Ik ga met Luna, zie ondertitels.quote:Op maandag 30 december 2013 18:58 schreef Felagund het volgende:
[..], staat ook in hun ondertitel. Volgens mij zijn er nog meer Fok Sport stelletjes.
Ik ben niet van Sportquote:Op maandag 30 december 2013 18:58 schreef Felagund het volgende:
[..], staat ook in hun ondertitel. Volgens mij zijn er nog meer Fok Sport stelletjes.
dat wel jaquote:Op maandag 30 december 2013 18:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind t wel een leuk interview. Tenminste iemand die niet doodgemediatraind is.
quote:Op maandag 30 december 2013 18:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind t wel een leuk interview. Tenminste iemand die niet doodgemediatraind is.
Ja.quote:Op maandag 30 december 2013 18:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja waarom? Gaat prima zo tochquote:Op maandag 30 december 2013 19:00 schreef franklop het volgende:
Mag aannemen dat Kleibeuker komende tijd aansluit bij een andere ploeg ter voorbereiding op Spelen
Maar je post wel regelmatig in Sport toch?quote:
Gebeurd wel vaker hoor zoiets.quote:
Dat lijkt me juist heel onverstandig.quote:Op maandag 30 december 2013 19:00 schreef franklop het volgende:
Mag aannemen dat Kleibeuker komende tijd aansluit bij een andere ploeg ter voorbereiding op Spelen
Als je maar rijdt als een topsporterquote:Op maandag 30 december 2013 18:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Klinkt positief voor medaille kansen. "Ik leef niet als topsporter"
Is gewoon het andere account van Lobbemans.quote:Op maandag 30 december 2013 19:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar je post wel regelmatig in Sport toch?
Zeker met een voorbehoud, echt NOS weer.quote:Op maandag 30 december 2013 19:02 schreef Montov het volgende:
[..]
En dan Van der Weijden als voorlopig.
quote:Op maandag 30 december 2013 19:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Is gewoon het andere account van Lobbemans.
Ja, dit leek me niet iemand die zich laat ontregelen. Wel knap, had niet verwacht dat ze zo veel sneller gekund had.quote:Op maandag 30 december 2013 19:00 schreef MiLalaa het volgende:
nou, ik zie het wel positief in, 8 jaar ouder en ze komt inderdaad wel stabiel over dus vast geen herhaling van drama.
niet nodig met wust, leenstra, ter mors en de jongquote:Op maandag 30 december 2013 19:02 schreef Wombcat het volgende:
Is het dan al zeker dat De Vries geen aanwijsplek krijgt voor de TP?
Dat zou echt belachelijk zijnquote:Op maandag 30 december 2013 19:02 schreef Wombcat het volgende:
Kan nog, maar onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 30 december 2013 19:02 schreef Wombcat het volgende:
Dat zou echt de meest onlogische beslissing ooit zijn. Ze heeft niet goed gereden en er zijn genoeg vervangsters die wel geplaatst zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 19:02 schreef Wombcat het volgende:
Ja, maar de uitslag was niet gewenst. Dus rijden we nog een keer!quote:Op maandag 30 december 2013 19:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoezo, rij er om? Dat hebben ze al gedaan Erben
Yesquote:Op maandag 30 december 2013 19:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar je post wel regelmatig in Sport toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |