Dan zou je veel posts van me begrijpenquote:
die kan ik uiteraard helemaal meezingenquote:Op maandag 30 december 2013 22:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Na 2002 is hij niet meer gesignaleerd, nee. Zelfs geen Sincerita.
Waarom zou je dat in godsnaam willen?quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 22:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan zou je veel posts van me begrijpen
Oh dat is zijn eerste Nederlandse toch? In dat geval dus welquote:Op maandag 30 december 2013 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Hij was al producer van dromen Zijn Bedrog lees ik net
Vandaag was het wel cool met Johnny Cashquote:Op maandag 30 december 2013 22:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die verhalen over gewone Nederlanders en artiesten worden wel behoorlijk minder interessant he?
"Ik kreeg een tweet van Prince"
En dawasset.
haha ja idd!quote:Op maandag 30 december 2013 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat worden dan in juli/augustus
<----- ?quote:Op maandag 30 december 2013 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam willen?
Als ik 1% van al jouw posts begrijp...zijn dat er in absolute zin nog altijd meer dan van alle anderen bij elkaarquote:Op maandag 30 december 2013 22:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan zou je veel posts van me begrijpen
haha daar heb ik niet zo'n band mee als met jou.... dus je gaat maar mooi je best doenquote:Op maandag 30 december 2013 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik win ze altijd vlak voor lowlands dus zou dan vanuit het buitenland moeten bellen. Hoewel, vorig jaar zat ik ook in SpanjeEn anders koppel ik je aan weezerbutler, die wint altijd
En van alle andere albums zo te zien ookquote:Op maandag 30 december 2013 22:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat is zijn eerste Nederlandse toch? In dat geval dus wel
Omdat ik Metallica live wil zien.. Ook al zijn het de grootste sell outs en slecht live.. Gewoon om aan het lijstje van live bands toe te voegenquote:Op maandag 30 december 2013 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam willen?
Met Stickertje zou er dan wel 1 goede naam bijkomen.quote:Op maandag 30 december 2013 22:35 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zulke goede namen heeft pinkpop nog niet
Prachtigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |