bij doen of een zak kroepoek opentrekken
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef Loll het volgende:
[..]
Alles is ongeveer 2 a 3 cent duurder geworden
De hele middag labels gelopen echt een schijt werk.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:40 schreef Schuimpjes het volgende:
Goed, zojuist de Babi Ketjap verorberd. Een lekkere, maar enigszins kleine, maaltijd. Laten we bij het begin beginnen. Je koopt een rieten mandje (ik had keuze uit 6 verschillende varianten) ter waarde van ¤4,99.
[ afbeelding ]
Je hebt de keuze om het gerecht te verwarmen in de magnetron, de oven of au-bain-marie. Ik koos voor bereiding in de magnetron gelet op het feit dat dat maar 4 minuten duurde en ik honger had. Je opent het rieten mandje en daarin zitten twee bakjes: een met rijst en een met babi ketjap:
[ afbeelding ]
Na 4 minuten ging de magnetron af en was mijn maaltijd klaar.
[ afbeelding ]
Ik heb lekker gegeten, de rijst was wat plakkerig maar de smaak van het vlees en de saus was erg goed. Ik miste alleen wat groenvoer, een zakje met bijvoorbeeld atjar of boontjes had niet misstaan. De maaltijd is zeker voor herhaling vatbaar: 8/10
Maar wat ik al zei, het is allemaal wat weinig. Dus voor nu:We hebben ooit toch ook al zoiets in het assortiment gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zit nu met twee ietwat chemisch ruikende rieten mandjes. Wie heeft interesse?
Wij noemen ze labels omdat het geen stickers zijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:59 schreef Xfade het volgende:
Neuh zijn geen labels maar als hij het zo wil noemen :p
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:25 schreef Xfade het volgende:
Die maaltijden waren echt lekkerquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Lonny idd. Leeft die man nog?
Hij is vriendjes met Ferry geloof ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Lonny idd. Leeft die man nog?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:23 schreef ikbenschipper het volgende:
Even de aanbiedingen van volgende week bekeken krijgen we weer die nare 200 grams unox worsten![]()
Hadden we nou maar mooie fel oranje mutsen om dat ontzettend goedlopende product nóg beter te laten lopen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:23 schreef ikbenschipper het volgende:
Even de aanbiedingen van volgende week bekeken krijgen we weer die nare 200 grams unox worsten![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:39 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hadden we nou maar mooie fel oranje mutsen om dat ontzettend goedlopende product nóg beter te laten lopen.
Wij hebben die mutsen toen in oktober en masse gratis weggegeven, haha.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:39 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hadden we nou maar mooie fel oranje mutsen om dat ontzettend goedlopende product nóg beter te laten lopen.
Even je browser refreshen of je cache wissen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:35 schreef terrorsjaak het volgende:
Kut plaza
web8_prd_c2 - Webserver instance for Plaza Prd. Cluster 2
Moet je even met jouw urentool je uren berekenenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:11 schreef d4v1d het volgende:
Volgensmij is er gesjoemeld met het aantal toeslaguren![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Moet je even met jouw urentool je uren berekenen
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat
Maar mail anders maar effe naar mij, kijk ik wel even voor je
Dat doe ik vanavond even.. Ik kom nu met geen mogelijkheid meer op plaza en moet over 45 mins werkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Even je gewerkte uren + loonstrook naar het bekende emailadres ^^,
Probeer https://plaza.ah.nl/store_rendering_p1/wps/myportal/ahplaza eens.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat doe ik vanavond even.. Ik kom nu met geen mogelijkheid meer op plaza en moet over 45 mins werken
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:10 schreef mujentas het volgende:
Hij is vriendjes met Ferry geloof ik.
Vodka beertjes! Zelf gemaakt, of?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:23 schreef SLP_ het volgende:
Gister nieuwjaarsborrel gehad. Was beetje suf, maar daarna gingen we met een aantal collega's bij mij chillen want ik had onder andere vodka beertjesMet als gevolg dat iedereen dood is en ik dan maar AGF ga doen vanavond
Is weer eens wat anders dan VK of VA
Nu hopen dat ik niets vergeet haha
Jep! En ze zijn altijd weer een succes. Maar ze waren nu extra lekker. Had ze maandagavond gemaakt, maar had te weinig vodka dus besloot ik er een halve fles coebergh bij te gooien. Op tweede kerstdag toch maar een nieuwe fles vodka gehaald en die er vervolgens helemaal bijgegooidquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Vodka beertjes! Zelf gemaakt, of?
Wat voor vodka gebruik je? En hoe lang laat je ze normaal weken?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:28 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Jep! En ze zijn altijd weer een succes. Maar ze waren nu extra lekker. Had ze maandagavond gemaakt, maar had te weinig vodka dus besloot ik er een halve fles coebergh bij te gooien. Op tweede kerstdag toch maar een nieuwe fles vodka gehaald en die er vervolgens helemaal bijgegooidZit dus in totaal 1,5 fles vodka en 0,5 fles coebergh. Maar die combinatie en het feit dat de beertje 4 dagen daarin geweekt hadden was echt super lekker.
Puschkinquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wat voor vodka gebruik je? En hoe lang laat je ze normaal weken?
Heb het eens geprobeerd, maar was niet te pruimen. En die beertjes werden er kneiterhard door.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:44 schreef Schuimpjes het volgende:
VodkaIk moet er eigenlijk altijd van kotsen, maar die vodka beertjes zijn zooo lekker. Dan krijg je fruitige vodkaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even onthouden, thanks.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef SLP_ het volgende:
[..]
PuschkinNormaal maak ik ze de avond van tevoren, maar dan worden ze inderdaad een beetje taai. Nu waren ze wel harder, maar je kon er gewoon normaal op kauwen. Ik weet alleen niet of dat door de toevoeging van Coebergh kwam, of door de lange weektijd
Gewoon een week laten staat met vodka een cm boven de beertjes. Dan gedurende de week een beetje bij blijven schenken zodat ze alles opnemen. Dan worden ze zachter en sappig en zijn ze wat mij betreft perfect.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:36 schreef SLP_ het volgende:
[..]
PuschkinNormaal maak ik ze de avond van tevoren, maar dan worden ze inderdaad een beetje taai. Nu waren ze wel harder, maar je kon er gewoon normaal op kauwen. Ik weet alleen niet of dat door de toevoeging van Coebergh kwam, of door de lange weektijd
Vodka gemixt met mtn dew is ook een hele goede kwam ik laatst achterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |