SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.Order! Ordeeeeeeeeer!
Kun je mij de locatie van een Walmart in Nederland vertellen?quote:Op maandag 30 december 2013 23:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan ze (met google) nergens in Nederland vinden
quote:Op maandag 30 december 2013 23:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Kun je mij de locatie van een Walmart in Nederland vertellen?
Tevens FiPo gemacht
geen hamsters hebbenquote:Op maandag 30 december 2013 23:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Oeps. De 'E' zit ook zo dicht bij de 'A' op het toetsenbord
Die dingen zijn niet weg te krijgen johquote:Op maandag 30 december 2013 23:09 schreef mujentas het volgende:
Ik had eigenlijk gehoopt dat de Big American pizza's in de aanbieding zouden zijn tijdens de hamsterwerken, maar het valt weer vies tegen
Die Cheese&Onion is gewoon baas hoorquote:Op maandag 30 december 2013 23:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die dingen zijn niet weg te krijgen joh
Onder het kopje bonus aan de rechterkant. Vanmiddag moest ik nog op "even week" drukken (terwijl week 1 oneven is, maar dat terzijde).quote:Op maandag 30 december 2013 23:12 schreef Nafi het volgende:
Hamsteren? Cool, waar vind ik de folder op plaza?
Waz met jouquote:Op maandag 30 december 2013 23:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die dingen zijn niet weg te krijgen joh
Doe mij maar Dr. Oetker/Utker Ristorante Funghiquote:Op maandag 30 december 2013 23:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die Cheese&Onion is gewoon baas hoor![]()
En ze zijn makkelijker weg te krijgen dan die steenoven pizza's van volgende week.
De aanbieding van de komende 4 dagen 2-6 januari stelt bijzonder weinig voor. Ze hebben volgens mij ook erg weinig aanbeidingen lopen in die dagen. want alles stond wel heeeel breed.quote:Op maandag 30 december 2013 23:12 schreef Nafi het volgende:
Hamsteren? Cool, waar vind ik de folder op plaza?
Funghiquote:Op maandag 30 december 2013 23:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Doe mij maar Dr. Oetker/Utker Ristorante Funghi
Ik hoop dat de instuwing niet zo absurd is. Heb eigenlijk niet naar de aantallen gekeken als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 30 december 2013 23:13 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
De aanbieding van de komende 4 dagen 2-6 januari stelt bijzonder weinig voor. Ze hebben volgens mij ook erg weinig aanbeidingen lopen in die dagen. want alles stond wel heeeel breed.
2 t/m 5 toch? Dat zei de appie appquote:Op maandag 30 december 2013 23:13 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
De aanbieding van de komende 4 dagen 2-6 januari stelt bijzonder weinig voor. Ze hebben volgens mij ook erg weinig aanbeidingen lopen in die dagen. want alles stond wel heeeel breed.
Wij hadden 280 colli dat valt mee.quote:Op maandag 30 december 2013 23:15 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik hoop dat de instuwing niet zo absurd is. Heb eigenlijk niet naar de aantallen gekeken als ik eerlijk ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
jaquote:Op maandag 30 december 2013 23:19 schreef mujentas het volgende:
Nog meer mensen hinder ondervonden van de digi storing trouwens?
sorry wat willen ze dat ik daar plaats? Alles staat in displays dus die ga ik niet even op een kop zetten.....quote:Op maandag 30 december 2013 23:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi plekje voor de fond
Zowel bij deli als bij brood bleef 1 van de 2 digis het wel doen gelukkigquote:Op maandag 30 december 2013 23:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
hoe hebben jullie alles verkocht? Handmatig aanslaan?
Wij hebben ook nog een oude DP90 die het gelukkig bleef doen. Maar wel rete-irritant natuurlijk. Het lijkt wel alsof alles breekt omdat de laatste paar dagen van december toevallig in week 1 vallenquote:Op maandag 30 december 2013 23:24 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Zowel bij deli als bij brood bleef 1 van de 2 digis het wel doen gelukkig
Doet Pallas het nogquote:Op maandag 30 december 2013 23:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog een oude DP90 die het gelukkig bleef doen. Maar wel rete-irritant natuurlijk. Het lijkt wel alsof alles breekt omdat de laatste paar dagen van december toevallig in week 1 vallen
De meeste zooi is bij ons inmiddels weg. Alleen oma's appelmoes en ragout hebben we nog veel van staan, de displays zijn inmiddels wel de winkel uit en de kartonpers in.quote:sorry wat willen ze dat ik daar plaats? Alles staat in displays dus die ga ik niet even op een kop zetten.....
Dus de proseco en advocaat laten we nog maar even staan tot hij om gaat zaterdag.
Moet je trouwens eens bij schetsen voor 13 koppen kijken. Hebben vier koppen vrij.quote:Op maandag 30 december 2013 23:23 schreef ikbenschipper het volgende:
sorry wat willen ze dat ik daar plaats? Alles staat in displays dus die ga ik niet even op een kop zetten.....
Dus de proseco en advocaat laten we nog maar even staan tot hij om gaat zaterdag.
Uit zichzelf opeens?quote:Op maandag 30 december 2013 23:49 schreef Questionmarks het volgende:
Glasplaat bij het diepvries eiland knapte vandaag bij ons, morgenochtend maar even aanmelden.
Bij de diepvries eiland maakt het niet uit of die afgedekt is of niet. Ze hebben jaren zonder afdekking gedaan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:02 schreef d4v1d het volgende:
Uit zichzelf opeens?
Koelt die nog goed of heb je hem leeg kunnen halen?
Tering, en waarschijnlijk wel allerlei dingen ernaast plaatsen bij de andere koppen....quote:Op maandag 30 december 2013 23:55 schreef exelletor het volgende:
[..]
Moet je trouwens eens bij schetsen voor 13 koppen kijken. Hebben vier koppen vrij.
Hier nogsteeds (Wel een afdekking voor in de nacht, maar die is half kapotquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:05 schreef exelletor het volgende:
[..]
Bij de diepvries eiland maakt het niet uit of die afgedekt is of niet. Ze hebben jaren zonder afdekking gedaan.
Jij ookquote:
Je werkt tot 18:00 wat dus effectief waarschijnlijk 18:15 zal zijn, want je bent natuurlijk 1 over 18 klaar en dan is net de kassa aan het lopen met de lades. Succesquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij ook
Ik moet dus na mn werk direct na het station om naar familie te gaan zie ik net, de laatste trein gaat om 18:30, ik werk tot 18:00
Yup, maar hier deden we normaal gesproken niet aan mee. Weet alleen niet wat de nieuwe SM wilt... In ieder geval kunnen we straks mooi wel alle satesaus en appelmoes op die kop kwijt. Misschien paar dure wijnen erbij en de kop staat vol.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:07 schreef ikbenschipper het volgende:
Tering, en waarschijnlijk wel allerlij dingen ernaat plaatsen bij de andere koppen....
De winkels van Questionmarks en mij zijn bijna net zo oud als jij en zij hebben dus de oude situatie meegemaakt. Maar denk dat de nieuwe vriezers daar ook tegen moeten kunnen.quote:Hier nogsteeds (Wel een afdekking voor in de nacht, maar die is half kapot), maar ik wist niet of die koelingen die wel dicht kunnen misschien anders gebouwd of ontworpen waren dat ze het niet konden hebben?
Die kom ik nog steeds tegen, hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:10 schreef mujentas het volgende:
Wij hebben er ook eentje zonder afdekking, maar willen er eigenlijk eentje die je dicht kunt doen, omdat er regelmatig klanten zijn die vers of houdbaar producten in de vriezer gooien. Met zo'n schuifklep wordt de drempel wat hoger
Ah die tokkies. Die zijn in mijn filiaal ook aanwezig. Met of zonder glasplaatquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:10 schreef mujentas het volgende:
Wij hebben er ook eentje zonder afdekking, maar willen er eigenlijk eentje die je dicht kunt doen, omdat er regelmatig klanten zijn die vers of houdbaar producten in de vriezer gooien. Met zo'n schuifklep wordt de drempel wat hoger
Ja ze mogen het lekker bekijkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je werkt tot 18:00 wat dus effectief waarschijnlijk 18:15 zal zijn, want je bent natuurlijk 1 over 18 klaar en dan is net de kassa aan het lopen met de lades. Succes
Moet het toch kwijt dus het gaat er maar weer naastquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:10 schreef exelletor het volgende:
[..]
Yup, maar hier deden we normaal gesproken niet aan mee. Weet alleen niet wat de nieuwe SM wilt... In ieder geval kunnen we straks mooi wel alle satesaus en appelmoes op die kop kwijt. Misschien paar dure wijnen erbij en de kop staat vol.
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:12 schreef mujentas het volgende:
bijna klaar met scriptie, morgen nog even de samenvatting naar engels vertalen en een reflectie schrijven. Volgens mij krijgen ze een dikke pener van die reflectieverslagen
Ik weet het ook niet, omdat Engels er nu eenmaal bijhoort ofzoquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Waarom moet jij je managementsamenvatting ook in het Engels schrijven dan? Is dat hip ofzo?
Gewoon op de onderste plank wat ruimte vrijhouden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:12 schreef ikbenschipper het volgende:
Moet het toch kwijt dus het gaat er maar weer naastHeb geen zin om allerlij dingen te laten samenvoegen tot rare koppen,
Die eeuwige Sun actiesquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:15 schreef exelletor het volgende:
[..]
Gewoon op de onderste plank wat ruimte vrijhouden.De meeste dingen zijn trouwens toch die al op de kop ingetekend staan, op de sun kop na dan...
Yup. Vind het niet eens zo gek staan bij ons eigenlijk...quote:Op maandag 30 december 2013 23:21 schreef Schuimpjes het volgende:
De AH Basic tafel is ook weer terug
Wij hebben er niet eens plek voorquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:19 schreef exelletor het volgende:
[..]
Yup. Vind het niet eens zo gek staan bij ons eigenlijk...
Locale prijs -> 50% korting. En volgende week is het regulier in de bonus.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:17 schreef mujentas het volgende:
Die eeuwige Sun acties
Zelf met 1+1 gratis raak je die dingen aan de straatstenen niet kwijt, en 2 weken later verzinnen ze weer een nieuwe variant waardoor je met bergen oude Sun tabs zit die ook nooit meer meedoen in toekomstige acties en waar je dus bijna niet vanaf komt.
Ga ff voor je kijken of ik kan vinden hoe onze winkel in de afgelopen jaar is veranderd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:19 schreef Schuimpjes het volgende:
Wij hebben er niet eens plek voor
Of willen er geen plek voor maken
Ja, maar ik vind het altijd zo zonde dat je dan als filiaal voor de kosten moet opdraaien.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:19 schreef exelletor het volgende:
[..]
Locale prijs -> 50% korting. En volgende week is het regulier in de bonus.
Heb geen recente displayplan kunnen vinden(normaal gesproken gooi ik die zooi weg mocht ik het in me zakken nog tegenkomen), maar zo zag het een jaar terug uit:quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:19 schreef Schuimpjes het volgende:
Wij hebben er niet eens plek voor
Of willen er geen plek voor maken
Of laatst weer die prijsverhoging van 40 tabs naar 36 tabsquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die eeuwige Sun acties
Zelf met 1+1 gratis raak je die dingen aan de straatstenen niet kwijt, en 2 weken later verzinnen ze weer een nieuwe variant waardoor je met bergen oude Sun tabs zit die ook nooit meer meedoen in toekomstige acties en waar je dus bijna niet vanaf komt.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:31 schreef SLP_ het volgende:
Hahaha, digi deed het dus niet. Broodmedewerker en ASM dat ding een paar keer tussen 17 en 18 resetten. Iets over 18 las ASM dat je het dus niet moest resetten. Gelukkig bakken we bijna niets meer na 17, maar blijft kut dat je het dan maar op niet scanbaar moet aanslaan bij de kassa.
Hier is alles al met 50% afgeprijsdquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:39 schreef exelletor het volgende:
Trouwens, dit:
Afprijsbeleid kerst/oud-en nieuw artikelen
In veel winkels zien we dat er vele kerstartikelen met 35% of 50% stickers worden afgeprijsd. Een groot aantal artikelen hiervan is echter nog niet centraal afgeprijsd en deze artikelen kunnen nog volop verkocht worden tussen kerst en oud&nieuw. Alle in/out Decemberartikelen worden vanaf 2 januari centraal afgeprijsd.
We herkennen dat het huidige afprijsbeleid voor zowel winkels als klanten niet helder is. We zullen dit ter verbetering voor Pasen meenemen. Echter, door nu al alles af te prijzen, wordt er in winkels (onbewust) veel geld weggegooid. Een artikel waar nu een 35% sticker opgeplakt zit en dat vanaf 2 januari centraal met 50% wordt afgeprijsd, krijgt een klant mee met een korting van ruim 65%!
We verzoeken jullie daarom het volgende te doen:
Prijs niet meer lokaal af en plak geen 35% stickers meer; wacht tot 2 januari.
Plaats vanaf 2 januari alle communicatie bij RAD’s, bancarella’s en actiekoppen om klanten bewust te maken dat zij artikelen voor 50% kopen.
_
Inmiddels zit op 90% op de kw kerstartikelen hier een 35% kortingssticker.
Ze hebben "We nemen het mee in de evaluatie" in en nieuw jasje gegotenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:39 schreef exelletor het volgende:
We zullen dit ter verbetering voor Pasen meenemen.
quote:Op maandag 30 december 2013 17:37 schreef Halldor het volgende:
Weet iemand wanneer de retourbon van Hallmark geactiveerd wordt?
quote:Retourneren kerstkaarten Hallmark
Alle informatie over het retourneren van de kerstkaarten vind je in het handboek Evenementen & Thema's / Kerst / Hallmark retouren. Meldingen over een error (foutmelding) worden op dit moment uitgezocht. Hierover volgt later eventueel meer informatie.
Ik snap het niet, je weet toch dat het centraal afgeprijsd wordt, dus waarom een 35% sticker erop plakkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:39 schreef exelletor het volgende:
Trouwens, dit:
Afprijsbeleid kerst/oud-en nieuw artikelen
In veel winkels zien we dat er vele kerstartikelen met 35% of 50% stickers worden afgeprijsd. Een groot aantal artikelen hiervan is echter nog niet centraal afgeprijsd en deze artikelen kunnen nog volop verkocht worden tussen kerst en oud&nieuw. Alle in/out Decemberartikelen worden vanaf 2 januari centraal afgeprijsd.
We herkennen dat het huidige afprijsbeleid voor zowel winkels als klanten niet helder is. We zullen dit ter verbetering voor Pasen meenemen. Echter, door nu al alles af te prijzen, wordt er in winkels (onbewust) veel geld weggegooid. Een artikel waar nu een 35% sticker opgeplakt zit en dat vanaf 2 januari centraal met 50% wordt afgeprijsd, krijgt een klant mee met een korting van ruim 65%!
We verzoeken jullie daarom het volgende te doen:
Prijs niet meer lokaal af en plak geen 35% stickers meer; wacht tot 2 januari.
Plaats vanaf 2 januari alle communicatie bij RAD’s, bancarella’s en actiekoppen om klanten bewust te maken dat zij artikelen voor 50% kopen.
_
Inmiddels zit op 90% op de kw kerstartikelen hier een 35% kortingssticker.
Ja, nu is het in trek, dus dan komen wij er vanaf.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:50 schreef mujentas het volgende:
Ik snap het niet, je weet toch dat het centraal afgeprijsd wordt, dus waarom een 35% sticker erop plakken
Het spijt me, maar ik vind dat er nogal makkelijk wordt gedacht over dit soort dingen. Je hebt het wel over heel veel geld, en door het zelf af te prijzen draai je als filiaal zelf voor de kosten op. Bij een centrale afprijzing worden de producten meestal in een actiepakket gegooid waardoor je de korting gewoon vergoed krijgt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:53 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ja, nu is het in trek, dus dan komen wij er vanaf.
Het was ook niet mijn idee. Het is ook goed mogelijk dat het desbetreffende persoon niet wist van de centrale afprijzing van 2 januari.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:56 schreef mujentas het volgende:
Het spijt me, maar ik vind dat er nogal makkelijk wordt gedacht over dit soort dingen. Je hebt het wel over heel veel geld, en door het zelf af te prijzen draai je als filiaal zelf voor de kosten op. Bij een centrale afprijzing worden de producten meestal in een actiepakket gegooid waardoor je de korting gewoon vergoed krijgt.
Klopt maar voor filialen maakt dat dus niet zo veel uit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:56 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik vind dat er nogal makkelijk wordt gedacht over dit soort dingen. Je hebt het wel over heel veel geld, en door het zelf af te prijzen draai je als filiaal zelf voor de kosten op. Bij een centrale afprijzing worden de producten meestal in een actiepakket gegooid waardoor je de korting gewoon vergoed krijgt.
Jouw omzet verandert hierdoor wel he.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:12 schreef Loll het volgende:
Klopt maar voor filialen maakt dat dus niet zo veel uit.
Zoiets wordt niet overlegd met de SM en/of ASM? Zeker zo'n popi teamleider die het allemaal denkt te weten?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn idee. Het is ook goed mogelijk dat het desbetreffende persoon niet wist van de centrale afprijzing van 2 januari.
Was idd een TL ja.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:13 schreef mujentas het volgende:
Zoiets wordt niet overlegd met de SM en/of ASM? Zeker zo'n popi teamleider die het allemaal denkt te weten?
Dat bericht kwam uit het uitvalsnieuws van gister, kan goed zijn dat die er dan pas in stond?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:15 schreef Halldor het volgende:
[..]
Ik zag van de week de bon niet staan, donderdag maar eens kijken of hij er wel instaat.
2 jan. toch pas?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:18 schreef bigbass het volgende:
Alle kerst koekjes enzo zijn toch al centraal afgeprijsd? Alleen die gourmetzooi en sauzen enz nog niet (zit bij ons ook 35% op overigens en het loopt nog steeds voor geen meter)
Ik weet niet beter dan dat bij ons alles de dag na kerst scande met een bonusprijs van 50% de normale prijs. En dat was al zo voordat er maar een TL in de winkel liep.quote:
Tot volgend jaar Davidquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:24 schreef d4v1d het volgende:
Laatste werkdag in 2013, nog even 6 uurtjes knallen (hihaho, snapje? woordgrapje..)
![]()
Tot in 2014
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op maandag 30 december 2013 16:43 schreef Halldor het volgende:
[..]
Is altijd de laatste week van het jaar, programmeerfoutje
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:49 schreef bigbass het volgende:
[..]
Oh, dankje. Hou het topic niet meer helemaal bij de laatste tijd
Vroeger zag het bij ons er ook zo uit, maar toen is iemand ff creatief geweest in excellquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:28 schreef exelletor het volgende:
[..]
Heb geen recente displayplan kunnen vinden(normaal gesproken gooi ik die zooi weg mocht ik het in me zakken nog tegenkomen), maar zo zag het een jaar terug uit:
[ afbeelding ]
Nu wordt er een bancarella en negen tafels minder op de displayplan vermeld.
quote:Onjuiste informatie envelop en onjuiste stickers DNAH
In de Communicatiecontainer van maandag 30 december heb je twee extra enveloppen ontvangen:
Een voor de prijswijzigingen ingaande per 2 januari (bier/fris/wijn)
Een met daarin een generieke set schapstickers voor de mutaties die 1 januari ingaan (deli/kaas, vlees)
De informatie op de 2de envelop zelf is onjuist. Er wordt gesproken over prijswijzigingen maar het is een generieke set schapstickers voor de mutaties die 1 januari ingaan. Dit is wel aangegeven op het voorblad in de envelop. Verwerk deze stickers alleen als het artikel terug in assortiment komt.
Onjuiste stickers DNAH
DNAH winkels hebben stickers ontvangen met een BaarnII layout. Hieronder staat de link naar het bestand met de schapstickers met de juiste layout.
Haha, ziet er aardig uit. Maar goed, in een XL is het ook handiger om aan de hand van zo'n plan overzicht te houden, dan in onze wijkwinkel van iets meer dan 1000m2 waar alles toch in het middengangpad staat(op een paar tafels en wijnthema na dan)quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:25 schreef Wupgup het volgende:
Vroeger zag het bij ons er ook zo uit, maar toen is iemand ff creatief geweest in excell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is hier net zo. Gisteravond stuk gegaan. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:41 schreef bigbass het volgende:
Faalt plaza of heeft mijn ASM wat gesloopt?
[ afbeelding ]
Ik weet bijna zeker dat mijn uren voor deze week iig er eerder wel in stonden. En dit is kut, want ik kan zo niks plannen
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:25 schreef exelletor het volgende:
[..]Nee, dit was de eerste versie (vraag mij niet waarom die überhaupt gemaakt was). In het uiteindelijke actieplan stond er lays pops.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben ook een vergelijkbare, alleen wat kleiner.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:25 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Vroeger zag het bij ons er ook zo uit, maar toen is iemand ff creatief geweest in excell
[ afbeelding ]
Er is toch ook nog een papieren planning waar je je werktijden op kunt zien? of een belletje naar het filiaal en dan kun je gaan plannen!!!quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:38 schreef Xfade het volgende:
Faalt plaza of heeft mijn ASM wat gesloopt?
[ afbeelding ]
Ik weet bijna zeker dat mijn uren voor deze week iig er eerder wel in stonden. En dit is kut, want ik kan zo niks plannen
Ze kunnen het 4 weken van te voren nog terug trekken he, wij week 30 verbouwen! 9 januari tekeningen etc, maar zal vast al klaar zijn!quote:
Inderdaad! En om exact deze reden is de planning die in het filiaal hangt bindend. Zoals nu weer blijkt bevat Plaza nog teveel bugs om er 100% op te vertrouwen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:11 schreef marsipilamie het volgende:
[..]
Er is toch ook nog een papieren planning waar je je werktijden op kunt zien? of een belletje naar het filiaal en dan kun je gaan plannen!!!
De hoofd-tl zie hier dat je altijd uit moest gaan van plazaquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Inderdaad! En om exact deze reden is de planning die in het filiaal hangt bindend. Zoals nu weer blijkt bevat Plaza nog teveel bugs om er 100% op te vertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |