quote:
Kut nummerquote:
Ze hebben een relatie hequote:
even ge joetoeptquote:Op maandag 30 december 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom Beyonce zo'n goede zangstem is toegeschreven. Ik zing If I were a boy nog beter.
John Mayer heeft best een aardige stem en Kate Perry ook wel binnen een bepaald genre dan maar deze samenwerking vind ik niet zoquote:
Teveel clean vocals. Ik zou de coupletten toch zeker hebben gegrunt in dit nummer.quote:Op maandag 30 december 2013 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
even ge joetoept
als jij dit zo kan, dan wil ik graag jouw zaakwernemer worden
doe eens niet zo interessant manquote:Op maandag 30 december 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Teveel clean vocals. Ik zou de coupletten toch zeker hebben gegrunt in dit nummer.
okequote:Op maandag 30 december 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan deze reactie niet helemaal plaatsen geloof ik.
Wat jij fijn vindt.quote:Op maandag 30 december 2013 15:19 schreef Crack_ het volgende:
Oh, mn oma gaat dood een deze dagen en nu weet ik niet wat ik moet doen. Naar huis toe? Hier blijven? Mijn eerste gedachte is hier blijven omdat ze zo'n 5 jaar al niet meer echt mn oma is maar gewoon een omhulsel met niks. Voor mn ouders maakt 't niet uit, wat zouden jullie doen? Ik weet het gewoon echt niet
.
zing dezequote:Op maandag 30 december 2013 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Nee. Gister al mogen zingen.
LR denkt dat hij Henk Jan Smit is.quote:
Ja, het heeft voor mij geen toegevoegde waarde om haar nu nog 'slapend' te zien ofzo. Denk ikquote:
Ahw Crackie.quote:Op maandag 30 december 2013 15:19 schreef Crack_ het volgende:
Oh, mn oma gaat dood een deze dagen en nu weet ik niet wat ik moet doen. Naar huis toe? Hier blijven? Mijn eerste gedachte is hier blijven omdat ze zo'n 5 jaar al niet meer echt mn oma is maar gewoon een omhulsel met niks. Voor mn ouders maakt 't niet uit, wat zouden jullie doen? Ik weet het gewoon echt niet
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |