Lengte/gewicht?quote:Op maandag 30 december 2013 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ik mager ben vind ik niet zo erg eigenlijk
Ik schrok al.quote:Op maandag 30 december 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik distantieer mij volledig van de TT!
De nieuwste BF?quote:Op maandag 30 december 2013 19:40 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Vroeger speelde ik veel lego spellen. Op dit moment af en toe Battlefield, heel veel Assetto Corsa (race simulator), en de Assassins Creed reeks vind ik ook geweldig.
Je bed verschonen?quote:Op maandag 30 december 2013 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
Wat moet ik in de slaapkamer doen op dit tijdstip?
181 cm klein en 65 kg lichtquote:
Niet echtquote:Op maandag 30 december 2013 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vind je dat iets anders erg aan jezelf?
Ik heb toch niet weer een spelfout in de TT gemaakt he?quote:Op maandag 30 december 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik distantieer mij volledig van de TT!
Ja, de nieuwste Battlefield. Jammer genoeg een klote spel, met veel bugs. Het principe van EA. En af en toe nog eens Crysis 3, als ik mn pc wil pushen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De nieuwste BF?
Ik speel alleen nog heel af en toe BF2, lekker bots afknallen
Anders ik welquote:
Zo lang en zwaar ben ik ook ongeveer. Ik vind het wel prima zo.quote:Op maandag 30 december 2013 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
181 cm klein en 65 kg licht
[..]
Niet echt
Ik ben aant denken.....huppend moet misschien met een T... maar laat dat lekkerquote:Op maandag 30 december 2013 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb toch niet weer een spelfout in de TT gemaakt he?
Echt? Dat was eerder wel andersquote:Op maandag 30 december 2013 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang en zwaar ben ik ook ongeveer. Ik vind het wel prima zo.
Huppend is goed hoorquote:Op maandag 30 december 2013 19:44 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Ik ben aant denken.....huppend moet misschien met een T... maar laat dat lekker
Niet? Goh ik dacht even van wel hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik heb -niets- maar dan ook niets met huppelmuts!!!!11
Mja kost te veel moeite om aan te komen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt? Dat was eerder wel anders
Geloof er niets van.quote:Op maandag 30 december 2013 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik heb -niets- maar dan ook niets met huppelmuts!!!!11
Gewoon erin proppen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, ik moet wel even m'n beddengoed opvouwen en in de kast leggen ja
Een vriend van me heeft BF3 veel gespeeld en vond BF4 eigenlijk tegenvallen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:43 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Ja, de nieuwste Battlefield. Jammer genoeg een klote spel, met veel bugs. Het principe van EA. En af en toe nog eens Crysis 3, als ik mn pc wil pushen.
Whut whut whut!!quote:Op maandag 30 december 2013 19:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet? Goh ik dacht even van wel hoor.
Ghehequote:Op maandag 30 december 2013 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja kost te veel moeite om aan te komen.
Wij huppen. - en is P, kofschip. T dus. Maar er is ook zoiets als een gebiedende wijs, of algemene zin. Daar gelden andere regels.quote:
Crysis is een dom spel, weinig nieuws, en kort, maar grafisch zeker een uitdaging.quote:Op maandag 30 december 2013 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft BF3 veel gespeeld en vond BF4 eigenlijk tegenvallen.
Crysis moet ik me ook maar eens een keertje aan wagen
huppent wordt al niet eens door de spellchecker van de pc goedgekeurd en huppend wel.quote:Op maandag 30 december 2013 19:45 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Wij huppen. - en is P, kofschip. T dus. Maar er is ook zoiets als een gebiedende wijs, of algemene zin. Daar gelden andere regels.
En het klinkt ook niet. Dus vergeet wat ik zeiquote:Op maandag 30 december 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
huppent wordt al niet eens door de spellchecker van de pc goedgekeurd en huppend wel.
Ik schrok al!!quote:
Soms ben jij zo vermoeiend hequote:Op maandag 30 december 2013 19:46 schreef muhahaha het volgende:
Jammer, het moet natuurlijk Huppendt zijn. Het is namelijk Smurfendt naar de slaapkamer.
Kom op zeg, omarm verandering en wees eens niet zo'n autist.quote:Op maandag 30 december 2013 19:46 schreef Myraela het volgende:
Al die nieuwe namen, ik kan het niet aan.
Nee, ik wil nog kunnen onderscheiden wat wat isquote:
Mja iedereen zegt 'MEER ETEN, MEER ETEN'... Gast hoeveel wil je dat ik eetquote:
Kofschip werkt alleen bij voltooid deelwoord toch?quote:Op maandag 30 december 2013 19:45 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Wij huppen. - en is P, kofschip. T dus. Maar er is ook zoiets als een gebiedende wijs, of algemene zin. Daar gelden andere regels.
Dat bedoel ik, en aan de gewichten hangen zie ik nu ook weer niet echt zitten eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2013 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang en zwaar ben ik ook ongeveer. Ik vind het wel prima zo.
Verleden tijd en Volt Dwquote:Op maandag 30 december 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik wil nog kunnen onderscheiden wat wat is
[..]
Mja iedereen zegt 'MEER ETEN, MEER ETEN'... Gast hoeveel wil je dat ik eet
[..]
Kofschip werkt alleen bij voltooid deelwoord toch?
Dan ga je weer. Opgelost slotjequote:Op maandag 30 december 2013 19:46 schreef Myraela het volgende:
Meer sporten. Je moet breder worden, niet dikker.quote:Op maandag 30 december 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
Je hebt er gewoon de bouw niet voor.quote:Op maandag 30 december 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik wil nog kunnen onderscheiden wat wat is
[..]
[..]
Kofschip werkt alleen bij voltooid deelwoord toch?
Dan word het tijd voor een nieuwe grafische kaart voor mij, m'n huidige trekt WoT nu nauwelijksquote:Op maandag 30 december 2013 19:45 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Crysis is een dom spel, weinig nieuws, en kort, maar grafisch zeker een uitdaging.
Dat zou fijn zijnquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 19:45 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er nog.quote:Op maandag 30 december 2013 19:46 schreef Myraela het volgende:
Niet haten op Myra.quote:Op maandag 30 december 2013 19:46 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op zeg, omarm verandering en wees eens niet zo'n autist.
Ik ben al voorzien met een GTX 770. Prijzen zijn gedaald sinds AMD met nieuwe kaarten kwam. Echte prijzenstrijd op dit momentquote:Op maandag 30 december 2013 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan word het tijd voor een nieuwe grafische kaart voor mij, m'n huidige trekt WoT nu nauwelijks
Mooi, want in januari wil ik toch echt m'n 5670 gaan vervangenquote:Op maandag 30 december 2013 19:49 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien met een GTX 770. Prijzen zijn gedaald sinds AMD met nieuwe kaarten kwam. Echte prijzenstrijd op dit moment
Veel plezier ik ga verder met mn spelletjequote:
Kan je ook thuis doen. Doet Kaneel geloof ik ookquote:Op maandag 30 december 2013 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en aan de gewichten hangen zie ik nu ook weer niet echt zitten eigenlijk
TT is niet verleden tijd of voltooid deelwoord.quote:
En daar heb je energie voor nodig, dus meer eten. Tijdje geprobeerd, werkt niet. Zie hieronder:quote:Op maandag 30 december 2013 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meer sporten. Je moet breder worden, niet dikker.
Dit inderdaadquote:Op maandag 30 december 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon de bouw niet voor.
Want een zittend beroep, veel eten, vooral lui zijn in de vrije tijd (geen sport dus) en nog kom je niet/nauwelijks aan.
Corsair V700 is een top voeding. Welke Cpu heb je, en welke prijs zat je aan te denken voor een GPU?quote:Op maandag 30 december 2013 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi, want in januari wil ik toch echt m'n 5670 gaan vervangen
Zal wsl ook gelijk een nieuwe voeding in gaan, zit aan een Antec te denken. 700W oid
Rollercoaster weer?quote:Op maandag 30 december 2013 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel plezier ik ga verder met mn spelletje
Ik koester deze woorden.quote:Op maandag 30 december 2013 19:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig, jij bent mijn held. De rots in de branding, en dat soort dingen.
Al via USB-stick geprobeerd?quote:Op maandag 30 december 2013 19:51 schreef fietsie het volgende:
Beuh mijn pctje wil Win7 niet installeren.
Zo nog 1 poging doen met een versegebrande dvd....
Cooler Master V700, sorry.quote:Op maandag 30 december 2013 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi, want in januari wil ik toch echt m'n 5670 gaan vervangen
Zal wsl ook gelijk een nieuwe voeding in gaan, zit aan een Antec te denken. 700W oid
Phenom 2 3.2GHz en zat te denken aan iets van rond de ¤150 tot ¤180quote:Op maandag 30 december 2013 19:50 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Corsair V700 is een top voeding. Welke Cpu heb je, en welke prijs zat je aan te denken voor een GPU?
OH MY GAWD, ik kan het háást niet geloven!quote:Op maandag 30 december 2013 19:51 schreef fietsie het volgende:
Waarom Win7 en geen Win8?quote:Op maandag 30 december 2013 19:51 schreef fietsie het volgende:
boeiend.quote:Op maandag 30 december 2013 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
OH MY GAWD, ik kan het háást niet geloven!
MSI R9 270 is een erg leuke kaart voor je budget. SSD is ook leuk, die kun je meenemen in een volgend systeem. 8GB ddr3 kan ook mee naar het volgende systeem.quote:Op maandag 30 december 2013 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Phenom 2 3.2GHz en zat te denken aan iets van rond de ¤150 tot ¤180
Btw, heb 8GB DDR3 er nu in zitten.
SSD zou trouwens ook wel een leuke optie voor me zijn.
Verder ben ik niet van plan de allernieuwste games te gaan spelen, over een jaartje of wat ga ik wellicht een geheel nieuw systeem in elkaar zetten
Nee ik zit op het moment een kast door te spitten of ik nog een usbstickie van meer dan 512Mb kan vinden.... Mijn laatste grote stick heeft mijn pa "gejat" voor in zijn auto..quote:
Vond ik eerst ook. Vooroordelen. Windows 8 is echt supersnel. Mijn oude laptop gaat weer als een trein op Windows 8.quote:Op maandag 30 december 2013 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat windows 8 om te kotsen is waarschijnlijk.
Even terug jatten danquote:Op maandag 30 december 2013 19:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee ik zit op het moment een kast door te spitten of ik nog een usbstickie van meer dan 512Mb kan vinden.... Mijn laatste grote stick heeft mijn pa "gejat" voor in zijn auto..
quote:Op maandag 30 december 2013 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Muhahaha
Altijd nog beter dan dat schaamhaar dinges
Ik kan er niet mee overwegquote:Op maandag 30 december 2013 19:54 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Vond ik eerst ook. Vooroordelen. Windows 8 is echt supersnel. Mijn oude laptop gaat weer als een trein op Windows 8.
Thx voor je tips!quote:Op maandag 30 december 2013 19:53 schreef theboss6 het volgende:
[..]
MSI R9 270 is een erg leuke kaart voor je budget. SSD is ook leuk, die kun je meenemen in een volgend systeem. 8GB ddr3 kan ook mee naar het volgende systeem.
Spannend. Vertel me meer.quote:Op maandag 30 december 2013 19:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe nagellak op gedaan.
Je bent m'n moeder nietquote:Op maandag 30 december 2013 19:55 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Oefenen en niet zeuren. Eenmaal een kwestie van wennen. Moest ik ook.
Een heel systeem met die kaart rond de 250Wquote:Op maandag 30 december 2013 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Thx voor je tips!
Enig idee hoeveel stroom die kaart vreet?
Kingstond Datatraveler Micro is handig voor in de auto.quote:
Huidroze, met een wit randjequote:Op maandag 30 december 2013 19:55 schreef Myraela het volgende:
Welke kleur hebben jullie op jullie nagels?
Naturelquote:Op maandag 30 december 2013 19:55 schreef Myraela het volgende:
Paars met groene stippenquote:Op maandag 30 december 2013 19:55 schreef Myraela het volgende:
Dat is niet echt handig neequote:Op maandag 30 december 2013 19:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kingstond Datatraveler Micro is handig voor in de auto.
Zijn usb-aansluiting zit op zo'n plek dat je een grote "lange" makkelijk kan wrikken, en daarmee de usb poort slopen....
Ahh, een leuk onderwerp. Pic?quote:Op maandag 30 december 2013 19:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe nagellak op gedaan.
Kinkyquote:
Mooi, dan ga ik met een 700W voeding zeker wel uitkomenquote:Op maandag 30 december 2013 19:56 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Een heel systeem met die kaart rond de 250W
quote:Op maandag 30 december 2013 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, een leuk onderwerp. Pic?
Post jij wel eens mee in de Lakjes SC?quote:Op maandag 30 december 2013 19:56 schreef Myraela het volgende:
Ik ben het dopje van de nagellakremover kwijt, lastig!
700W is veel te veel. Neem liever een goede 350W voeding van Seasonic o.i.dquote:Op maandag 30 december 2013 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik met een 700W voeding zeker wel uitkomen
Thx, ik ga dit even noteren zodat ik het niet vergeet
Middelvinger, neem ik aan?quote:Op maandag 30 december 2013 19:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een accentnagel die goud is met glitterstrookjes.
Ik val er wel eens binnen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Post jij wel eens mee in de Lakjes SC?
Werktrustenquote:Op maandag 30 december 2013 19:57 schreef Faxie het volgende:
Maarja eventjes liggen om op te laden voor de nachtdienst. Was al vroeg wakker..
Sowieso neem ik alleen maar voedingen van een goed merkquote:Op maandag 30 december 2013 19:57 schreef theboss6 het volgende:
[..]
700W is veel te veel. Neem liever een goede 350W voeding van Seasonic o.i.d
Seasonic G series 360W is een hele mooie. Ligt er ook aan hoeveel je er op aan wilt sluiten en hoe ver je wilt gaan met hardware. Met een Intel Core i5 3570 en GTX 770 heb ik zelf een 520W voeding. Die zijn het efficientst rond de 80% belasting, en erg betrouwbaar. Seasonic M12II 520Wquote:Op maandag 30 december 2013 19:57 schreef theboss6 het volgende:
[..]
700W is veel te veel. Neem liever een goede 350W voeding van Seasonic o.i.d
Gezien het feit dat jij twi kunt verdragen had ik toch eerder verwacht dat het je middelvinger zou zijn *grin*quote:Op maandag 30 december 2013 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Accentnagels zijn in de basis altijd de ringvinger.
Wel geld voor je pc hequote:Op maandag 30 december 2013 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jeweettog ik ben altijd blut
En ik kan je vertellen dat het slim is om, als je het dopje van de nagellakremover kwijt bent, het flesje uit de buurt van kaarsen te houden, laat staan het halve flesje over een kaars heen leeg te gooien.quote:Op maandag 30 december 2013 19:56 schreef Myraela het volgende:
Ik ben het dopje van de nagellakremover kwijt, lastig!
Genoteerd!quote:Op maandag 30 december 2013 19:59 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Seasonic G series 360W is een hele mooie. Ligt er ook aan hoeveel je er op aan wilt sluiten en hoe ver je wilt gaan met hardware. Met een Intel Core i5 3570 en GTX 770 heb ik zelf een 520W voeding. Die zijn het efficientst rond de 80% belasting, en erg betrouwbaar. Seasonic M12II 520W
Ik ben een onderdanig lief meisje. Ik heb geen middelvinger nodig.quote:Op maandag 30 december 2013 19:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gezien het feit dat jij twi kunt verdragen had ik toch eerder verwacht dat het je middelvinger zou zijn *grin*
Ik zal digitaal aan jullie denken, is dat niet genoeg?quote:Op maandag 30 december 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar niet voor cadeautjes aan ons
Beetje jammer welquote:Op maandag 30 december 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar niet voor cadeautjes aan ons
Neequote:Op maandag 30 december 2013 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zal digitaal aan jullie denken, is dat niet genoeg?
Ik had trouwens een leuk spel gevonden voor een eventuele volgende meet.quote:
Hm ben benieuwd, lijkt wel 1op1.quote:Op maandag 30 december 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had trouwens een leuk spel gevonden voor een eventuele volgende meet.
http://www.eurogamer.net/articles/2013-06-05-summoner-wars-review
Ga het volgende week maar eens kopen.
Wat heeft hij gesmokkeld?quote:Op maandag 30 december 2013 20:02 schreef fietsie het volgende:
Ik zal eens even een 3 jarige die heeft lopen smokkelen in bed gaan leggen
Ik wil eind februari een meet in Rotterdam doen denk ik. Eigenlijk wil ik gewoon een excuus om weer wat hapjes te kunnen maken.quote:Op maandag 30 december 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik stem op FIFA 14.quote:Op maandag 30 december 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee
[..]
Is 1-op-1 of 2-op-2. Soort van combinatie van schaken en MtG.quote:Op maandag 30 december 2013 20:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ben benieuwd, lijkt wel 1op1.
Jouw hapjesquote:Op maandag 30 december 2013 20:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil eind februari een meet in Rotterdam doen denk ik. Eigenlijk wil ik gewoon een excuus om weer wat hapjes te kunnen maken.Heb jij een verzoekje voor de 11de?
Ja, dat trekt me sowieso wel.quote:Op maandag 30 december 2013 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is 1-op-1 of 2-op-2. Soort van combinatie van schaken en MtG.
WAAAT, BIJ MIJ DUS!quote:Op maandag 30 december 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je bij iemand wezen met een console.
Zulks een fanaat van ranged weapons.quote:Op maandag 30 december 2013 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag dit kaartje en koos het deck. Helaas paste het deck niet bij mijn speelstijl
[ afbeelding ]
Weet tochquote:Op maandag 30 december 2013 20:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zulks een fanaat van ranged weapons.
Ik vernam net dat dit eind februari is.quote:
Stijl aanpassenquote:Op maandag 30 december 2013 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag dit kaartje en koos het deck. Helaas paste het deck niet bij mijn speelstijl
[ afbeelding ]
Ik speelde voor het eerste en pakte blind. Het leed was al geschied.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet toch![]()
Hete elven chick rangers
RIP aan de nabestaandequote:Op maandag 30 december 2013 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik speelde voor het eerste en pakte blind. Het leed was al geschied.
Racist.quote:Op maandag 30 december 2013 20:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Al dat gepraat over games, ik ga maar even wat Numidiërs in de pan hakken!
Ciau
Nieuw kaartspel van ome Blizzard.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 20:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Al dat gepraat over games, ik ga maar even wat Numidiërs in de pan hakken!
Ciau
quote:
Ja, zou ik ook doen. Racist.quote:Op maandag 30 december 2013 20:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He, zij verklaarden mij de oorlog!
Ja, ik verover in naam van het Romeinse rijk straks al hun dorpjes en bouw het vol met barrakken en aquaducten en gooi de vrouwen en kinderen lekker voor de leeuwenquote:
Twi, ik heb gister een nieuw bier geproefd waarvan ik denk dat jij die ook wel kan waarderen.quote:
Vlierbessensap klinkt een beetje als niet mijn soort bier eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi, ik heb gister een nieuw bier geproefd waarvan ik denk dat jij die ook wel kan waarderen.
Leffe Ruby. Zit vlierbessensap in. Lekker
Lekker fris manquote:Op maandag 30 december 2013 20:53 schreef twi het volgende:
[..]
Vlierbessensap klinkt een beetje als niet mijn soort bier eigenlijk
quote:Op maandag 30 december 2013 21:02 schreef twi het volgende:
Ik hou niet zo van bessensmaakCassis is ook gewoon smerig
Pupquote:Op maandag 30 december 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OOOOOooooo
OOOOOooo
OOOOOoo
OOOOOo
OOOOO
OOOO
OOO
OO
OO
O
o
o
De serie?quote:Op maandag 30 december 2013 22:38 schreef fietsie het volgende:
![]()
Touch-marathon hier.
Met stokbrood met gerookte zalm erop.
Ja heb seizoen 1 en 2 klaargezet hier, en ze worden nu achterelkaar gekeken.quote:
Darten doe je toch in de kroeg?quote:Op maandag 30 december 2013 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey
Saai op fok, iedereen kijkt darten. Ik verveel me
Dat het saai is, is niks nieuwsquote:Op maandag 30 december 2013 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey
Saai op fok, iedereen kijkt darten. Ik verveel me
Ja of in een zaal, of op tv.quote:
Het was even leuk en druk, en opeens dartenquote:Op maandag 30 december 2013 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat het saai is, is niks nieuws![]()
Ga gamen!
Goede serie welquote:Op maandag 30 december 2013 22:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja heb seizoen 1 en 2 klaargezet hier, en ze worden nu achterelkaar gekeken.
Al 2e avond op rij.
Ik zit ondertussen te nerden en half mee te kijken
CHICK!!!!!quote:
Ik irriteer me echter vre-se-lijk aan die "social workers" (natuurlijk is het een script enzo) maar het laat een beeld zien wat ik op het werk ook vanaf de zijlijn zie....quote:
Ik mis jouquote:
Herkenbaar welquote:Op maandag 30 december 2013 22:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik irriteer me echter vre-se-lijk aan die "social workers" (natuurlijk is het een script enzo) maar het laat een beeld zien wat ik op het werk ook vanaf de zijlijn zie....
Hey dame van een niet nader te noemen leeftijd die ik zomaar noemde zonder erbij na te denken....quote:
JA!!! Moet wel!!quote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In het nieuwe jaar maar weer afspreken hoor
Tevens, je irriteert je ergens aan en iets ergert je!quote:Op maandag 30 december 2013 22:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik irriteer me echter vre-se-lijk aan die "social workers" (natuurlijk is het een script enzo) maar het laat een beeld zien wat ik op het werk ook vanaf de zijlijn zie....
Ik weet het,ik schrijf / zeg het al jaren bewust fout omdat mijn eega dan ongelofelijk uit dr stekker gaatquote:Op maandag 30 december 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tevens, je irriteert je ergens aan en iets ergert je!
haha uuuh??.. hoiquote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hey dame van een niet nader te noemen leeftijd die ik zomaar noemde zonder erbij na te denken....
Smoesjesquote:Op maandag 30 december 2013 22:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik weet het,ik schrijf / zeg het al jaren bewust fout omdat mijn eega dan ongelofelijk uit dr stekker gaat
Zet een wekkerquote:Op maandag 30 december 2013 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja of in een zaal, of op tv.
[..]
Het was even leuk en druk, en opeens darten
Nee als ik nu ga gamen, dan ga ik heel de nacht doorMorgen nog werken
quote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In het nieuwe jaar maar weer afspreken hoor
Zuipen in Gorkum?quote:
Was toch best gezellig?quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Flashback was bruut gezellig joh!!
Denk ik![]()
Jaquote:
Heul welquote:Op maandag 30 december 2013 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Flashback
Alleen kan jij je daar niks meer van herinneren
Nicequote:Op maandag 30 december 2013 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Meneer mijn bier is gevallen, mag ik een nieuwe. Huppel krijgt nieuwe. 5 Minuten later, splashMeneer mijn bier is gevallen, mag ik een nieuwe. Huppel krijgt nieuwe
Etc etc.......
quote:Op maandag 30 december 2013 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Meneer mijn bier is gevallen, mag ik een nieuwe. Huppel krijgt nieuwe. 5 Minuten later, splashMeneer mijn bier is gevallen, mag ik een nieuwe. Huppel krijgt nieuwe
Etc etc.......
quote:Het kaartspel Liegen (ook wel Bluffen, Leugenaar, Liar, Liar, Bullshit of I Doubt It), is een eenvoudig spel, gespeeld met een spel van 52 kaarten.
De regels zijn:
Alle kaarten worden zo gelijk mogelijk onder de spelers (drie of meer) verdeeld
De winnaar is de speler die het eerst al zijn kaarten kwijt is
De spelers kiezen wie begint - in volgende rondes begint de verliezer
De eerste speler noemt de kleur (klaver, ruiten, harten, schoppen) waarin wordt gespeeld. Dit wordt de actieve kleur.
De spelers leggen om de beurt een kaart af, met de wijzers van de klok mee
Een kaart wordt altijd met de achterkant boven neergelegd op een aflegstapel
Een speler mag in zijn beurt, in plaats van een kaart uit te spelen, de vorige speler uitdagen door te zeggen: "je liegt!". Wanneer de vorige speler zijn laatste kaart (dus de bovenste van de stapel) in de actieve kleur heeft gespeeld, heeft hij/zij niet gelogen en moet de uitdager de hele stapel in zijn hand nemen. Wanneer de vorige speler niet zijn/haar laatste kaart in de actieve kleur speelde, heeft deze gelogen en moet de vorige speler de hele aflegstapel in zijn hand erbij nemen.
De verliezer van een uitdaging mag de nieuwe actieve kleur bepalen.
Er bestaat ook een variant op dit kaartspel.
Dit is een variant voor 3 of 4 spelers.
Er wordt gespeeld zonder actieve kleur.
De kaart die weggegooid is, mag niet meer dan 1 punt verschillen van de kaart die de voorganger heeft weggegooid. Als iemand dus een 8 heeft weggegooid, dan mag daar dus een 7, 8 of 9 bovenop gegooid worden. Op een aas mag dus een koning, aas of 2. In sommige varianten mag dezelfde kaart als die van de voorganger van de speler niet; op een 8 mag dan alleen een 7 of 9 gegooid worden.
Een speler mag maximaal 4 kaarten tegelijk weggooien als deze dezelfde waarde hebben.
Een speler laat de kaarten die hij weggooit niet zien, maar zegt wel welke kaarten het zijn.
Als anderen ontdekken dat iemand liegt, moet die het hele pak oppakken
Als een speler iemand beschuldigt van liegen, terwijl hij niet liegt, moet die speler het hele pak oprapen.
Als de voorganger van de speler is beschuldigd, terecht of onterecht, mag de speler iedere waarde opkaarten.
Wie zonder kaarten zit, heeft gewonnen.
Er bestaat nog een variant op dit spel. Deze variant is met meerdere spelers te spelen, en kan zelfs gespeeld worden met meerdere pakjes kaarten.
Er wordt gespeeld zonder actieve kleur.
De speler die begint zegt wat hij opgooit. De speler mag meerdere kaarten tegelijk weggooien. Zo kan iemand zeggen dat hij 2 azen opgooit. De volgende speler moet dan ook azen opgooien. Kan een speler niet, dan moet hij bluffen dat hij wel azen heeft, of tegen de vorige speler zeggen "je liegt". Deze kaarten worden bekeken. Mocht de speler geen azen hebben opgegooid, dan moet hij/zij de stapel pakken. Heeft hij/zij wel azen opgegooid, dan moet de speler die heeft gezegd "je liegt" de stapel pakken.
Iedere speler in het spel mag zeggen tegen een andere speler "je liegt". Dit hoeft niet alleen te zijn als de speler naast die persoon zit.
Wie de stapel heeft gepakt begint de volgende ronde, en bepaalt weer wat er wordt weggegooid.
Tot slot is er bij de Duitsers ook een variatie bekend:
Alle 52 kaarten worden verdeeld over de spelers. Bij twee spelers wordt ongeveer een derde deel niet gebruikt.
Er wordt gespeeld zonder actieve kleur of volgnummer
De eerste kaart wordt open gespeeld
Men volgt de gesloten kaarten erop waarbij men de naam noemt (volledige naam, Harten Koning)
Iedere speler kan na een beurt worden beschuldigd van liegen, niet alleen door de vorige of volgende speler. Indien dit klopt, neemt de leugenaar het aflegstapeltje op, indien niet neemt de aanklager de stapel met zich. In beide gevallen heeft de 'oppakker' het voorrecht op de volgende ronde te mogen openen met een open kaart van zijn pakje
Van de wandeling naar huis weet je weinig meerquote:Op maandag 30 december 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
Heul wel
Portier vroeg of ik dronken was en ik zei nee (![]()
)
Mevrouw van de garderobe vroeg of ik moest kotsen terwijl ik op zoek was naar de wc (om te pissen)
En er kwamen een paar dames vragen of het wel ging
Ja ik weet alleen dat we elkaar overeind hieldenquote:Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van de wandeling naar huis weet je weinig meer
Daar staat me vaag nog iets van bij jaquote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik weet alleen dat we elkaar overeind hielden![]()
Klopt het dat C_A haar panty onderweg had uitgedaan? Heb ik dan weer gemist
ooow haha ok.. ik dacht al, gezellige avond andersquote:Op maandag 30 december 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kaartspel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Liegen_(kaartspel)
Is echt een geniaal leuk spelquote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ooow haha ok.. ik dacht al, gezellige avond anders..
ja kloptquote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik weet alleen dat we elkaar overeind hielden![]()
Klopt het dat C_A haar panty onderweg had uitgedaan? Heb ik dan weer gemist
het lijkt wat ingewikkeld.. maar lijkt wel leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
En dan blaasontsteking de volgende dag en je afvragen hoe en wat?quote:Op maandag 30 december 2013 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja klopt
En het was ijskoud
Jouw film is ook niet 100% compleet dusquote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar staat me vaag nog iets van bij ja
Ja gek hé, middenin de winterquote:Op maandag 30 december 2013 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja klopt
En het was ijskoud
Ditquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 23:03 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
het lijkt wat ingewikkeld.. maar lijkt wel leuk
Het is echt zo simpel dat het eng isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gewoon kaarten blind opgooien en dan liegen als een malle en hopen dat je wint
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 30 december 2013 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jouw film is ook niet 100% compleet dus
[..]
Ja gek hé, middenin de winter
[..]
DitIn het begin denk je "fuck, wat moeilijk". Na een paar spelletjes denk je "fuck, ik flikker dit gewoon op tafel en zeg dat het dit-en-dit is"
quote:Op maandag 30 december 2013 23:03 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
het lijkt wat ingewikkeld.. maar lijkt wel leuk
Ik snap het nog steeds niet helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lag alleen maar in een deuk![]()
Nee hoorquote:Op maandag 30 december 2013 23:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan blaasontsteking de volgende dag en je afvragen hoe en wat?
Zo slecht deed je het anders nietquote:Op maandag 30 december 2013 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet helemaal
Ik lag alleen maar in een deuk
Uhm. Goede vraag. Januari zit ik vrij vol en februari volgens mij ook. Maar er is vast wel een gaatje te vindenquote:
haha kan ik me voorstellenquote:Op maandag 30 december 2013 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet helemaal
Ik lag alleen maar in een deuk
Jullie vertrouwde mijn lieve gezichtjequote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo slecht deed je het anders niet
Whutquote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha kan ik me voorstellenzo zijn de spelletjes vlotte geesten en kakkerlakken salade ook erg leuk!!
Klinkt als een 010 spelquote:Op maandag 30 december 2013 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whutvlotte geesten? Kakkerklakken salade?
Uhm.... okayquote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie vertrouwde mijn lieve gezichtje
ik zoek het ff voor je op.. vind het lastig om uit te leggen hoe het gaatquote:Op maandag 30 december 2013 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whutvlotte geesten? Kakkerklakken salade?
quote:
Zo zou ik ook denken jaquote:Op maandag 30 december 2013 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja klonk een beetje als een belediging
quote:
Ik vind het primaquote:
ja dat wel, maar uitquote:Op maandag 30 december 2013 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Feyenoord zal wel weer moeten voetballen
Ik kan toch ook pas 's avonds, want ik heb eerst verjaardag van m'n ma en 's middags motorbeursquote:Op maandag 30 december 2013 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moet ik wel werken![]()
Tot 17:00 uur maar hoor
22 januari is het ajax - feyenoordquote:Op maandag 30 december 2013 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Feyenoord zal wel weer moeten voetballen
Ik wil er wel heen, maar ben bang om er tussen te zittenquote:Op maandag 30 december 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
22 januari is het ajax - feyenoord![]()
Nu al zin in
Van der Laan wil toch de wedstrijden weer open gooien voor publiek van tegenstander?quote:Op maandag 30 december 2013 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil er wel heen, maar ben bang om er tussen te zitten
Dat hoop ik dan maarquote:Op maandag 30 december 2013 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van der Laan wil toch de wedstrijden weer open gooien voor publiek van tegenstander?
Ik kan helaas nietquote:
Oh en mochten jullie kampioen worden (quote:
Ow ja wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 30 december 2013 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh en mochten jullie kampioen worden (![]()
) dan ga ik echt niet naakt de fontein in want in april nieuwe tatoeage
Ik laat een amsterdam tatoeage zetten!!quote:Op maandag 30 december 2013 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je doet het er gewoon omquote:Op maandag 30 december 2013 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh en mochten jullie kampioen worden (![]()
) dan ga ik echt niet naakt de fontein in want in april nieuwe tatoeage
Je mag je kleding aanhoudenquote:Op maandag 30 december 2013 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik laat een amsterdam tatoeage zetten!!
Dan ga ik echt niet naakt voor duizenden kakkerlakken
Dat zeg jij!!quote:Op maandag 30 december 2013 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je mag je kleding aanhouden
Het is toch wel Hertog jan he?quote:Op maandag 30 december 2013 23:22 schreef theboss6 het volgende:
2de biertje van mn leven. Yey. Nog wennen aan de smaak. Zal vast wel komen.
Ja haha!! Toevallig wel! 5.1%quote:Op maandag 30 december 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is toch wel Hertog jan he?
Braaf!!quote:
een ex van mij dronk alleen maar heineken en was na 2 hertogjan biertjes al compleet van de kaart incl, dikke kater de volgende dag.... agja.. hij was dan ook een sneu figuurquote:
Ik heb na 1 biertje nog nergens last van, als beginnende.quote:Op maandag 30 december 2013 23:25 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
een ex van mij dronk alleen maar heineken en was na 2 hertogjan biertjes al compleet van de kaart incl, dikke kater de volgende dag.... agja.. hij was dan ook een sneu figuur![]()
Hertog Jan!quote:
Ik drink liever HJ dan heinekenquote:Op maandag 30 december 2013 23:25 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
een ex van mij dronk alleen maar heineken en was na 2 hertogjan biertjes al compleet van de kaart incl, dikke kater de volgende dag.... agja.. hij was dan ook een sneu figuur![]()
Ik kan nog niet vergelijken. Vind het ook niet bijzonder lekker.quote:Op maandag 30 december 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hertog Jan!
[..]
Ik drink liever HJ dan heineken![]()
En het verschil tussen die 2 (qua hoe-dronken-word-ik-ervan) valt heus wel mee!!
ik ben zelf geen bierdrinker.. doe mij maar een goed wijntjequote:Op maandag 30 december 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hertog Jan!
[..]
En het verschil tussen die 2 (qua hoe-dronken-word-ik-ervan) valt heus wel mee!!
ik drink alles tegenwoordigquote:Op maandag 30 december 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hertog Jan!
[..]
Ik drink de laatste tijd steeds vaker bierquote:Op maandag 30 december 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hertog Jan!
[..]
nee, van dommelsch en bavaria krijg ik koppijnquote:Op maandag 30 december 2013 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik drink alles tegenwoordigZelfs bavaria
Ik ben trots op jouquote:Op maandag 30 december 2013 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik drink de laatste tijd steeds vaker bier
haha vet he!! je hebt echt heel veel van die spellen van dat merk.. regenwormen is ook zo'n leuk spel of konijnenhokken.. wij willen ze iig gaan sparenquote:
Dat welquote:Op maandag 30 december 2013 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee, van dommelsch en bavaria krijg ik koppijn
Ik stond er van te kijken jaquote:Op maandag 30 december 2013 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik drink de laatste tijd steeds vaker bier
Mja beetje jammer dat het al half lauw wasquote:Op maandag 30 december 2013 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat wel
[..]
Ik stond er van te kijken ja
Ik drink het liefst flesjes, dan blik en dan pas tapquote:Op maandag 30 december 2013 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel van de tap, want da's lekker koud
Bij ons bij de AH maakt het niet uit qua prijs of je lauw of koud bier pakt. Daarom vroeg ik het in de jumbo.quote:Op maandag 30 december 2013 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja beetje jammer dat het al half lauw was
Tap vind ik het lekkerst. Heb een beugel op en een paar blikjes.quote:Op maandag 30 december 2013 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik drink het liefst flesjes, dan blik en dan pas tap
Pardon/quote:Op maandag 30 december 2013 23:31 schreef theboss6 het volgende:
Sbs6 mooie vrouwen zo van Victoria's Secret. Dus wie geintresseert is.... je hebt er beeld bij, iets dat je bij huppel niet hebt
Klopt, belachelijk dat ze daar extra voor rekenen. Al had dat waarschijnlijk niet zoveel uitgemaakt voor die blikjes die we in Leeuwarden pas open maaktenquote:Op maandag 30 december 2013 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij ons bij de AH maakt het niet uit qua prijs of je lauw of koud bier pakt. Daarom vroeg ik het in de jumbo.
Vlinderman heeft dus een eckte bartap met HJ in huisquote:Op maandag 30 december 2013 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tap vind ik het lekkerst. Heb een beugel op en een paar blikjes.
Zou bijna een tap in de kamer neer gaan zetten
Dude!! Je bent 17!! Chill!!quote:
Nicequote:Op maandag 30 december 2013 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vlinderman heeft dus een eckte bartap met HJ in huis
Dat is waarquote:Op maandag 30 december 2013 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, belachelijk dat ze daar extra voor rekenen. Al had dat waarschijnlijk niet zoveel uitgemaakt voor die blikjes die we in Leeuwarden pas open maakten
Wil ik het weten? Ah fuck it, vertel opquote:Op maandag 30 december 2013 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is waar
Ik had een hele vage droom over volgend jaar![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Inb4 huppel die lacht omdat ik moet lachen
tssquote:Op maandag 30 december 2013 23:37 schreef theboss6 het volgende:
De mensen hier reageren zo leuk op al mijn opmerkingen.
21, dan ben je volwassen. Tot dan echt nog niet.quote:
Jij mag zeggen wat je wilt, maar de opmerking van Huppel was natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 23:36 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Lekker internet dit. Ik zeg toch wat ik wil.
Uhmmquote:Op maandag 30 december 2013 23:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil ik het weten? Ah fuck it, vertel op
Ik ging niet eens zoenen met timur?quote:Op maandag 30 december 2013 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij mag zeggen wat je wilt, maar de opmerking van Huppel was natuurlijk
[..]
Uhmm
Ik had samen met 4 meiden van mijn elftal meegedaan met X Factor (niemand kan zingen). We werden derde. En we waren uitgenodigd in het glazen huis. Coen, Timur en Gerard waren de DJ's. En het was heel vaag, ik ging naar jullie zwaaien en jullie zwaaiden terug
Leeftijd zegt maar weinig.quote:Op maandag 30 december 2013 23:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
21, dan ben je volwassen. Tot dan echt nog niet.
Nee ikquote:Op maandag 30 december 2013 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging niet eens zoenen met timur?
Trut ben je ook hequote:Op maandag 30 december 2013 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik![]()
![]()
![]()
Ik wist dat die vraag kwam, dus ik bewaarde hem nog even
Whehehequote:Op maandag 30 december 2013 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij mag zeggen wat je wilt, maar de opmerking van Huppel was natuurlijk
[..]
Uhmm
Ik had samen met 4 meiden van mijn elftal meegedaan met X Factor (niemand kan zingen). We werden derde. En we waren uitgenodigd in het glazen huis. Coen, Timur en Gerard waren de DJ's. En het was heel vaag, ik ging naar jullie zwaaien en jullie zwaaiden terug
Dat ook. Veel mannen pas vanaf een jaar of 30quote:
30?quote:Op maandag 30 december 2013 23:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat ook. Veel mannen pas vanaf een jaar of 30
Dat weet ik nietquote:Op maandag 30 december 2013 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trut ben je ook he![]()
Mocht ik wel zoenen met Coen in je droom?
Nee johquote:Op maandag 30 december 2013 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe
Ik had iets ergers verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |