+1 gelukkig nieuw jaar allemaal!quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:37 schreef Kevindinhinho het volgende:
Vanuit Meppel een goed 2014 met z'n allen en hopen op veel leuke auto's en lange buitenlandritten! En speciaal voor Joppie: veel snoep in de automaten!
Nee, een bedrijf dat die wagen in lease heeft denk ik. Software bedrijfje.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:14 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Lachen, waar moet je zijn? Bij BMW dealer of Bunstma zeker?
Ik werd gisteren ook gebeld. Bedrijf aan de Europalaan had mijn uren niet doorgegeven na een dagje locatiewerk. Toch wel netjes dat AR dan zelf even belt en naar die uren vraagt. Gelukkig wist ik nog uit mijn hoofd dat ik van 8-16 ingepland was maar van 8-17 had gewerkt met 20 minuten pauze.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:30 schreef BlackLining het volgende:
Ik werd gisteren al gebeld door ze dat ik dat moet doen
Vanavond maar eens voor gaan zitten. Heb nog een uur of 30 en zo'n 30 euro aan tankbonnen denk ik.
België, en dat gaat door ja. -1 dusquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:22 schreef S-RS het volgende:
Net geprobeerd de kartbaan te bellen, maar die zijn vandaag gesloten. Morgen om 9 uur hang ik aan de lijn om te reserveren![]()
Amoeba, weet je al of je komt? Je zat misschien in Duitsland ofzo toch?
Heb vaders al doorgegeven dat die vrijdagavond geen auto heeft
Ik weiger. Moet zoveel shit doen, maar op de een of andere manier rol ik toch wel door m'n tentamens heen. Laatste week voor de tentamens vrij, dus DAN wordt het hardcore studeren en AR'en.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:45 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga morgen en overmorgen even flink aan de studie, moet ook weer eens gebeuren helaas!
Zo te lezen ben ik niet vrij. Wel 8 uur minder college die ik dan kan investeren in studeren voor Natuurkunde (dat vak dat dus uitvalt).quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:53 schreef Sarasi het volgende:
Ja ik heb dus gewoon nog twee weken elke week verplichte practica/bijeenkomsten en twee tentamens vallen in de eerste week daarna, de derde op de maandag van de tweede week. Dus die week ga ik wel flink rijden, nu eerst even de cijfers hoog houden zodat ik (hopelijk) bij het Honours binnen kom.
En ik was voor kerst uberhaupt nog niet begonnen.
Zonde, ik haal je van de lijstquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
België, en dat gaat door ja. -1 dus
Hou op, ben nu al maanden aan het uitstellen om een afstudeer plek te zoeken. Moet ik morgen ook maar eens mee bezig als ik nog in Februari wil beginnen met afstuderenquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:45 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga morgen en overmorgen even flink aan de studie, moet ook weer eens gebeuren helaas!
quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:01 schreef S-RS het volgende:
[..]
Hou op, ben nu al maanden aan het uitstellen om een afstudeer plek te zoeken. Moet ik morgen ook maar eens mee bezig als ik nog in Februari wil beginnen met afstuderen
Haha, ik duik er ook weer vroeg in vanavondquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:35 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Maar wat een waardeloze dag dit zeg. Net een paar uurtjes uit bed, maar kruip d'r zo ook maar weer in.
@S-RS,
We houden nog wel ff contact. Zou mooi zijn als we vanaf Meppel mee kunnen rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |