+1, ik kan dat dus allemaal echt nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:34 schreef Limone het volgende:
Je hebt gelijk, Shandaly. Ik zou dat ook allemaal zelf moeten kunnen, maar ik ben een beetje een luie prinses. Niet zo goed voorbeeld voor mijn dochter later.![]()
Wij kijken dan wel niet veel tv, maar de computer haalt het allemaal ruimschoots in hoor... Wat Lars op tv niet ziet, haalt ie wel van youtube af.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:34 schreef Limone het volgende:
Je hebt gelijk, Shandaly. Ik zou dat ook allemaal zelf moeten kunnen, maar ik ben een beetje een luie prinses. Niet zo goed voorbeeld voor mijn dochter later.![]()
Wat de tv betreft heb je ook gelijk. Ik zou beter een boek kunnen lezen, maar daarvan schakel ik toch minder goed uit..
+1! Wij kijken stiekem best wat tv.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn baby vind de tv nu al erg interessant. Dat wordt over een tijdje toch een stuk minder de tv aan
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:03 schreef Kyara het volgende:
Ik ging rustig op staan en toen hoorde ik uit de ene kamer een meisje brabbelen waar de ander heel hard om moest lachen en uit de andere kamer kwamen hele verhalen over een brandweerauto en de kindjes van het kdv![]()
![]()
Ow is bijna 1 toch? Vanaf 1 jaar wordt 300 ml/gr zuivel aangeraden. Dit is dus inclusief boter en kaas. E.lin is 17 maanden en die drinkt nog een flesje gewone melk voor het slapen gaan en een klein bekertje bij de lunch. Kaas eet ze weinig en boter is ook niet echt veel natuurlijk. Gewone melk ipv opvolgmelk kan wel natuurlijk vanaf een maand of 10 maar niet te veel (is het advies iig)quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:30 schreef Loj het volgende:
Inca!!!! Wat superfijn!!!!!!
En Kyara een goede nacht!!! En hoe lief
Il vond m'n eigen nacht niet zo superslecht hoor, alleen de nachtsessie duurde lang!
En voor aankomende nacht ga ik me helemaal niet druk maken, wordt Ow wakker neem ik hem gewoon mee naar benedenMaar voorlopig boeien de knallen hem niets! Ik heb hem vanochtend ook uitgelegd wat voor dag het is, hij kijkt me dan heel geïnteresseerd aan... Maar hij snapt er vast niets van
Wat vinden jullie trouwens? Ow komt dus zeer regelmatig om een nachtvoeding, maar ik blijf horen dat dat eigenlijk niet meer hoort. Hij lijkt ook geen honger te hebben maar gewoon iets warms in z'n maag te willen. Zou ik er verstandig aan doen om gewone warme melk te gaan geven ipv opvolgmelk?
Fijn!!!quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:03 schreef Kyara het volgende:
Nacht ging prima. D heeft de late avondvoeding overgeslagen en kwam om 2 uur (net als J). Om 04:30 allebei weer. En daarna werd ik -uit mezelf!- wakker om 08:15
Ik ging rustig op staan en toen hoorde ik uit de ene kamer een meisje brabbelen waar de ander heel hard om moest lachen en uit de andere kamer kwamen hele verhalen over een brandweerauto en de kindjes van het kdv![]()
![]()
Ik heb er hier ook zo een. Ik heb al geminderd door bij de lunch geen melk meer te geven maar thee of diksap.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:30 schreef Loj het volgende:
Wat vinden jullie trouwens? Ow komt dus zeer regelmatig om een nachtvoeding, maar ik blijf horen dat dat eigenlijk niet meer hoort. Hij lijkt ook geen honger te hebben maar gewoon iets warms in z'n maag te willen. Zou ik er verstandig aan doen om gewone warme melk te gaan geven ipv opvolgmelk?
Kijken welke accu erin zit naar de gamma gaan een accu kopen en die erin zetten. Dat is echt heel makkelijk. Als je de accuklemmen maar juist op + en - zet. Maar als je de accu met een jumpstart aan de praat krijgt moet je dit ook lukken. Anders pak je gamma ekkersrijt en rijd je door naar mij help ik even.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:48 schreef Shandaly het volgende:
Hmm... net de kindjes naar het kdv gebracht, en twee keer de auto moeten reanimeren. Ik bedenk me net dat dit zaterdag ook wel eens vervelend kan worden als ik naar Utrecht wil...
Overigens wil ik dit soort dingen ook zelf kunnen doen. Net als olie verversen, banden verwisselen, fietsbanden plakken en andere klusjes in huis. Ik vind het heel fijn als ML ze voor me doet, maar als hij er niet is of om een andere reden niet kan, wil ik het toch echt zelf kunnen.
Omen, wat naar! Jeuk is echt zo vervelend...Wel even melden bij de huisarts, misschien dat hij/zij een ander zalfje voor je heeft.
Wij kijken amper tv. Ik volg alleen GTST (Ja, verslaafd, al vanaf het begin, shoot me) maar dat kijk ik vrijwel altijd via rtlgemist. En Expeditie Robinson en Wie is de mol? kijken we samen, maar ook via internet de dag erna, omdat donderdagavonden voor ML niet uitkomt. Verder kijk ik series tijdens het strijken, maar alles via de pc, gedownload.
Heel soms denk ik eraan om Sesamstraat op te zetten, maar meer voor mezelf dan voor Lars, want hij is na 2 minuten alweer met iets anders bezig
Hoe is het nu met je meiden, Kyara? Betere nacht gehad? Koorts weg?
Loj, dan komt het zo dichtbij he.. als de uitnodigingen voor de eerste verjaardag al klaar zijn... Maar ach... hij is pas volgend jaar jarig joh!
M kreeg ook nog een flesje melk voor het slapen gaan. Toen hij 1 was geweest heb ik de opvolgmelk vervangen door gewone (warme) melk. En daarna de fles door een tuitbeker. En op een gegeven moment was de lol er af en ging hij liever spelen en bleef zijn beker onaangeroerd staan. Ging hier dus heel geleidelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:09 schreef mousemicky het volgende:
Ik denk dat ik de avondfles maar ga afbouwen, cold turkey zal drama zijn, dus misschien de melk aanlengen met wat water? Iemand daarmee ervaring? Hier lijkt het ook geen honger te zijn, maar gewoon lekker bij mama willen liggen en wat warms in je buik
Hier al gewone melk, maar dat gaat nog schoon op... Overdag wel z'n tuitbeker (met zo'n flexibele tuit). Misschien die ook 's avond's proberen dan maar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:26 schreef Kyara het volgende:
M kreeg ook nog een flesje melk voor het slapen gaan. Toen hij 1 was geweest heb ik de opvolgmelk vervangen door gewone (warme) melk. En daarna de fles door een tuitbeker. En op een gegeven moment was de lol er af en ging hij liever spelen en bleef zijn beker onaangeroerd staan. Ging hier dus heel geleidelijk.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:31 schreef Loj het volgende:
En idd fr, best wel lastig ff, de tijd van de herinneringen he.., een jaar geleden voelde ik nog super fit en nog lang niet hoogzwanger..
Dat is idd al een dreumesquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:36 schreef Loj het volgende:
Plaatje bij het praatje
http://www.mijnalbum.nl/i(...)0487448&key=8A3WUHKE
Dat kan ik me ook wel voorstellen...quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:36 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
ik begrijp je volkomen. Alleen voelde ik me al wel hoogzwanger
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb mij nooit hoogzwanger gevoeld.
goed bezig ow zegt hij er ook nog bij of ze mooi zijn?
Heerlijk he dat ze dan ineens zo klein kunnen zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:39 schreef Loj het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook wel voorstellen...voor jou!
En idd As, hij begint zich echt als dreumesje te gedragen!behalve 's nachts, dan kruipt hij helemaal tegen me aan als een baby
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herinneringen, herinneringen. Een jaar geleden werd ik door de verloskundige doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat bloeddruk toch wel hoog was. Een uur later mocht ik naar huis, niet wetend dat ik nog geen 20 uur later weer terug zou zijn, en daar voor 8 dagen zou blijven...
Hoogzwanger zijn ken ik dus ook niet![]()
Berg? En je geeft bv toch? Ean kreeg daar ook pukkels van. Sac heeft geen bv gekregen en heeft enkel berg ook bij d'r oren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:19 schreef Mabawa. het volgende:
Nee Gulara, gelukkig lijkt hij er zelf geen last van te hebben. Op zijn oor zijn het echt korstjes en zat gisteren wat geel beslag. Ik dacht dat het iets minderde maar vandaag ziet het er toch weer sneu uit. Kijk het wel even aan nog.
Wie zegt dat dat niet meer 'hoort'? Als je denkt dat hij geen honger heeft maar gewoon iets wil drinken kun je dat proberen inderdaad. Maar vooral doen omdat je denkt dat hij die behoefte heeft, dingen doen of laten omdat men vindt dat het niet hoort is niet de beste motivatiequote:Op dinsdag 31 december 2013 11:30 schreef Loj het volgende:
Shandaly is zo knap. Ik ben ook heel a-technischquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Knap omen, ik zou dat ook moeten kunnen eigenlijk, maar ik ben echt zooooo a-technisch.
Oh, cb, ouders en zussen enzo..quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet meer 'hoort'? Als je denkt dat hij geen honger heeft maar gewoon iets wil drinken kun je dat proberen inderdaad. Maar vooral doen omdat je denkt dat hij die behoefte heeft, dingen doen of laten omdat men vindt dat het niet hoort is niet de beste motivatie
De ene nacht wel, de andere nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:29 schreef L-E het volgende:
Ja, mamahonger kan heel goed Loj. Misschien red je het zelfs wel met even knuffelen snachts en gaat hij daarna weer slapen?
Komt goed uit.... D is de smeerpoets van de 2....quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:27 schreef Gulara het volgende:
Ja dat vraag ik me ook wel eens af Kyara. Het bovenste dan, ik heb geen nette kinderen.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:36 schreef Kyara het volgende:
[..]
Komt goed uit.... D is de smeerpoets van de 2....
Ik ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, gelukkig hoef je dan niet zo ver shandaly!
Ik vind vuurwerk vet tof, en loop elk jaar weer wat inwendig te mopperen dat ze hier veel te weinig knallenIk kom uit Enschede Bengschede
dus ben gewend dat het vanaf 08:00 blauw staat van de rook. Hier in Groningen is het beduidend minder!
Enwant ik mocht eerder naar huis!! Het was echt suuuuuperrustig
![]()
Dat wist ik natuurlijk stiekem al.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:36 schreef Kyara het volgende:
[..]
Komt goed uit.... D is de smeerpoets van de 2....
Och arm!quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:23 schreef bellelena het volgende:
*meld
N.a.v. L-E haar weekendje op reis en dat niemand haar mistedeed ik zelf een experiment, het duurde maar liefst 13 hele dagen voordat jullie je afvroegen waar ik was
![]()
![]()
![]()
Ik heb samen met een lachende baby naar het vuurwerk gekeken. Ze voelde nu net haar bedje en was vertrokkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:57 schreef Suikertante het volgende:
De beste wensen meisjes!Mooi he, de eerste keer met je kind. Of nouja, in mijn geval met de babyfoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |