Awwwquote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef Zweetteef het volgende:
Wat een domme kut film. Totaal niet grappig, slecht geacteerd. Zonde van het geld en tijd.
Jij had toch een dinnetje?quote:Op maandag 30 december 2013 16:46 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Awww
Zullen we samen naar een betere film?Ghihi
Maar niet helemaal?quote:Op maandag 30 december 2013 16:47 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dat wel een beetje grappig zou zijn
Jamaar dan kunnen toch evengoed filmpiefilmpie doen?quote:
Ik heb ergens de indruk dat de film in de TT het tegenovergestelde is van de film die jij benoemd.quote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
ik zag laatst een voorstukje van "soof" in de bios.
Wat een extreem niet grappige film lijkt me dat. Echt zo'n "laten we een humor film voor dikke huisvrouwen met korte en pittige kapsels gaan maken". En dan in het extreem kutte doorgevoerd.
2 chicks?quote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jamaar dan kunnen toch evengoed filmpiefilmpie doen?![]()
We gaan niet rommelen xD geakkie
Heb je vooraf de trailer bekeken?quote:Op maandag 30 december 2013 16:47 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dat wel een beetje grappig zou zijn
quote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jaa toen leek die wel okéquote:Op maandag 30 december 2013 16:52 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Heb je vooraf de trailer bekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dag dat jij van FOK! verdwijnt zal de mooiste dag van mijn leven worden.quote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op maandag 30 december 2013 18:37 schreef luckass het volgende:
[..]
De dag dat jij van FOK! verdwijnt zal de mooiste dag van mijn leven worden.
Als nog een keer zo kansloos praat, mep ik zo hard op mn computer dat je het via je internetverbinding zo op je bakkes krijgt.quote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Of ik moet nog eens tegen een trio met twee wulpse Latijns-Amerikaanse dames aanlopen natuurlijk.quote:
In dat geval is herhaling wel welkom.quote:Op maandag 30 december 2013 18:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Of ik moet nog eens tegen een trio met twee wulpse Latijns-Amerikaanse dames aanlopen natuurlijk.
Die film is dan ook gebaseerd op een dikke huisvrouw. Sylvia Witteman.quote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
ik zag laatst een voorstukje van "soof" in de bios.
Wat een extreem niet grappige film lijkt me dat. Echt zo'n "laten we een humor film voor dikke huisvrouwen met korte en pittige kapsels gaan maken". En dan in het extreem kutte doorgevoerd.
Wat doe je toch weer racistisch. Bah. Ik wilde alleen aangeven dat het blindelings aangaan van een relatie niet altijd slim is. En jij moet het weer op rassen gooien. Is jammer. Gewoon jammer.quote:
Ik doe dat nooit, maar hij is gewoon vies daar.quote:Op maandag 30 december 2013 18:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat doe je toch weer racistisch. Bah. Ik wilde alleen aangeven dat het blindelings aangaan van een relatie niet altijd slim is. En jij moet het weer op rassen gooien. Is jammer. Gewoon jammer.
Past er ook wel bij.quote:Op maandag 30 december 2013 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit, maar hij is gewoon vies daar.
AwWW XD Geakkie tochhhhquote:Op maandag 30 december 2013 18:40 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Als nog een keer zo kansloos praat, mep ik zo hard op mn computer dat je het via je internetverbinding zo op je bakkes krijgt.
Tryhardquote:Op maandag 30 december 2013 19:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
AwWW XD Geakkie tochhhhNiet je compu slopen!!! Ik bedoel het goeddd
Ghihihih
Keihard en zonder glijmiddel, in beide gevallenquote:Op maandag 30 december 2013 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zou hem wel doen?![]()
Of je door hem laten doen?
zou ik niet doen, die minuten van je leven krijg je nooit meer terug! Echt zo niet leukquote:Op maandag 30 december 2013 20:18 schreef Pharkus het volgende:
Ik ga em toch kijken op dvd, lekker puh zweet
Mhah. Illusory superiority.quote:Op maandag 30 december 2013 17:58 schreef Nikmans het volgende:
Ik vond hem leuk.
Mensen die zich te slim voelen voor dit soort films/beledigd zijn door de lompheidHint: 99% van Nederland is 'te slim' voor deze film.
Hallo het is een RomComquote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef Zweetteef het volgende:
Wat een domme kut film. Totaal niet grappig, slecht geacteerd. Zonde van het geld en tijd.
rom-comsquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:26 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Hallo het is een RomCom![]()
Had jij diepgaande verhaallijnen en spannende ontwikkelen verwacht? Bro's Before Ho's is een heerlijke film om met je verstand op nul te kijken met een krat bier voor oe bakkes
quote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef Lejenk het volgende:
Poor little white boy schijnt ook goed te zijn.
Hier te bestellen.GUAYYYYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
Puberaal is not a crime.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik houd niet zo van dat soort Amerikaanse 'lach' films. Speciaal slag film is het, beetje puberaal.
Neuh zeker niet, puberale grapjes kan ik wel om lachen maar om dit soort films niet. Moet nog even zoeken naar de juiste omschrijving.quote:
Johnny's nemen Anita's in hun natte grot. Dat lijkt mij wel wat!quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh zeker niet, puberale grapjes kan ik wel om lachen maar om dit soort films niet. Moet nog even zoeken naar de juiste omschrijving.
De film heeft inderdaad wel een typisch Amerikaanse comedy trailer.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik houd niet zo van dat soort Amerikaanse 'lach' films. Speciaal slag film is het, beetje puberaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |