De keuzelijst is veel te beperkt. Moby stond er ook niet tussen. Liedjes als "Porcelain" en "Why Does My Heart Feel So Bad" zouden daar zeker tussen moeten staan.quote:Op maandag 30 december 2013 20:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Naar ik me herinner, he-le-maal NIETS. Alsof ze niet hebben bestaan.
Beetje hetzelfde probleem als Beatles denk ik, teveel keuzequote:
quote:Op maandag 30 december 2013 20:25 schreef Uccie het volgende:
Ik ben even weg...hopelijk op tijd terug voor Against all odds.
Niet? Zou raar zijn, hij is de koning. Maar hetzelfde met de Beatles die 50 hits hebben in de Top2000 maar helemaal bovenin schaars zijnquote:
Queen heeft ook genoeg keus, waarom halen die WEL 1?quote:Op maandag 30 december 2013 20:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde probleem als Beatles denk ik, teveel keuze
Omdat Scaramoush.quote:Op maandag 30 december 2013 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Queen heeft ook genoeg keus, waarom halen die WEL 1?
Omdat ze 1 echt anthem hebbenquote:Op maandag 30 december 2013 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar het blijft zonde.quote:Op maandag 30 december 2013 20:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde probleem als Beatles denk ik, teveel keuze
Omdat alle stemmen verdeelt zijnquote:Op maandag 30 december 2013 20:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet? Zou raar zijn, hij is de koning. Maar hetzelfde met de Beatles die 50 hits hebben in de Top2000 maar helemaal bovenin schaars zijn
Aah, een paar dagen geleden de Herman van Veen-versie gehoordquote:
Ja, ik weet het. Maar toch vind ik het apart om het terug te zienquote:Op maandag 30 december 2013 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat alle stemmen verdeelt zijn
Bij elkaar hebben ze vast de meeste stemmen
Gers Pardoel schijntquote:Op maandag 30 december 2013 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
Hey, dit ken ik. Dit is in het Nederlands vertaald, of niet?
Selfie met een polaroidquote:Op maandag 30 december 2013 20:26 schreef Pandaplint het volgende:
Radio2 die om Selfies vraagt
De heft van de luisteraars maakt nog polaroids
Herman van Veen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
Hey, dit ken ik. Dit is in het Nederlands vertaald, of niet?
Hilversum 3 ookquote:Op maandag 30 december 2013 20:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Anne is trouwens ook een vertaalde cover hè, van Herman van Veen. Origineel is een Engels nummer, nooit geweten.
Veel hits, maar 1 Magnum Opusquote:Op maandag 30 december 2013 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Innuendo inderdaadquote:
Gers Pardoel.. over 10 - 15 jaar kijken we terug op deze tijd en vragen we ons af hoe het kon dat we zulke debiele muziek ooit zo massaal hebben omarmd.quote:
quote:
quote:
Mijn favoriet is I Want To Break Freequote:Op maandag 30 december 2013 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Innuendo inderdaad
Al vind ik Show Must Go On beter, die heb ik dit jaar pas echt op waarde geschat
Ali B -> Leipe Mocro Flavour. Nuff Said.quote:Op maandag 30 december 2013 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gers Pardoel.. over 10 - 15 jaar kijken we terug op deze tijd en vragen we ons af hoe het kon dat we zulke debiele muziek ooit zo massaal hebben omarmd.
Sterktequote:Op maandag 30 december 2013 20:30 schreef MaJo het volgende:
Poesje net begraven, tijd voor wat afleiding.
Mooi ditstukken beter dan Herman van Veen.
quote:Op maandag 30 december 2013 20:30 schreef MaJo het volgende:
Poesje net begraven, tijd voor wat afleiding.
Mooi ditstukken beter dan Herman van Veen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |