SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Voor het nageslacht namens Diaan73:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
154 KOEKOEK!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Na Achtung Baby ging het helemaal mis. Daarna wilde U2 meer dan gewoon een leuk bandje zijn
Zoorope
Pop
All That You Can't Leave Behind
How to Dismantle an Atomic Bomb![]()
No Line on the Horizon
Robert Moog died for our synths![]()
Je verpest echt die hele reeks enzo blablabla.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik weet me nog te herinneren dat Van Gerwen een paar jaar geleden nog redelijk slank was en een flinke bos haar had. Waar is 't misgegaan?![]()
282 Eagle ABBA 1978 0:04:22 53:38
281 Liverpool Rain Racoon 2012 0:04:13
280 Badlands Bruce Springsteen 1978 0:04:01
279 Der Weg Herbert Gronemeyer 2002 0:04:16
278 Iris Goo Goo Dolls 1999 0:03:35
277 The Family Tree Venice 1999 0:03:22
276 Romeo And Juliet Dire Straits 1980 0:04:29
275 Oerend Hard Normaal 1977 0:03:56
274 Brown Eyed Girl Van Morrison 1967 0:03:03
273 Starlight Muse 2006 0:04:01
272 I'm On Fire Bruce Springsteen 1985 0:02:33
271 Money Pink Floyd 1973 0:04:00_O_
270 She Elvis Costello 1999 0:03:06
269 Snow (Hey Oh) Red Hot Chili Peppers 2006 0:04:41
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Achtung Baby vond ik ook al vreselijk.quote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef Gehenna het volgende:
Na Achtung Baby ging het helemaal mis. Daarna wilde U2 meer dan gewoon een leuk bandje zijn
Zoorope
Pop
No Line on the Horizon[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
D., een beetje de Chicago van de Top2000 slowchatWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
D ik kan jou eruit laten zie als een lapohuntrer door elke keer300 te worden
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Iris van the Goo Goo Dolls komt volgend uur![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Mvg
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Met haar speelde ie kut.quote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef Cee het volgende:
Ik weet me nog te herinneren dat Van Gerwen een paar jaar geleden nog redelijk slank was en een flinke bos haar had. Waar is 't misgegaan?![]()
Eens. Maar ik vind With or without you ook al niksquote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef Gehenna het volgende:
Zoorope
Pop
No Line on the Horizon
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Achtung babyquote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achtung Baby vond ik ook al vreselijk.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Het is ook geen hit geweest in Nederland, het is geen band die ik ooit hoor in een lijst met goede of relatief goede muziek en het is pure middle of the road shit.quote:Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het nummer destijds niet eens opgemerkt.
Ik snap het echt niet. Wie stemt daarop? De Venice fanclub?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |