Nu al een wallet hebbenquote:Op maandag 30 december 2013 22:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik 0 want geen transacties van mijn pool?!
In een hoe Robin het ook wilt noemen wel, want alleen CPUquote:Op maandag 30 december 2013 22:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Maar kan je boob ook met een crapcomputer minen of kan ik weer niet mee doen
Blockreward aanpassen na verloop van tijd.quote:Op maandag 30 december 2013 22:38 schreef robin007bond het volgende:
Oké. Tot nu toe heb ik dit:
50 miljoen coins
100 per block
Om de 2 minuten wordt er een block gevonden
3000 coins dus in een uur volgens mij. 72000 per dag volgens mij. 649 dagen voordat alles gemined is.
Zeg ik iets stoms?Misschien dat iemand even wil narekenen voor de zekerheid. Is dit stom? Het aanbod is er wel erg snel doorheen..
Nah ja. Scrypt. GPU-mining kan ook met scrypt. En als je er snel bij bent is de difficulty laag dus kun je nog wel lekker meedoen.quote:Op maandag 30 december 2013 22:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
In een hoe Robin het ook wilt noemen wel, want alleen CPU
Excel is je vriend.quote:Op maandag 30 december 2013 22:38 schreef robin007bond het volgende:
Oké. Tot nu toe heb ik dit:
50 miljoen coins
100 per block
Om de 2 minuten wordt er een block gevonden
3000 coins dus in een uur volgens mij. 72000 per dag volgens mij. 649 dagen voordat alles gemined is.
Zeg ik iets stoms?Misschien dat iemand even wil narekenen voor de zekerheid. Is dit stom? Het aanbod is er wel erg snel doorheen..
Hackshardquote:Op maandag 30 december 2013 22:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee maar ook niet op mijn pool zeg maar.
voorneuken kun je net zo goed met CPU doen. Waarom zoveel power er tegenaangooien als je toch maar met een paar man bent.quote:Op maandag 30 december 2013 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah ja. Scrypt. GPU-mining kan ook met scrypt. En als je er snel bij bent is de difficulty laag dus kun je nog wel lekker meedoen.
Hmm. Misschien hard-coded erin "na deze datum > deze block reward"quote:Op maandag 30 december 2013 22:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Blockreward aanpassen na verloop van tijd.
Waarom niet gewoon net als alle andere coins na een aantal blocks?quote:Op maandag 30 december 2013 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. Misschien hard-coded erin "na deze datum > deze block reward"Is wel erg dirty en als mensen dat zien dan is het gelijk wel voorbij..
Dat kan inderdaad...quote:Op maandag 30 december 2013 22:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon net als alle andere coins na een aantal blocks?
Zet zo wel even iets opquote:Op maandag 30 december 2013 22:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad...
Maar ik twijfel op hoeveel blocks ik dat moet zetten en waah! Litecoin doet het ongeveer na 4 jaar pas.Maar ik vrees dat wij voor 10 dagen moeten gaan of iets dergelijks.
Oeh, ik ben benieuwd!quote:
Waarschijnlijk te vaak een fout wachtwoord ingevuld. Had ik ook bij een andere site.quote:Op maandag 30 december 2013 22:48 schreef bambino het volgende:
Iemand hier toevallig zelfde probleem op hashery:
Unable to login: Account is locked. Please contact site support.
Nop, auto password in firefox.quote:Op maandag 30 december 2013 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarschijnlijk te vaak een fout wachtwoord ingevuld. Had ik ook bij een andere site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |