quote:
Kut nummerquote:
Ze hebben een relatie hequote:
even ge joetoeptquote:Op maandag 30 december 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom Beyonce zo'n goede zangstem is toegeschreven. Ik zing If I were a boy nog beter.
John Mayer heeft best een aardige stem en Kate Perry ook wel binnen een bepaald genre dan maar deze samenwerking vind ik niet zoquote:
Teveel clean vocals. Ik zou de coupletten toch zeker hebben gegrunt in dit nummer.quote:Op maandag 30 december 2013 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
even ge joetoept
als jij dit zo kan, dan wil ik graag jouw zaakwernemer worden
doe eens niet zo interessant manquote:Op maandag 30 december 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Teveel clean vocals. Ik zou de coupletten toch zeker hebben gegrunt in dit nummer.
okequote:Op maandag 30 december 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan deze reactie niet helemaal plaatsen geloof ik.
Wat jij fijn vindt.quote:Op maandag 30 december 2013 15:19 schreef Crack_ het volgende:
Oh, mn oma gaat dood een deze dagen en nu weet ik niet wat ik moet doen. Naar huis toe? Hier blijven? Mijn eerste gedachte is hier blijven omdat ze zo'n 5 jaar al niet meer echt mn oma is maar gewoon een omhulsel met niks. Voor mn ouders maakt 't niet uit, wat zouden jullie doen? Ik weet het gewoon echt niet
.
zing dezequote:Op maandag 30 december 2013 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Nee. Gister al mogen zingen.
LR denkt dat hij Henk Jan Smit is.quote:
Ja, het heeft voor mij geen toegevoegde waarde om haar nu nog 'slapend' te zien ofzo. Denk ikquote:
Ahw Crackie.quote:Op maandag 30 december 2013 15:19 schreef Crack_ het volgende:
Oh, mn oma gaat dood een deze dagen en nu weet ik niet wat ik moet doen. Naar huis toe? Hier blijven? Mijn eerste gedachte is hier blijven omdat ze zo'n 5 jaar al niet meer echt mn oma is maar gewoon een omhulsel met niks. Voor mn ouders maakt 't niet uit, wat zouden jullie doen? Ik weet het gewoon echt niet
.
quote:Op maandag 30 december 2013 15:20 schreef Tjacka het volgende:
ik ga even als dertigjarige om naaktfoto's slijmen bij jhali
#yoso
Als je er niks voor voelt en thuis blijft dan thuis blijven ipv naar je ouders gaan.quote:Op maandag 30 december 2013 15:19 schreef Crack_ het volgende:
.
ik ookquote:
Je weet wat clean vocals en grunten is he?quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
LR denkt dat hij Henk Jan Smit is.
Toegegeven zo'n betweterig hoofd heeft hij ook wel een beetje.
Altijd nog zinvoller dan als 20-jarige slijmen bij een 50-jarige vrouw om wat modrechten voor een kutforumpje.quote:Op maandag 30 december 2013 15:20 schreef Tjacka het volgende:
ik ga even als dertigjarige om naaktfoto's slijmen bij jhali
#yoso
Dan hoef je niet te gaan toch? Als het jouw ouders ook niet uitmaakt.quote:Op maandag 30 december 2013 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het heeft voor mij geen toegevoegde waarde om haar nu nog 'slapend' te zien ofzo. Denk ik
ik denk het wel jaquote:Op maandag 30 december 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet wat clean vocals en grunten is he?
ik wist niet dat dat strafbaar wasquote:Op maandag 30 december 2013 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd nog zinvoller dan als 20-jarige slijmen bij een 50-jarige vrouw om wat modrechten voor een kutforumpje.
Ik eet een pizza en ik drink 2 wodkasquote:Op maandag 30 december 2013 15:21 schreef supersof het volgende:
ik eet toastjes met roomkaas van de euroshopper
quote:Op maandag 30 december 2013 15:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ahw Crackie.Doe waar jij je het fijnst bij voelt.
Thanksquote:Op maandag 30 december 2013 15:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je er niks voor voelt en thuis blijft dan thuis blijven ipv naar je ouders gaan.
quote:Op maandag 30 december 2013 15:19 schreef Crack_ het volgende:
.
Gewoon gaan.quote:Op maandag 30 december 2013 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het heeft voor mij geen toegevoegde waarde om haar nu nog 'slapend' te zien ofzo. Denk ik
welke pizza?quote:Op maandag 30 december 2013 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet een pizza en ik drink 2 wodkas
Ja, nouja bij mn opa ofzo zou ik wel naar huis toe gaan maar die is niet dement oid weet je welquote:Op maandag 30 december 2013 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik zou het ook echt niet weten. Aangezien het ook niet echt het leukste laatste aanzicht van je oma zou zijn.
In ieder geval sterkte gewenst
Dat zat ik ook, maar wel zo overduidelijk dat het voor een keer weinig met interessant doen te maken had. Dat bewaar ik voor mijn vriend Elanquote:Op maandag 30 december 2013 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk het wel ja
maar ik dacht dat je weer eens zat te kutten
Ze kwijnt al vijf jaar weg.. Dus daar hoef ik geen bevestiging meer van.quote:Op maandag 30 december 2013 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon gaan.
Anders heb je later spijt.
Iemand die weg ligt te kwijnen kan soms de ultieme bevestiging zijn dat het beter is zo.
wat ga jij met nye doen elan?quote:Op maandag 30 december 2013 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon gaan.
Anders heb je later spijt.
Iemand die weg ligt te kwijnen kan soms de ultieme bevestiging zijn dat het beter is zo.
Je had toch plan om daar te blijven met oud en nieuw? Gewoon bij dat plan houden als jij dat het fijnste vindtquote:Op maandag 30 december 2013 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Thanks.
Het is trouwens niet erg dat ze doodgaat. Als in: ze is gewoon op en ze zegt altijd zelf al dat ze liever dood zou willen. Ze kon niks meer en is hartstikke dement en mist der man heel erg. Dus iedereen vind 't wel goed zo maar toch wel raar
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |