Omdat Alexquote:Op maandag 30 december 2013 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, #TeamBlur. Enige concert dat ik van Oasis heb gezien hebben ze amper afgemaakt.
Just Eat it ...cause you wanna be fatquote:Op maandag 30 december 2013 20:21 schreef Cee het volgende:
Beat It, of, hoe ik het vroeger met de radio meezong, "piede piede".
Biedutquote:Op maandag 30 december 2013 20:21 schreef Cee het volgende:
Beat It, of, hoe ik het vroeger met de radio meezong, "piede piede".
Er is geen band in de wereld die drie opeenvolgende singles heeft uitgebracht die zo goed zijn als Tender, Coffee & TV en No Distance Left To Run. Drie compleet verschillende nummers (van hetzelfde album), alle drie even geweldig.quote:Op maandag 30 december 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetlebum en She's So High
En maakt kaasquote:Op maandag 30 december 2013 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Die is nu een wereldberoemde schapenhoeder.
13 is een fantastisch conceptalbum maar moet ik voor in de stemming zijn. Ik vind The Universal en Girls and Boys naast mijn 2 genoemde nummers de beste, Stereotypes ook welquote:Op maandag 30 december 2013 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is geen band in de wereld die drie opeenvolgende singles heeft uitgebracht die zo goed zijn als Tender, Coffee & TV en No Distance Left To Run. Drie compleet verschillende nummers (van hetzelfde album), alle drie even geweldig.
En dan ook nog liedjes als The Universal, Girls & Boys, etc...
quote:Op maandag 30 december 2013 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is geen band in de wereld die drie opeenvolgende singles heeft uitgebracht die zo goed zijn als Tender, Coffee & TV en No Distance Left To Run. Drie compleet verschillende nummers (van hetzelfde album), alle drie even geweldig.
En dan ook nog liedjes als The Universal, Girls & Boys, etc...
Heb het maar niet geprobeerdquote:Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]The Universal, daar heb ik op gestemd voor Top 2000. Tegen beter weten in, dat weet ik, maar toch.
Stonden er überhaupt nummers van Blur in de keuzelijst? Vast niet, of wel?quote:Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]The Universal, daar heb ik op gestemd voor Top 2000. Tegen beter weten in, dat weet ik, maar toch.
Ik schiet ineens keihard in de lach.quote:Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeie tetten weer bij t darten
Ik wacht nog steeds op Jaws 18quote:Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef FritsFlits het volgende:
Wel grappig dat in 2015 dit nog steeds bestaat
En daarna dit?quote:Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verdomme, je bent me voor... [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op Jaws 18
Neuhquote:Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stonden er überhaupt nummers van Blur in de keuzelijst? Vast niet, of wel?
Naar ik me herinner, he-le-maal NIETS. Alsof ze niet hebben bestaan.quote:Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stonden er überhaupt nummers van Blur in de keuzelijst? Vast niet, of wel?
Dat zei ik, baasquote:Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daarna dit?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2013 20:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Naar ik me herinner, he-le-maal NIETS. Alsof ze niet hebben bestaan.
quote:Op maandag 30 december 2013 20:25 schreef Uccie het volgende:
Ik ben even weg...hopelijk op tijd terug voor Against all odds.
Tsja, die ballonen zijn niet echt interessantquote:
Die van Wright?quote:Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeie tetten weer bij t darten
Take a look at me nowquote:Op maandag 30 december 2013 20:25 schreef Uccie het volgende:
Ik ben even weg...hopelijk op tijd terug voor Against all odds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |