Flowerbox, sterkte meis

hopelijk hoef je niet te blijven.
Kim, wat uberschattig

! Daar zouden mijn hormonen ook verschrikkelijk blij van worden!
Enf, vervelend he, die harde buiken. Het schijnt dat je ze bij een 2e zwangerschap inderdaad eerder en vaker kunt hebben. Heb je niks aan natuurlijk, het blijft niet leuk.
Ik kom net terug uit het ziekenhuis, en heb eigenlijk het gevoel een beetje voor spek en bonen te zijn geweest. Ze hebben een echo gemaakt en vonden het 'wat aan de grote kant', maar geen reden tot zorg. Maar ik moest vooral over drie weken terug komen om het in de gaten te blijven houden. En over dat laatste twijfel ik, want ze kunnen helemaal niks met de uitslag daarvan. 'Als je veel vruchtwater hebt, is de kans groter op...' en 'het gebeurt dan vaker dat...'. Vast helemaal waar, maar het levert mij zoveel onrust op... ik slaap al een week slecht hiervan en ik weet niet of dat het me waard is. Baby is overigens na de groeiecho van vorige week ook in een stuit gaan liggen (hij/zij lag vanaf 26 weken al in de voorhoofdsligging) en het klinkt misschien zweverig, maar ik heb het idee dat dit onder meer komt door mijn eigen stress na die echo.
Ik heb iig weer veel stof tot nadenken

.