Jammer maar helaas!quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:58 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Vlakke baan gewoon, ik heb er 2 jaar geleden nog een paar rondjes gedaan
Oké nou ben benieuwd dan. Waarom kom jij niet eigenlijk?quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:59 schreef Viezze het volgende:
[..]
Wat versta je onder een gezonder eetpatroon? Ik zit nu rond de 65 maar kom nog niet veel verder.
[..]
Waar gaan jullie uiteindelijk karten, Maarssen toch? Dat is een toffe kartbaan
Gewoon vaste tijden eten... Niet willekeurig van alles naar binnen proppen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:59 schreef Viezze het volgende:
Wat versta je onder een gezonder eetpatroon? Ik zit nu rond de 65 maar kom nog niet veel verder.
Kan het geld eigenlijk niet missen. Nou is oudjaarsnacht me financieel meegevallen dus ik zou alsnog kunnen komen. Maar ik ben de betreffende nacht twee keer op mijn bek gegaan met fietsen. Kan amper lopen en mijn handen aan gort dus karten zit er niet inquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:01 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Oké nou ben benieuwd dan. Waarom kom jij niet eigenlijk?
Haha ik, hoop ook zo rond die tijdquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:57 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Lekker bezig!
Het is half uurtje rijden dus ik ben er half 8. Alvast de baan verkennen![]()
Zijn er trouwens al mensen hier die daar al gereden hebben? Ik vind hoogteverschillen altijd wel leuk, maar dat is hier niet toch?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:03 schreef Viezze het volgende:
[..]
Maar ik ben de betreffende nacht twee keer op mijn bek gegaan met fietsen. Kan amper lopen en mijn handen aan gort dus karten zit er niet in
Ai dat is wel lang geleden dat ik zover heen was... Achja, weet je iniedertgeval zeker dat je een top avond/nacht hebt gehad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:03 schreef Viezze het volgende:
[..]
Kan het geld eigenlijk niet missen. Nou is oudjaarsnacht me financieel meegevallen dus ik zou alsnog kunnen komen. Maar ik ben de betreffende nacht twee keer op mijn bek gegaan met fietsen. Kan amper lopen en mijn handen aan gort dus karten zit er niet in
Ook leukquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:37 schreef S-RS het volgende:
Ach, ik werd wakker met m'n kleren aan. Ieder zo z'n dingetjes
Stukjes kwijt vind ik niet zo erg, maar dit vind ik altijd zo lelijkquote:
Gewoon komen johquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:47 schreef S-RS het volgende:
[..]
Stukjes kwijt vind ik niet zo erg, maar dit vind ik altijd zo lelijk![]()
Vond net nog 25 euro in m'n portemonnee van oudjaarsnacht. Altijd een meevaller, laat ik daar nou net van kunnen karten. De bankrekening kan nog net een weekje boodschappen aan...
Ahja, haal je door de war met Viezze, ben nog niet helemaal scherp in 2014...quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:51 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ik kom sowieso chef! Karten gaat voor alles
Dat heb ik serieus nog nooit gehad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Stukjes kwijt vind ik persoonlijk wel erg, in zo'n geval vind ik die stukjes meestal in de vorm van kots weer terug
Maar goed, de laatste keer dat dat gebeurde is alweer een aantal jaren geleden.
Paar keer, maar alleen in mijn jongere jarenquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit gehad.
was en ben daar altijd te netjes voor. + laatste tijd ben ik heel vaak de bob.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Paar keer, maar alleen in mijn jongere jarenen ik kan me het gekots zelf ook niet herinneren.
Toepasselijke emoticon heb ik er trouwens bijgezet,volgens mij een beetje verkeerd gegaan. Stomme telefoon.
Dat is echt schofterig gewoon. Dan zou ik ook mooi niet instappenquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:48 schreef Marco001 het volgende:
1 andere waar we vaak mee op stap gaan, en die ook een rijbewijs + auto heeft, maar die drinkt ook gewoon rustig 4-5 biertjes als die moet bobben.. Daar stap ik dan dus mooi niet bij in.
Ik ben pas de laatste jaren netjes geworden, op mijn 17e-18e nog niet zoquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
was en ben daar altijd te netjes voor. + laatste tijd ben ik heel vaak de bob.
1 andere waar we vaak mee op stap gaan, en die ook een rijbewijs + auto heeft, maar die drinkt ook gewoon rustig 4-5 biertjes als die moet bobben.. Daar stap ik dan dus mooi niet bij in.
Als ik alleen ben inderdaad soms eentje, maar alleen als ik daarna nog een paar uur niet rij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:59 schreef bokkepoot het volgende:
Als ik onder de 20 km moet rijden of alleen in de auto en fit ben pak ik er soms nog 1tje..
Maar echt bobben is gewoon de hele avond cola...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |