Nu al een wallet hebbenquote:Op maandag 30 december 2013 22:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik 0 want geen transacties van mijn pool?!
In een hoe Robin het ook wilt noemen wel, want alleen CPUquote:Op maandag 30 december 2013 22:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Maar kan je boob ook met een crapcomputer minen of kan ik weer niet mee doen
Blockreward aanpassen na verloop van tijd.quote:Op maandag 30 december 2013 22:38 schreef robin007bond het volgende:
Oké. Tot nu toe heb ik dit:
50 miljoen coins
100 per block
Om de 2 minuten wordt er een block gevonden
3000 coins dus in een uur volgens mij. 72000 per dag volgens mij. 649 dagen voordat alles gemined is.
Zeg ik iets stoms?Misschien dat iemand even wil narekenen voor de zekerheid. Is dit stom? Het aanbod is er wel erg snel doorheen..
Nah ja. Scrypt. GPU-mining kan ook met scrypt. En als je er snel bij bent is de difficulty laag dus kun je nog wel lekker meedoen.quote:Op maandag 30 december 2013 22:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
In een hoe Robin het ook wilt noemen wel, want alleen CPU
Excel is je vriend.quote:Op maandag 30 december 2013 22:38 schreef robin007bond het volgende:
Oké. Tot nu toe heb ik dit:
50 miljoen coins
100 per block
Om de 2 minuten wordt er een block gevonden
3000 coins dus in een uur volgens mij. 72000 per dag volgens mij. 649 dagen voordat alles gemined is.
Zeg ik iets stoms?Misschien dat iemand even wil narekenen voor de zekerheid. Is dit stom? Het aanbod is er wel erg snel doorheen..
Hackshardquote:Op maandag 30 december 2013 22:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee maar ook niet op mijn pool zeg maar.
voorneuken kun je net zo goed met CPU doen. Waarom zoveel power er tegenaangooien als je toch maar met een paar man bent.quote:Op maandag 30 december 2013 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah ja. Scrypt. GPU-mining kan ook met scrypt. En als je er snel bij bent is de difficulty laag dus kun je nog wel lekker meedoen.
Hmm. Misschien hard-coded erin "na deze datum > deze block reward"quote:Op maandag 30 december 2013 22:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Blockreward aanpassen na verloop van tijd.
Waarom niet gewoon net als alle andere coins na een aantal blocks?quote:Op maandag 30 december 2013 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm. Misschien hard-coded erin "na deze datum > deze block reward"Is wel erg dirty en als mensen dat zien dan is het gelijk wel voorbij..
Dat kan inderdaad...quote:Op maandag 30 december 2013 22:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon net als alle andere coins na een aantal blocks?
Zet zo wel even iets opquote:Op maandag 30 december 2013 22:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad...
Maar ik twijfel op hoeveel blocks ik dat moet zetten en waah! Litecoin doet het ongeveer na 4 jaar pas.Maar ik vrees dat wij voor 10 dagen moeten gaan of iets dergelijks.
Oeh, ik ben benieuwd!quote:
Waarschijnlijk te vaak een fout wachtwoord ingevuld. Had ik ook bij een andere site.quote:Op maandag 30 december 2013 22:48 schreef bambino het volgende:
Iemand hier toevallig zelfde probleem op hashery:
Unable to login: Account is locked. Please contact site support.
Nop, auto password in firefox.quote:Op maandag 30 december 2013 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarschijnlijk te vaak een fout wachtwoord ingevuld. Had ik ook bij een andere site.
u tokkin to me?quote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef Leafeon672 het volgende:
Het miningtopic is een deur verder hoor.
Over een paar dagen is hij to the moon gecrasht en is het weer voorbij.quote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat was je ook al weer van plan qua blocktime?quote:Op maandag 30 december 2013 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, ik ben benieuwd!
Zelf zat ik te denken aan 10 dagen dus. Maar bij Litecoin gaat het erg drastisch. Daar doen ze gelijk een halve block reward.
Als je wilt verdienen, moet de coin voor langere tijd waarde lijken te hebben.quote:Op maandag 30 december 2013 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, ik ben benieuwd!
Zelf zat ik te denken aan 10 dagen dus. Maar bij Litecoin gaat het erg drastisch. Daar doen ze gelijk een halve block reward.
quote:
Hoi zuurpruimpjequote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef Leafeon672 het volgende:
Om de 2 minuten een nieuwe block.quote:Op maandag 30 december 2013 22:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat was je ook al weer van plan qua blocktime?
Oh ja, vergetenquote:Op maandag 30 december 2013 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Om de 2 minuten een nieuwe block.
quote:Op maandag 30 december 2013 22:53 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Als je wilt verdienen, moet de coin voor langere tijd waarde lijken te hebben.
QRK heeft gefaald en DOGE zal falen omdat het binnen 3 maanden de helft van alle totale coins heeft gemined. Bitcoin heeft dat pas na 4 jaar gedaan. Het moet volgens mij wel minstens een jaar duren voordat de helft is gevonden.
Dat heb ik nu ongeveer. 694 dagen zal het ongeveer duren eer ze allemaal gemined zijn. Maar.. niet als we de block rewards nog gaan aanpassen.quote:Op maandag 30 december 2013 22:53 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Als je wilt verdienen, moet de coin voor langere tijd waarde lijken te hebben.
QRK heeft gefaald en DOGE zal falen omdat het binnen 3 maanden de helft van alle totale coins heeft gemined. Bitcoin heeft dat pas na 4 jaar gedaan. Het moet volgens mij wel minstens een jaar duren voordat de helft is gevonden.
Die gedachte had ik ook. 50 miljoen leek me inderdaad bijvoorbeeld wel redelijk. Een beetje in de buurt van wat LTC heeft.quote:Op maandag 30 december 2013 22:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten
Ik ga even rekenen. Plan was om op het eind een stabiele lage supply aan te houden.
Of had jij een andere gedachte?
Tsja, dan met een constante supply aan het eind zal het aantal coins wel oneindig zijn. Maar dan ongeveer 50 Miljoen tot we op de laagste reward komen.quote:Op maandag 30 december 2013 22:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die gedachte had ik ook. 50 miljoen leek me inderdaad bijvoorbeeld wel redelijk. Een beetje in de buurt van wat LTC heeft.
Hmmm hmm. Een constante supply en een oneindig aantal coins? Ik volg het even niet.quote:Op maandag 30 december 2013 22:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tsja, dan met een constante supply aan het eind zal het aantal coins wel oneindig zijn. Maar dan ongeveer 50 Miljoen tot we op de laagste reward komen.
Ik wou voorstellen om op zijn minst ongeveer 100 coins per block als reward te hebben. Na alle halveringen dus. Deflatie iets verminderen en incentive erin houden bij lage transactievolumes.quote:Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmmm hmm. Een constante supply en een oneindig aantal coins? Ik volg het even niet.
Of bedoel je dat we ongeveer oneindig coins moeten hebben maar dat de rewards zó laag worden dat het na 50 miljoen eigenlijk niet meer te doen is?
Lukt mij tot nu toe vrij aardig, straks weer even testen.quote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef Leafeon672 het volgende:
Mmm, toch maar eens gaan kijken of ik ook kan masturberen.
Lekker. Doen we een gezellige circlejerk.quote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef Leafeon672 het volgende:
Waar ik aan zat te denken..quote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik wou voorstellen om op zijn minst ongeveer 100 coins per block als reward te hebben. Na alle halveringen dus. Deflatie iets verminderen en incentive erin houden bij lage transactievolumes.
quote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef Leafeon672 het volgende:
Een week is 5040 blocks?quote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lekker. Doen we een gezellige circlejerk.
[..]
Waar ik aan zat te denken..
Een week om te masturberen lijkt me wel prettig. 504000 blocks zijn een week. Dus na de 504000 blocks gewoon halveren? De eerste week dus reward op 200, daarna 100? Misschien is het onnodig om verder te halveren.
Maar dan is het misschien weer iets te opvallend.![]()
Lukt het bij jou ook om te masturberen?quote:
Weet ik nog nietquote:Op maandag 30 december 2013 23:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Lukt het bij jou ook om te masturberen?
Oh ja je hebt gelijk.quote:
Al lang. https://github.com/realmooncoin/mooncoinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |