abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 december 2013 @ 21:26:09 #126
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134939856
Oalvast: Elkenain veul hail en zegen veur 2014!

#26 || Luciano da Silva
pi_134940381
Alvast een fijne jaarwisseling! O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_134944461
Vanuit Meppel een goed 2014 met z'n allen en hopen op veel leuke auto's en lange buitenlandritten! En speciaal voor Joppie: veel snoep in de automaten!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_134946008
Lieve collegae, gelukkig nieuw jaar! Afgeragde bedrijfsbusjes, dikke BMW's, maar vooral veel veilige kilometers toegewenst!
Kusjes en tot vrijdag. Ik ga nu eerst even slapen.
pi_134946062
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 01:37 schreef Kevindinhinho het volgende:
Vanuit Meppel een goed 2014 met z'n allen en hopen op veel leuke auto's en lange buitenlandritten! En speciaal voor Joppie: veel snoep in de automaten!
+1 gelukkig nieuw jaar allemaal!
pi_134947475
Beste wensen allemaal :)

Morgen weer een lekker stukkie. Den Bosch > Schiedam > Almere en dan weer terug :) Een BMW 320ed en een Passat CC. Ik kan ergere dingen bedenken.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_134948662
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:14 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Lachen, waar moet je zijn? Bij BMW dealer of Bunstma zeker?
Nee, een bedrijf dat die wagen in lease heeft denk ik. Software bedrijfje. :P
pi_134948697
Om half 8 de trein in. Okay.
pi_134949131
Nog één keer voor de mensen van Autoreset:

Om het jaar 2013 juist en tijdig af te sluiten, verzoeken wij u er zorg voor te dragen dat alle gegevens met betrekking tot het jaar 2013, uiterlijk zondag 5 januari 2014 door u zijn ingevoerd dan wel in ons bezit zijn. Na deze datum is het niet meer mogelijk 2013 mutaties nog in te voeren. Dit betekent dat de ritten en declaraties uit 2013, hierna ook niet meer worden verloond.
pi_134949215
Ik werd gisteren al gebeld door ze dat ik dat moet doen :')

Vanavond maar eens voor gaan zitten. Heb nog een uur of 30 en zo'n 30 euro aan tankbonnen denk ik.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_134949293
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 13:30 schreef BlackLining het volgende:
Ik werd gisteren al gebeld door ze dat ik dat moet doen :')

Vanavond maar eens voor gaan zitten. Heb nog een uur of 30 en zo'n 30 euro aan tankbonnen denk ik.
Ik werd gisteren ook gebeld. Bedrijf aan de Europalaan had mijn uren niet doorgegeven na een dagje locatiewerk. Toch wel netjes dat AR dan zelf even belt en naar die uren vraagt. Gelukkig wist ik nog uit mijn hoofd dat ik van 8-16 ingepland was maar van 8-17 had gewerkt met 20 minuten pauze. :P

Ik heb de slechte gewoonte mijn uren niet te controleren namelijk. Ik weet wat ik ongeveer moet vangen en dan geloof ik het vaak wel. :')
pi_134950492
Nog een gelukkig, gezond en veel veilige kilometers in 2014 toegewenst!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_134954731
Net geprobeerd de kartbaan te bellen, maar die zijn vandaag gesloten. Morgen om 9 uur hang ik aan de lijn om te reserveren ^O^

Amoeba, weet je al of je komt? Je zat misschien in Duitsland ofzo toch?

Heb vaders al doorgegeven dat die vrijdagavond geen auto heeft :9
pi_134955052
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:22 schreef S-RS het volgende:
Net geprobeerd de kartbaan te bellen, maar die zijn vandaag gesloten. Morgen om 9 uur hang ik aan de lijn om te reserveren ^O^

Amoeba, weet je al of je komt? Je zat misschien in Duitsland ofzo toch?

Heb vaders al doorgegeven dat die vrijdagavond geen auto heeft :9
België, en dat gaat door ja. -1 dus
pi_134955334
Ik ga morgen en overmorgen even flink aan de studie, moet ook weer eens gebeuren helaas! }:|
pi_134955476
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:45 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga morgen en overmorgen even flink aan de studie, moet ook weer eens gebeuren helaas! }:|
Ik weiger. Moet zoveel shit doen, maar op de een of andere manier rol ik toch wel door m'n tentamens heen. Laatste week voor de tentamens vrij, dus DAN wordt het hardcore studeren en AR'en.

Tevens:

Analyse I _O_
pi_134955493
Beste wensen allemaal jongens! Proost op een hoop veilige kilometers in hybride pk-monsters. :')
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_134955526
Deze vakantie wel echt iedere dag werk gehad buiten de feestdagen om. Niet echt gezond vrees ik.
pi_134955533
Ja ik heb dus gewoon nog twee weken elke week verplichte practica/bijeenkomsten en twee tentamens vallen in de eerste week daarna, de derde op de maandag van de tweede week. Dus die week ga ik wel flink rijden, nu eerst even de cijfers hoog houden zodat ik (hopelijk) bij het Honours binnen kom. :)

En ik was voor kerst uberhaupt nog niet begonnen. :@
pi_134955689
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:53 schreef Sarasi het volgende:
Ja ik heb dus gewoon nog twee weken elke week verplichte practica/bijeenkomsten en twee tentamens vallen in de eerste week daarna, de derde op de maandag van de tweede week. Dus die week ga ik wel flink rijden, nu eerst even de cijfers hoog houden zodat ik (hopelijk) bij het Honours binnen kom. :)

En ik was voor kerst uberhaupt nog niet begonnen. :@
Zo te lezen ben ik niet vrij. Wel 8 uur minder college die ik dan kan investeren in studeren voor Natuurkunde (dat vak dat dus uitvalt).
pi_134955730
quote:
14s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

België, en dat gaat door ja. -1 dus
Zonde, ik haal je van de lijst ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:45 schreef Sarasi het volgende:
Hou op, ben nu al maanden aan het uitstellen om een afstudeer plek te zoeken. Moet ik morgen ook maar eens mee bezig als ik nog in Februari wil beginnen met afstuderen |:(
pi_134956556
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:01 schreef S-RS het volgende:

[..]

Hou op, ben nu al maanden aan het uitstellen om een afstudeer plek te zoeken. Moet ik morgen ook maar eens mee bezig als ik nog in Februari wil beginnen met afstuderen |:(
:P Tja. Uitstellen is soms ook gewoon wel heel erg lekker, zeker in de vakantie.
pi_134956603
Ook van mijn kant de beste wensen voor 2014 iedereen! Hopen op meer ritten met vooral fatsoenlijke wagens.
Maar wat een waardeloze dag dit zeg. Net een paar uurtjes uit bed, maar kruip d'r zo ook maar weer in O+ .

@S-RS,
We houden nog wel ff contact. Zou mooi zijn als we vanaf Meppel mee kunnen rijden.
pi_134956774
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:35 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Maar wat een waardeloze dag dit zeg. Net een paar uurtjes uit bed, maar kruip d'r zo ook maar weer in O+ .

@S-RS,
We houden nog wel ff contact. Zou mooi zijn als we vanaf Meppel mee kunnen rijden.
Haha, ik duik er ook weer vroeg in vanavond :D

Komt goed, 99% dat ik met de auto ga! Of ik moet al in Limburg eindigen ofzo, maar dat zal wel niet :+
  woensdag 1 januari 2014 @ 18:43:11 #150
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_134956793
Ik lag er vanochtend om 7 uur in, hele ritme verneukt..
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')