abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134913909
Je hebt gelijk, Shandaly. Ik zou dat ook allemaal zelf moeten kunnen, maar ik ben een beetje een luie prinses. Niet zo goed voorbeeld voor mijn dochter later. :@

Wat de tv betreft heb je ook gelijk. Ik zou beter een boek kunnen lezen, maar daarvan schakel ik toch minder goed uit.. :o
  dinsdag 31 december 2013 @ 09:38:43 #102
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_134913978
Snirf, nog negen dagen, dan is ons liefje ook geen baby meer :o met veel moeite heeft Peach gisteren genoeg gedronken *O* nu afwachten wat de arts zegt, ik hoop zo vreselijk dat ze nu echt naar huis mag.. De metingen zijn gestaakt, is niet meer nodig. En ze is weer zo enorm zichzelf O+

Sorry, ego, maar ik ga naar het ziekenhuis :W

Fijne jaarwisseling allen :*
3!
pi_134914065
Inca, ik duim!!

Loj, wat een nare nacht! :(

Omen, dat is wel heel vervelend!

Hier zijn ze al volop aan het knallen, maar het deert Ellie allemaal niet.
Home is where the O+ is...
pi_134914135
Inca ik hoop ontzettend hard dat je haar mee mag nemen! :*
  dinsdag 31 december 2013 @ 09:54:16 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134914285
Knap omen, ik zou dat ook moeten kunnen eigenlijk, maar ik ben echt zooooo a-technisch :@.

Inca, hopelijk mag ze mee!

Loj, klinkt weer als een pittige nacht. Vannacht zal het voor veel kindjes ook wel minder slapen worden.

Noor is naar het kdv. Wel even lekker, even tijd voor mezelf :@. Zometeen maar eens de oliebollen halen!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134914288
Dat klinkt goed Inca! Hopelijk mag ze straks mee naar huis O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 09:34 schreef Limone het volgende:
Je hebt gelijk, Shandaly. Ik zou dat ook allemaal zelf moeten kunnen, maar ik ben een beetje een luie prinses. Niet zo goed voorbeeld voor mijn dochter later. :@
+1, ik kan dat dus allemaal echt niet :@. Dus _O_ voor jou Shandaly. Hoop dat je auto het zaterdag wel redt tot aan de meet ;(

Kyara, hoe ging het vannacht?

J. wordt net wakker van haar ochtendslaapje en ik zit beneden nog even te luisteren naar haar geklets door de babyfoon, zo schattig al die geluidjes O+. Ga mevrouwtje nu maar eens eruit halen en lekker samen in bad. We hebben nu zo'n badring, echt zo praktisch dat ze zelf kan blijven zitten. Kan ik zelf ook even rustig m'n haar wassen enzo.
pi_134914344
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 09:34 schreef Limone het volgende:

Wat de tv betreft heb je ook gelijk. Ik zou beter een boek kunnen lezen, maar daarvan schakel ik toch minder goed uit.. :o
Wij kijken dan wel niet veel tv, maar de computer haalt het allemaal ruimschoots in hoor... Wat Lars op tv niet ziet, haalt ie wel van youtube af. :@
  dinsdag 31 december 2013 @ 10:03:06 #108
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_134914460
Mijn baby vind de tv nu al erg interessant. Dat wordt over een tijdje toch een stuk minder de tv aan :@
pi_134914471
Limone, ik ben van de foute TLC programma's op zo'n moment :@

Wat een geknal zeg, kinderen kijken niet op of om maar ik vlieg elke keer weer een meter boven mijn stoel.

Nacht ging prima. D heeft de late avondvoeding overgeslagen en kwam om 2 uur (net als J). Om 04:30 allebei weer. En daarna werd ik -uit mezelf!- wakker om 08:15 :o
Ik ging rustig op staan en toen hoorde ik uit de ene kamer een meisje brabbelen waar de ander heel hard om moest lachen en uit de andere kamer kwamen hele verhalen over een brandweerauto en de kindjes van het kdv O+ O+ O+

(okey, vrij snel daarna gingen ze alledrie over de rooie want honger en uit bed willen en zo)
  dinsdag 31 december 2013 @ 10:23:07 #110
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134914986
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 december 2013 10:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn baby vind de tv nu al erg interessant. Dat wordt over een tijdje toch een stuk minder de tv aan :@
+1! Wij kijken stiekem best wat tv.

T. ging net lachen met geluid O+ Ik smolt bijna!

Goeie nacht Kyara! Beetje bij kunnen tanken?

Inca, hoop dat je meisje straks naar huis mag :)

De konijnenhokken zien er fantastisch uit LB! Snap wel dat ze er zo goed in slapen, lekker in de buitenlucht :z
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:00:58 #111
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_134916319
JAAAAA *O* ZE MAG MEE!!
3!
pi_134916348
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:00 schreef Incantrix het volgende:
JAAAAA *O* ZE MAG MEE!!
Wat super!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_134916421
Oooh wat heerlijk GotC! En jouw nacht klinkt ook heerlijk, Kyara!

M. Heeft vandaag weer haar kerstoutfit aan. Gewoon, omdat het kan. :s)
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:04:26 #114
381212 Gulara
From the future
pi_134916434
quote:
JAAAAA *O* ZE MAG MEE!!
*O* *O* *O* Wat fijn! O+
pi_134916437
quote:
JAAAAA *O* ZE MAG MEE!!
*O*
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:05:09 #116
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_134916458
quote:
JAAAAA *O* ZE MAG MEE!!
*O* *O* Super
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:05:15 #117
381212 Gulara
From the future
pi_134916464
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 10:03 schreef Kyara het volgende:

Ik ging rustig op staan en toen hoorde ik uit de ene kamer een meisje brabbelen waar de ander heel hard om moest lachen en uit de andere kamer kwamen hele verhalen over een brandweerauto en de kindjes van het kdv O+ O+ O+
O+ O+ O+
pi_134917461
Inca!!!! Wat superfijn!!!!!!

En Kyara een goede nacht!!! En hoe lief O+

Il vond m'n eigen nacht niet zo superslecht hoor, alleen de nachtsessie duurde lang!
En voor aankomende nacht ga ik me helemaal niet druk maken, wordt Ow wakker neem ik hem gewoon mee naar beneden :) Maar voorlopig boeien de knallen hem niets! Ik heb hem vanochtend ook uitgelegd wat voor dag het is, hij kijkt me dan heel geïnteresseerd aan... Maar hij snapt er vast niets van ;)

Wat vinden jullie trouwens? Ow komt dus zeer regelmatig om een nachtvoeding, maar ik blijf horen dat dat eigenlijk niet meer hoort. Hij lijkt ook geen honger te hebben maar gewoon iets warms in z'n maag te willen. Zou ik er verstandig aan doen om gewone warme melk te gaan geven ipv opvolgmelk?
pi_134917586
Ooooh wat fijn Inca *O* *O* *O*

Geen idee Loj, ik weet wel dat teveel zuivel ook niet goed is dus als je ook melk bij de lunch, yoghurt en kaas geeft of gaat geven dan wordt dat misschien ook teveel. En wat hoort? Tja, niet alle kinderen zijn gelijk.
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:40:19 #120
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_134917872
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:30 schreef Loj het volgende:
Inca!!!! Wat superfijn!!!!!!

En Kyara een goede nacht!!! En hoe lief O+

Il vond m'n eigen nacht niet zo superslecht hoor, alleen de nachtsessie duurde lang!
En voor aankomende nacht ga ik me helemaal niet druk maken, wordt Ow wakker neem ik hem gewoon mee naar beneden :) Maar voorlopig boeien de knallen hem niets! Ik heb hem vanochtend ook uitgelegd wat voor dag het is, hij kijkt me dan heel geïnteresseerd aan... Maar hij snapt er vast niets van ;)

Wat vinden jullie trouwens? Ow komt dus zeer regelmatig om een nachtvoeding, maar ik blijf horen dat dat eigenlijk niet meer hoort. Hij lijkt ook geen honger te hebben maar gewoon iets warms in z'n maag te willen. Zou ik er verstandig aan doen om gewone warme melk te gaan geven ipv opvolgmelk?
Ow is bijna 1 toch? Vanaf 1 jaar wordt 300 ml/gr zuivel aangeraden. Dit is dus inclusief boter en kaas. E.lin is 17 maanden en die drinkt nog een flesje gewone melk voor het slapen gaan en een klein bekertje bij de lunch. Kaas eet ze weinig en boter is ook niet echt veel natuurlijk. Gewone melk ipv opvolgmelk kan wel natuurlijk vanaf een maand of 10 maar niet te veel (is het advies iig)
pi_134918669
quote:
JAAAAA *O* ZE MAG MEE!!
Fijn!!! *O* *O* *O* *O* *O*
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 10:03 schreef Kyara het volgende:

Nacht ging prima. D heeft de late avondvoeding overgeslagen en kwam om 2 uur (net als J). Om 04:30 allebei weer. En daarna werd ik -uit mezelf!- wakker om 08:15 :o
O+ en *O* voor je goede nacht

Ahhh Got, dan zou ik ook smelten O+

Vraagje: m. heeft veel uitslag in zijn gezicht. Sinds vorige week ongeveer maar toen waren het echt puistjes, rood met wit kopje, en die 'verwachtte' ik opzich wel. Maar langzaam aan begint het erg veel te worden van die droge pukkeltjes. Vooral op zijn oren is het erg. Is dat ook 'normaal'?
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:59:36 #122
381212 Gulara
From the future
pi_134918840
Mabawa, Pi heeft het ook veel gehad. Puistjes, droge huid. Tot bovenop z'n hoofd en borst. Wij hebben niks gesmeerd. Ging uiteindelijk over. Heeft hij er zelf last van?
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:09:35 #123
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134919273
Inca, hoera! *O*

quote:
Ik heb er hier ook zo een. Ik heb al geminderd door bij de lunch geen melk meer te geven maar thee of diksap.

We zitten nu op 's ochtends pap (120ml), yoghurt als toetje (150ml?), avondfles voor het slapengaan (200ml) en soms nog een nachtvoeding (fopfles met 3 schepjes op 150ml). We zijn verder al over op gewone melk, maar t is toch nog wel veel...

Ik denk dat ik de avondfles maar ga afbouwen, cold turkey zal drama zijn, dus misschien de melk aanlengen met wat water? Iemand daarmee ervaring? Hier lijkt het ook geen honger te zijn, maar gewoon lekker bij mama willen liggen en wat warms in je buik ;)
pi_134919631
Ah gelukkig Inca, lekker je meisje thuis O+

Ik las iets heel stoers van Shandaly met haar auto. Ik kan echt helemaal niiiikkks met auto's, heb zelfs pas 2x in mijn leven zelf getankt. Of nee, ik lieg: zelfs toen ik heb hulp gevraagd aan een meneer bij de benzinepomp. :') :') :') :')

Wat worden hier veel kindjes alweer bijna 1, dat wordt een leegloop op het topic..! Gelukkige hebben we veel leuke verse moeders :)
pi_134919707
Nee Gulara, gelukkig lijkt hij er zelf geen last van te hebben. Op zijn oor zijn het echt korstjes en zat gisteren wat geel beslag. Ik dacht dat het iets minderde maar vandaag ziet het er toch weer sneu uit. Kijk het wel even aan nog.
pi_134919733
Ik las dat Inca o&n thuis viert *O* en een goede nacht voor Kyara.

Verder ben ik weinig online. Kyan heeft nu definitief het virus te pakken. Koorts (40,3 net) en slaapt de hele dag al op mij.
Gelukkig is de oudste helpen bij opa en oma met oliebollen bakken en kan hij dus op me slapen.
Hopelijk is hij zaterdag opgeknapt voor de meet.
pi_134919861
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 08:48 schreef Shandaly het volgende:
Hmm... net de kindjes naar het kdv gebracht, en twee keer de auto moeten reanimeren. Ik bedenk me net dat dit zaterdag ook wel eens vervelend kan worden als ik naar Utrecht wil...
Overigens wil ik dit soort dingen ook zelf kunnen doen. Net als olie verversen, banden verwisselen, fietsbanden plakken en andere klusjes in huis. Ik vind het heel fijn als ML ze voor me doet, maar als hij er niet is of om een andere reden niet kan, wil ik het toch echt zelf kunnen.

Omen, wat naar! Jeuk is echt zo vervelend... :( Wel even melden bij de huisarts, misschien dat hij/zij een ander zalfje voor je heeft.

Wij kijken amper tv. Ik volg alleen GTST (Ja, verslaafd, al vanaf het begin, shoot me ;) ) maar dat kijk ik vrijwel altijd via rtlgemist. En Expeditie Robinson en Wie is de mol? kijken we samen, maar ook via internet de dag erna, omdat donderdagavonden voor ML niet uitkomt. Verder kijk ik series tijdens het strijken, maar alles via de pc, gedownload.
Heel soms denk ik eraan om Sesamstraat op te zetten, maar meer voor mezelf dan voor Lars, want hij is na 2 minuten alweer met iets anders bezig ;)

Hoe is het nu met je meiden, Kyara? Betere nacht gehad? Koorts weg?

Loj, dan komt het zo dichtbij he.. als de uitnodigingen voor de eerste verjaardag al klaar zijn... Maar ach... hij is pas volgend jaar jarig joh!
Kijken welke accu erin zit naar de gamma gaan een accu kopen en die erin zetten. Dat is echt heel makkelijk. Als je de accuklemmen maar juist op + en - zet. Maar als je de accu met een jumpstart aan de praat krijgt moet je dit ook lukken. Anders pak je gamma ekkersrijt en rijd je door naar mij help ik even.

Loj leuk al de 1e verjaardagskaart ook wel een beetje moeilijk maar het is zo'n mooie mijlpaal
Lot je spoiler wat tof. Lijkt het zo of gaat iedereen relatief snel voor een 2e?
Omen klinkt niet tof adviezen genoeg al. Extra jeukt lijkt mij ook niet de bedoeling.
pi_134920007
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:09 schreef mousemicky het volgende:
Ik denk dat ik de avondfles maar ga afbouwen, cold turkey zal drama zijn, dus misschien de melk aanlengen met wat water? Iemand daarmee ervaring? Hier lijkt het ook geen honger te zijn, maar gewoon lekker bij mama willen liggen en wat warms in je buik
M kreeg ook nog een flesje melk voor het slapen gaan. Toen hij 1 was geweest heb ik de opvolgmelk vervangen door gewone (warme) melk. En daarna de fles door een tuitbeker. En op een gegeven moment was de lol er af en ging hij liever spelen en bleef zijn beker onaangeroerd staan. Ging hier dus heel geleidelijk.
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:29:42 #129
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134920149
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:26 schreef Kyara het volgende:
M kreeg ook nog een flesje melk voor het slapen gaan. Toen hij 1 was geweest heb ik de opvolgmelk vervangen door gewone (warme) melk. En daarna de fles door een tuitbeker. En op een gegeven moment was de lol er af en ging hij liever spelen en bleef zijn beker onaangeroerd staan. Ging hier dus heel geleidelijk.
Hier al gewone melk, maar dat gaat nog schoon op... Overdag wel z'n tuitbeker (met zo'n flexibele tuit). Misschien die ook 's avond's proberen dan maar.
pi_134920255
Tnx voor de reacties, ik moet gewoon maar wat gaan puzzelen :)
Goed voornemen voor 2014 ;)

En idd fr, best wel lastig ff, de tijd van de herinneringen he.., een jaar geleden voelde ik nog super fit en nog lang niet hoogzwanger..

Oh, Ow is m'n schoenen aan het opruimen, ik moet ff gaan opvoeden ;)
pi_134920430
Plaatje bij het praatje

--
Jammer!

[ Bericht 67% gewijzigd door Loj op 31-12-2013 14:51:26 ]
pi_134920439
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:31 schreef Loj het volgende:
En idd fr, best wel lastig ff, de tijd van de herinneringen he.., een jaar geleden voelde ik nog super fit en nog lang niet hoogzwanger..
:*

ik begrijp je volkomen. Alleen voelde ik me al wel hoogzwanger ;)
pi_134920454
Leuke foto O+
Schoenentic O+
pi_134920482
quote:
Dat is idd al een dreumes :o
pi_134920563
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:36 schreef Kyara het volgende:

[..]

ik begrijp je volkomen. Alleen voelde ik me al wel hoogzwanger ;)
Dat kan ik me ook wel voorstellen...
:* voor jou!

En idd As, hij begint zich echt als dreumesje te gedragen! O+ behalve 's nachts, dan kruipt hij helemaal tegen me aan als een baby O+
pi_134920595
Ik heb mij nooit hoogzwanger gevoeld.

goed bezig ow zegt hij er ook nog bij of ze mooi zijn?
pi_134920671
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb mij nooit hoogzwanger gevoeld.

goed bezig ow zegt hij er ook nog bij of ze mooi zijn?

Nou de felblauwe hakjes zijn het populairst, die wil hij opeten ;)

En van z'n papa moet ik hem een vuilniszak geven :(
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:44:32 #138
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134920747
Inca *O*!

Loj, wat een schatje zeg! *; Dreumesstreken zo te zien O+

Mabawa, geen ervaring mee, sorry! Maar als hij er geen last van heeft, misschien even aankijken?
pi_134920860
Herkenbaar,die vuilniszak. hier had ik in september tijdens het 40jarige huwelijksfeest van mijn schoonouders schoenen met een klein hakje aan. in de auto uit geschopt en mijn birkenstocks aangedaan. stap ik uit zegt ean niet mooi mama uit en die aan. al wijzend naar de schoenen die ik eerst aanhad. en boos dat ze werd toen ik weigerde.
pi_134920958
Aww As met je zieke manneke, beterschap!

Ik kan niet wachten totdat E mijn schoenen ontdekt en op mijn hakken door de woonkamer klost, net als ik vroeger met mn moeders schoenen O+
pi_134920963
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:39 schreef Loj het volgende:

[..]

Dat kan ik me ook wel voorstellen...
:* voor jou!

En idd As, hij begint zich echt als dreumesje te gedragen! O+ behalve 's nachts, dan kruipt hij helemaal tegen me aan als een baby O+
Heerlijk he dat ze dan ineens zo klein kunnen zijn.
Kyan is normaal heel ondernemend maar ligt nu al de hele dag op me te slapen en houdt mijn hand vast in zijn slaap.

Fr goede smaak dus jou dame :D
pi_134921211
Haha die Ean O+

En nog beterschap voor je zieke baby As!

En over dreumesstreken gesproken, hij gooit nu de korsten van z'n brood op de grond en eet alleen de rest op :P
pi_134921349
quote:
JAAAAA *O* ZE MAG MEE!!
*O* *O* *O* wat ontzettend fijn :*

As beterschap voor je zielige mannetje. Kyan wel beter worden hoor voor zaterdag! Maar nu nog even plakken dan :*
pi_134921808
quote:
JAAAAA *O* ZE MAG MEE!!
*O* *O* *O*

Lekker thuis met z'n vieren O&N vieren!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 31 december 2013 @ 13:17:26 #145
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134922145
Hier geen schoenentic, maar J. heeft net wel de muziek uitgezocht die hij aanwil... Cowboy Billy Boem

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herinneringen, herinneringen. Een jaar geleden werd ik door de verloskundige doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat bloeddruk toch wel hoog was. Een uur later mocht ik naar huis, niet wetend dat ik nog geen 20 uur later weer terug zou zijn, en daar voor 8 dagen zou blijven... :o

Hoogzwanger zijn ken ik dus ook niet :'(
pi_134922216
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:19 schreef Mabawa. het volgende:
Nee Gulara, gelukkig lijkt hij er zelf geen last van te hebben. Op zijn oor zijn het echt korstjes en zat gisteren wat geel beslag. Ik dacht dat het iets minderde maar vandaag ziet het er toch weer sneu uit. Kijk het wel even aan nog.
Berg? En je geeft bv toch? Ean kreeg daar ook pukkels van. Sac heeft geen bv gekregen en heeft enkel berg ook bij d'r oren.

En Inca *O* wat fijn dat ze mee mag.
pi_134922409
quote:
Wie zegt dat dat niet meer 'hoort'? Als je denkt dat hij geen honger heeft maar gewoon iets wil drinken kun je dat proberen inderdaad. Maar vooral doen omdat je denkt dat hij die behoefte heeft, dingen doen of laten omdat men vindt dat het niet hoort is niet de beste motivatie ;)
pi_134922613
Shandaly wat knap dat je dat allemaal zelf doet :D
Ik schakel altijd mijn vader of mijn oom in voor dat soort dingen. :@
En ik hoop zo dat je auto het zaterdag wel doet. Ik duim

Loj, ik wil wel een foto zien van de uitnodiging hoor. Ik ben erg nieuwsgierig

Inca voor zulke dingen hoef je geen sorry te zeggen. Dat jij ego bent nu snap ik helemaal. *O* wat fijn dat ze naar huis mag *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 09:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Knap omen, ik zou dat ook moeten kunnen eigenlijk, maar ik ben echt zooooo a-technisch :@.

Shandaly is zo knap. Ik ben ook heel a-technisch :D

Lot die badring ziet leuk uit.
Riley haat bad. Ik heb het een paar keer geprobeerd bij mijn ouders thuis en het is echt krijsen of ze zwaar mishandeld wordt :D
Ik douche dus met haar. Of in het babybadje (maar dat is echt maar heel soms)

Kyara wat fijn dat de nacht nu goed was. En wat is het toch genieten om te horen naar het geklets van je kids hè? (al was het maar van korte duur :D )

Loj, Riley zit ook nog op drie of vier flessen per dag (niet ’s nachts alleen) en ik laat het maar. Ik blijf oefenen met bijvoeden (wat echt goed gaat) en ik denk dat ze straks vanzelf minder flesjes nodig heeft. Toch wel zeker voordat ze naar de kleuterschool gaat moet me dat lukken toch :D
Dus ik zou gewoon in zijn ritme meegaan (dat was het punt :D)

En wat een heerlijk ondeugend koppie heeft hij O+
Ik voelde me trouwens een jaar geleden wel al hoogzwanger :@

Ass beterschap voor je stoere knul :*
pi_134922630
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:23 schreef L-E het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat niet meer 'hoort'? Als je denkt dat hij geen honger heeft maar gewoon iets wil drinken kun je dat proberen inderdaad. Maar vooral doen omdat je denkt dat hij die behoefte heeft, dingen doen of laten omdat men vindt dat het niet hoort is niet de beste motivatie ;)
Oh, cb, ouders en zussen enzo..
Maar ik heb ook niet het gevoel dat hij echt honger heeft, meer de warmte en het gezelschap zoekt... Waarschijnlijk als ik hem bv had kunnen geven was t veel makkelijker geweest :)

En Omen, je hebt ook zeker een punt!

En die uitnodiging, beetje lastig... Daar staat z'n volledige naam (natuurlijk) op, en omdat Ow z'n naam bijna niet voorkomt maak ik mezelf er wel erg herkenbaar mee ..

:* voor MM... Zo herkenbaar! (Al was ik nog een stuk verder hoor, maar toch)
pi_134922671
Ja, mamahonger kan heel goed Loj. Misschien red je het zelfs wel met even knuffelen snachts en gaat hij daarna weer slapen?
pi_134922761
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:29 schreef L-E het volgende:
Ja, mamahonger kan heel goed Loj. Misschien red je het zelfs wel met even knuffelen snachts en gaat hij daarna weer slapen?
De ene nacht wel, de andere niet :)
pi_134922767
Waarom smeert dochterlief altijd haar hele boterham over haar gezicht uit en in haar haar terwijl ze een hekel heeft aan het poetsen van haar gezien.

Zus eet daarentegen keurig en heeft ook geen hekel aan snoetenpoetsen.
  dinsdag 31 december 2013 @ 14:27:49 #153
381212 Gulara
From the future
pi_134925304
Ja dat vraag ik me ook wel eens af Kyara. Het bovenste dan, ik heb geen nette kinderen. :P
pi_134925657
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:27 schreef Gulara het volgende:
Ja dat vraag ik me ook wel eens af Kyara. Het bovenste dan, ik heb geen nette kinderen. :P
Komt goed uit.... D is de smeerpoets van de 2....
pi_134929332
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:36 schreef Kyara het volgende:

[..]

:D

Meh.. ik zie allemaal van die mooie jaaroverzichtposts op fb staan. Word er een beetje emo van...

(en tegelijkertijd superchagerijnig van het geknal hier in de straat. Er zitten gewoon regelrechte bommen tussen ofzo! En ik ben al zo'n schijterd voor vuurwerk... Vanavond O&N vieren bij vrienden in de straat... 100m lopen met knikkende knieën en hopen dat ik de kindjes niet aansteek met mijn angst (of misschien juist wel een beetje, zodat Lars later iig niet hele dagen op straat vuurwerk staat te knallen))
  dinsdag 31 december 2013 @ 16:37:11 #156
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134930294
Oeh, gelukkig hoef je dan niet zo ver shandaly!

Ik vind vuurwerk vet tof, en loop elk jaar weer wat inwendig te mopperen dat ze hier veel te weinig knallen :') Ik kom uit Enschede Bengschede :') dus ben gewend dat het vanaf 08:00 blauw staat van de rook. Hier in Groningen is het beduidend minder!

En *O* want ik mocht eerder naar huis!! Het was echt suuuuuperrustig _O_ O+
pi_134930563
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, gelukkig hoef je dan niet zo ver shandaly!

Ik vind vuurwerk vet tof, en loop elk jaar weer wat inwendig te mopperen dat ze hier veel te weinig knallen :') Ik kom uit Enschede Bengschede :') dus ben gewend dat het vanaf 08:00 blauw staat van de rook. Hier in Groningen is het beduidend minder!

En *O* want ik mocht eerder naar huis!! Het was echt suuuuuperrustig _O_ O+
Ik ook :D
  dinsdag 31 december 2013 @ 16:48:32 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134930759
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:44 schreef Shandaly het volgende:

[..]
Ik ook :D
Dan vond jij t vast niet zo tof met oud&nieuw :D
pi_134931121
Misschien komt het juist daardoor ;)

Maar idd.. ik heb het al wat langer dan dit jaar. Vroeger kwam ik op oudjaarsdag ook écht de deur niet uit.. brr.. het idee van die groepjes jongens (altijd jongens) die het dan leuk vinden om (net alsof) rotjes en strijkers jouw kant op te gooien om te kijken hoe je wegspringt enzo o|O
O&N zonder vuurwerk lijkt me te stil, maar ze mogen wat mij betreft best iets anders verzinnen. Hell, ik durf nog geen sterretje vast te houden :@

(en daar ging mijn pas opgebouwde imago van stoere meid)
pi_134931997
*meld ;)

N.a.v. L-E haar weekendje op reis en dat niemand haar miste :* deed ik zelf een experiment, het duurde maar liefst 13 hele dagen voordat jullie je afvroegen waar ik was ;) :'( :D

Vuurwerk vond ik ook nooit zo leuk, ik ben eens getraumatiseerd door een 12steden13ongelukken aflevering denk ik :') Maar vandaag ben ik over straat gegaan, met Nin in de draagdoek!

Ik moet alleen de hele tijd denken aan stomme mensen die dieren mishandelen met vuurwerk :'( :'( :'( Ik kon al nooit tegen dat soort dingen, maar na de bevalling is dat nog een graad erger geworden... Ik krijg het bijna niet meer uit m'n hoofd gewoon...

Bah...
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:24:21 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134932052
Ja hahaha het is wel een mooi contrast shandaly _O-

Zo, mijn meisje ligt hier echt enorm bij te tanken; heeft vandaag maar krap 100cc uit de fles gedronken. Eerder trok ze zo >200cc weg maar nu wil ze steeds vooral kauwen op de speen.

Tandjes...? Tijd voor een andere speen (nu nog Medela Calma)...?

[ Bericht 1% gewijzigd door LadyBlack op 31-12-2013 17:39:50 ]
pi_134932068
En dan wil ik liever een leukere jaarafsluiting hier!

*O* Voor incantrix haar meisje dat lekker thuis oud&nieuw mag vieren :*

Sentimenteel geneuzel:

2013
Dit was het jaar van Nin, waarin we haar voor het eerst lijfelijk hebben ontmoet, het eerste jaar waarin ze van begin tot eind bij ons is geweest! Eerst in de buik, toen we nog niet wisten of het een jongen of meisje was, en daarna er buiten. Het jaar waarin ze het levenslicht zag, haar naam kreeg, haar eerste adem haalde, Christophe haar voor het eerst aanraakte en voelde, knuffelde en vasthield Het jaar waarin ze voor het eerst een regenboog zag, de zon, onweer, regen en wind voelde. Het jaar waarin ze voor het eerst naar ons lachte en wij naar haar O+ Het jaar waarin ze voor het eerste omrolde, kroop, ging zitten, staan en rondjes om de tafel rende! Waarin ze voor het eerst papapapa en mamamama zei. Kortom, voor ons een superspeciaal jaar

2014
Volgend jaar wordt weer even bijzonder, het jaar waarin we samen met Nin de wereld weer een beetje meer gaan ontdekken! Waarin zij, maar ook wij, weer allemaal nieuwe dingen zullen leren, samen, maar ook van en aan elkaar
Het jaar waarin ik 30 word (!), Nin 1, de poezen op dezelfde dag 5 en waarin Christophe & ik al 10 jaar verliefd zijn!

We wensen jullie allemaal zo'n mooi, fijn en sprookjesachtig nieuwjaar toe!

veel liefs

van - naar:
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:25:53 #163
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134932129
Nou belle! :o

Alsjeblieft niet gaan graadmeteren aan de hand van "waar is X"-posts hoor!
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:27:09 #164
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134932164
Wat een tof overzicht!! _O_

En die lap tekst :'( ik moest echt even bekomen ervan op mn werk!
pi_134932258
Hehe ;) Het was een leuk experimentje en tegelijk even mooi wat afstand van mezelf van fok. Ik merkte dat het soms dieper onder m'n huid kroop dan ik wilde en dat het soms ook veeeeeeel meer tijd in beslag nam dan ik voor ogen had! Maar ik begon jullie wel al te missen, dus gelukkig misten jullie mij ook en kon ik weer wat posten ;)

En zelf ben ik er ook emo onder ja! Het was echt zo'n bijzonder jaar, dat is nu opeens al op z'n einde! Wat vliegt de tijd voorbij, en wat gebeuren er soms mooie grote wonderlijke dingen O+
pi_134932313
Hooooii Belle daar ben je weer O+ Mooi verhaal en mooie foto's O+

Oh en Shandaly, ik ben ook niet zo'n fan van vuurwerk. Ga iig niet vrijwillig rondjes lopen ofzo, naar AH (200meter) is wel max ;)
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:34:19 #167
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134932437
Ja belle daar heb je gelijk in. Ik vind soms ook dat ik veel teveel met mn mobiel op fok zit. Terwijl ik zoveel andere dingen zou kunnen doen!

Maargoed, dan bedenk ik ook weer dat ik er soms zóveel aan heb, en dat het dan ook een beetje investeren is. En dat andere mensen misschien ook wel iets aan mijn posts hebben :Y
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:47:41 #168
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134932989
Belle O+ Ik ben al gesmolten door je tekst, echt zo mooi! Vooral met de foto's erbij.
En ik herken wat je zegt over Fok. Ik ben er ook elke dag wel een paar uur mee bezig (OUD en hardlooptopic), is toch te gek voor woorden 8)7
pi_134933786
Belle, mooie tekst O+! En welcome back!

Shandaly, stoer en bang tegelijk. Ik herken mezelf er wel in eigenlijk!

LB, Enschede en vuurwerk is een bekende combi ja, maar dat is toch minder positief als jij beschrijft :o

mabawa, mijn L had ook baby puistjes vanaf 3 weken die trokken na 6 weken weg ivm droge huid wel ingesmeerd met crème!

Ik blijf bijlezen hier, maar op alles reageren is zo moeilijk!

Nu uitgeteld op de bank. L slaapt doorgaans goed, dus mag eigenlijk niet klagen. De laatste dagen zelfs lang (wel met multiple nachtvoedingen). Maar vannacht was zo ontzettend prut. Zelf weinig geslapen, want ze was ontroostbaar. Sliep uiteindelijk alleen in mijn armen. Mijn hele lijf deed pijn vanochtend. En mijn lijf voelt sowieso iedere ochtend nog zooo stijf en pijnlijk
  dinsdag 31 december 2013 @ 18:10:46 #170
381212 Gulara
From the future
pi_134933853
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:36 schreef Kyara het volgende:

[..]

Dat wist ik natuurlijk stiekem al. ;)
  dinsdag 31 december 2013 @ 18:13:25 #171
381212 Gulara
From the future
pi_134933932
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:23 schreef bellelena het volgende:
*meld ;)

N.a.v. L-E haar weekendje op reis en dat niemand haar miste :* deed ik zelf een experiment, het duurde maar liefst 13 hele dagen voordat jullie je afvroegen waar ik was ;) :'( :D

Och arm! :'(
pi_134934058
Belle wat mooi geschreven :*
Op Facebook zag ik ook al zulke teksten voorbij komen O+

Belle god experiment. Ik breng ook veel tijd op Fok door weet ik :o

Ik mocht vandaag ook eerder naar huis *O*
pi_134934547
Belle, niet meer experimenteren :'(

Maar je post: O+ O+ O+ O+ O+

ik word er ook emo van :'(

Fijne jaarwisseling :*
  dinsdag 31 december 2013 @ 18:43:23 #174
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134935007
Sull :* Lekker op de bank onder een dekentje liggen.
pi_134939174
:) Ik vind jullie allemaal hartstikke lief!

LB, mooi gezegd, ik hoop dat ook! En daarom heb ik ook als goed voornemen om meer van mezelf te laten zien, mijn stem te laten horen waar en wanneer ik dat wil. Ik mag zijn wie ik ben, ook al is dat anders dan anderen, misschien zelfs juist ómdat ik anders ben dan anderen!

Vandaag waren we even buiten en Nin was erg nieuwsgierig naar waar al dat geknal vandaan kwam, dus ze zat zowat achterstevoren in de draagdoek. Ook net in bed tijdens de borst lag ze met open ogen (en oren ;) ) te luisteren en viel ze dus niet heel erg makkelijk in slaap. Tijdens haar middagslaap waren er trouwens flinke flitspoederknallen hier voor de deur, maar daar sliep ze dan wel weer gewoon doorheen :Z Ben benieuwd hoe het straks zal gaan!

Zelf ga ik in ieder geval voor 12en nog even een uurtje in bed (net als vroegah :7 ). Anders hou ik volgens mij m'n ogen niet meer open tot na 12 uur :D En zo ben ik morgenochtend ook weer gezellig wanneer kleine Pluis wakker wordt ;)
pi_134939220
Sull :* Ik heb ze ook meegemaakt, zulke nachten ;( Wat GotC zegt, met een dekentje op de bank relaxen.
pi_134940448
Ik hoop dat je je hier ook laat horen (<< is dat goed Nederlands? De champagne valt wat zwaar op mijn verkoudheid) Bellie, vind ik gezellig en ik leer er ook weer van. Zijn er nog meer deelnemers aan dit experiment? Kom dan maar uit de kast!

Oooh jongens, nog twee uur en dan is het jaar waarin ik moeder werd voorbij... :'( :')
pi_134941141
Vorige jaar was ik aan het feesten in het buitenland met vriendinnen en wenste ik een kindje.

En nu heb ik er één! en zit ik met m'n man op de bank het jaaroverzicht van VI te kijken :')
  dinsdag 31 december 2013 @ 23:19:06 #179
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134941901
Vorig jaar om middernacht zeiden Yur en ik tegen elkaar: 'Misschien zijn we volgend jaar gewoon met z'n drieën..'
En ja hoor O+
pi_134942196
Dat is helemaal bizar, vorig jaar wisten jullie nog van 'niets' :o en nu O+ O+ O+
Vorig jaar was ik al hartstikke zwanger en wisten we al dat er dit jaar een baby geboren zou worden!

Herkenbaar Limone, het jaar waarin we mama zijn geworden, zomaar opeens alweer voorbij!

Van vanavond O+
pi_134943060
Wat een mooi overzicht Belle :'( O+

Ja Limoentje. Zo had ik het nog niet bekeken! /emo

Vorig jaar belde ik mijn vriend en waren we blij dat we dit jaar eindelijk O&N samen zouden vieren. Dit jaar stonden we om 00.00 samen voor het raam vuurwerk te kijken terwijl ik onze zoon voedde O+ O+ O+ O+ O+
pi_134943115
Gelukkig nieuwjaar. Riley slaapt nog. Maar bij elke knal ben ik bang dat ze wakker schrikt

Belle wat een leuke foto's

En al die verhalen en herinneringen zijn ook zo warm O+
pi_134943128
Vorig jaar waren we aan het verhuizen en daarna wilde ik wel echt voor een 2e kindje gaan.Nu slapen ze beide en "houd". Ik de wacht.
pi_134943698
De beste wensen meisjes! :* Mooi he, de eerste keer met je kind. Of nouja, in mijn geval met de babyfoon ;)
pi_134943734
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 00:57 schreef Suikertante het volgende:
De beste wensen meisjes! :* Mooi he, de eerste keer met je kind. Of nouja, in mijn geval met de babyfoon ;)
Ik heb samen met een lachende baby naar het vuurwerk gekeken. Ze voelde nu net haar bedje en was vertrokken O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 1 januari 2014 @ 01:01:17 #186
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134943768
Gelukkig nieuwjaar mama's! *;
T. ligt al sinds 23 uur te slapen..
  woensdag 1 januari 2014 @ 01:30:37 #187
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_134944349
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

M.aud heeft het slapend meegemaakt. Wel heb ik haar uit d'r wieg gehaald om 00 uur om even te knuffelen. Ze sliep gewoon door. Lekkerding. O+
  woensdag 1 januari 2014 @ 01:32:41 #188
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134944383
Gelukkig nieuwjaar en het allerbeste voor 2014 voor alle mama's, baby's en partners en broers/zussen van 2013-baby's!!!

D hebben we wakker gemaakt en was helemaal niet bang van het vuurwerk. Vond het schitterend om te zien. Hij keek zijn ogen uit.
Vorig jaar rond deze tijd was ik ongeveer 22 weken zwanger, vierden we kerst met z'n 4en, nu met ons kleine wondertje erbij!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  woensdag 1 januari 2014 @ 01:59:49 #189
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_134944789
Vorig jaar was ik 7 weken zwanger rond deze tijd, nu heb ik een zoon van ruim 6 maanden! Zo raar is dat....

Ik wens voor jullie een vrolijk en gezond 2014!

[ Bericht 0% gewijzigd door Juud79 op 01-01-2014 10:12:27 ]
pi_134945254
Mabawa hier ook puistjes / uitslag een aantal dagen. Bewust niks aan gedaan en trok vanzelf weg.
pi_134946235
Moge. De beste wensen voor 2014. Hier niet zo goed begonnen met een ziek kind dat niet in slaap kwam.
Het vuurwerk daarom wel met zijn allen gezien <3
Daarna heeft hij gelukkig vijf uur geslapen. Sindsdien weer drama dus ik loop weer rondjes met een kind op mijn rug :O
pi_134946250
Wij wensen jullie allemaal veel gezondheid en geluk voor 2014!

Vorig jaar was ik 6 weken zwanger en wist nog verder niemand t. Nu stonden we samen bij zijn wieg.

Mabawa, hier vanaf de tweede week ook veel puistjes gehad. Geef je borstvoeding?

Wat is reageren op de telefoon vreselijk lastig. Daarom zo weinig reacties van mij.

Hier nog een bangerik met vuurwerk. Met de hele schoonfamilie zitten we in een vakantiepark. Dus weinig last van hangjeugd en rond vliegende knallers
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_134946273
Wizzy ik doe haast niet anders! Oefening baart kunst ^O^

En Tally, Mandy en As, samen kijken O+ Omdat we bij anderen zijn viel hij niet ik slaap, dus de draagzak ingezet. Toen was hij zo ver weg dat we hem rond elf uur in zo'n travelcot hebben gelegd en pas weer hoorden om 7:15. Ongelooflijk waar ze doorheen kunnen slapen! Ik heb zo vaak op de babyfoon gekeken :o
pi_134946285
De beste wensen allemaal :*

Isa heeft gisteren de hele avond op mij doorgebracht, bed was huilen. Om 12 uur sliep ze nog, maar toen ik haar aan man over gaf, werd ze wakker en heeft ze met open mond naar het vuurwerk gekeken. Rond half 1 zijn we met zijn drieën in ons bed gekropen en de rest van de nacht heb ik haar niet gehoord O+
Sarcasme. Herken het.
pi_134946316
Bizar he suikertante. Wel lekker dat F zo goed geslapen heeft.
Ik denk dat Kyan er ook door heen had geslapen als hij zijn vrolijke ik was. Gelukkig doet de wompat wonderen en is hij nu on diepe rust. ML is nu weer terug naar bed. Ik ga straks nog even.
pi_134946317
Was er nog een reden dat isa moest huilen? Fijn dat ze een goede nacht heeft gemaakt.
pi_134946386
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

L is wel een paar keer wakker geweest maar dat is hij normaal ook. Hij is dus officieel niet wakker geworden van het geknal :o Voor hij naar bed ging (7 u gewoon) was er al wel wat groen en rood vuurwerk in de lucht, vond hij reuze mooi.

Vorig jaar had ik een dikke buik en lag ik tijdens het knallen de schopjes (ok rotschoppen) te voelen. 2 ruime maanden later was hij er O+
pi_134946394
Gelukkig 2014 iedereen!

M. ging mooi niet alleen slapen vanaf een uurtje of tien. Pas toen we naar bed gingen en ik me ook in de cosleeper tegen haar aan had geworsteld lukte het weer. Later toen ik afgerold was en alleen haar handje vasthield merkte ik dat ze ook in haar slaap nog schrok van die mortiergranaatknallen. :{
pi_134946453
Iedereen een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2014 O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 1 januari 2014 @ 09:52:21 #200
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_134946547
Vorig jaar nog echt geen weet van dat we nu met zijn 3tjes zouden zijn. En vandaag is ze 3 maand oud en heeft ze vannacht voor het eerst de nacht in haar ledikant geslapen tot 9:15. Dat is bijna het klokje rond.

Een goed en gezond 2014 voor iedereen

:* O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')