Met mijn verdwaalskills zegt dat niets natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ze is ook al in mijn huisje geweest
Mjah, dus aangeven, dat beetje wraak is voor jezelf.quote:Op maandag 30 december 2013 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
medelijden heb ik alleen met zn dochtertje dat ze 2 van die vertiefde ouders heeft
Ja, maar Hups en de weg vindenquote:Op maandag 30 december 2013 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ze is ook al in mijn huisje geweest
*gebeurtquote:
Ik denk niet dat ik nu in 1x goed naar Rival zou rijdenquote:Op maandag 30 december 2013 16:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, dus aangeven, dat beetje wraak is voor jezelf.
[..]
Ja, maar Hups en de weg vinden
Soms welquote:
Je kan mijn huis nog net niet zien vanaf daarquote:Op maandag 30 december 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik gok dat ik dan bij Ez voor de deur sta en Rival bel of ie me ff de weg wil vertellen
nee.quote:
Zo te lezen kon het voor die dochter niet erger worden dus waar zou je spijt van moeten krijgen?quote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Verzonden. Ik weet niet of ik er spijt van ga krijgen, maar nu is het te laat om terug te krabbelen.
quote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Verzonden. Ik weet niet of ik er spijt van ga krijgen, maar nu is het te laat om terug te krabbelen.
Gelukkig, er is meer Rivalquote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.
Onderdeel van het geheel, maar op alleen humor val ik niet
dat betwijfel ikquote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Oke dus dat GvsE mij net grappig noemde is een positief iets?
dat ik geen deur meer hebquote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Zo te lezen kon het voor die dochter niet erger worden dus waar zou je spijt van moeten krijgen?
nou, want dat zal zo geweldig zijnquote:
nee hoor. Ik vind het gewoon heerlijk om hoop te zien oplichten en m dan uit te drukken als een peukquote:Op maandag 30 december 2013 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent al minder zeker van je zaken
Krijg meestal wel positieve feedbackquote:Op maandag 30 december 2013 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, want dat zal zo geweldig zijn
Ja, want dat ik het gisteren van zn zwager en zus heb gehoord en er nu een melding ligt zal echt geen lampje laten branden hoorquote:Op maandag 30 december 2013 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
Je meld het bij een instantie toch? Zal toch wel anoniem zijn
Voordat je die uitdrukt zuig je er eerst nog ff aan toch?quote:Op maandag 30 december 2013 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee hoor. Ik vind het gewoon heerlijk om hoop te zien oplichten en m dan uit te drukken als een peuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |