quote:Op maandag 30 december 2013 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ok snap ik wel.
Maar je hebt dan ook niks wat je tegen mij kan gebruiken omdat ik jou nooit écht iets in vertrouwen gezegd heb. De dingen zoals dat werk of het gebrek daar aan zijn algemeenheden die iedereen mag weten.
Snap wel dat het forum en je status hier zo belangrijk voor je is, als je in real life ook zulke valse trekjes heb vraag ik me af of je überhaupt nog vrienden over heb Tjack.
Toch maar internet zegt hij danquote:Op maandag 30 december 2013 15:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
genoeg.
ik weet wanneer ik moet stoppen om die vrienden te blijven houden namelijk, dat heb ik hier op het internet juist niet nodig. omdat het toch maar internet is.
quote:Op maandag 30 december 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch maar internet zegt hij dan![]()
met mijn gigantische Tjacka dossierkast inclusief naaktfoto's sinds vandaag.
Wel dom.quote:Op maandag 30 december 2013 15:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij is niet dom
maar hij mist een aantal sociale vaardigheden
Ik had stukjes van andere nummer geluisterd van haar nieuwe album, vond het echt niks. Maar deze is wel leukquote:
Daarom date je zeker ook chickies van FOK!, omdat je in het echte leven zo enorm populair bent.quote:Op maandag 30 december 2013 15:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
genoeg.
ik weet wanneer ik moet stoppen om die vrienden te blijven houden namelijk, dat heb ik hier op het internet juist niet nodig. omdat het toch maar internet is.
als ik nog een post van hem moet verwijderen zeg je het maar héquote:
Ze heeft idd bizar slechte nummers uitgebrachtquote:Op maandag 30 december 2013 15:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had stukjes van andere nummer geluisterd van haar nieuwe album, vond het echt niks. Maar deze is wel leuk
Moest lachenquote:Op maandag 30 december 2013 15:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik nog een post van hem moet verwijderen zeg je het maar hé
dan roep ik gewoon dat het perrongeluk ging en dan heeft hij het toch niet door
Wat doe je stoer? Moet je klapjes van mijn piemel tegen je gezicht ofzo?quote:
ah zemmelquote:Op maandag 30 december 2013 15:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat doe je stoer? Moet je klapjes van mijn piemel tegen je gezicht ofzo?
daar heb je een punt ja.quote:Op maandag 30 december 2013 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom date je zeker ook chickies van FOK!, omdat je in het echte leven zo enorm populair bent.
Komop Tjack.
quote:Op maandag 30 december 2013 15:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze heeft idd bizar slechte nummers uitgebracht
haten op rapquote:Op maandag 30 december 2013 15:13 schreef supersof het volgende:
[..]stomme rap gedoe
wat vind je van die van john en katy?
doe ik nietquote:
linkje?quote:Op maandag 30 december 2013 15:13 schreef supersof het volgende:
[..]stomme rap gedoe
wat vind je van die van john en katy?
oh okequote:Op maandag 30 december 2013 15:14 schreef supersof het volgende:
[..]
doe ik niet
maar beyonce moet gewoon zingen
Linkje?quote:Op maandag 30 december 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom Beyonce zo'n goede zangstem is toegeschreven. Ik zing If I were a boy nog beter.
quote:
Dit vraagt om een vocaroo.quote:Op maandag 30 december 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom Beyonce zo'n goede zangstem is toegeschreven. Ik zing If I were a boy nog beter.
rap is wel leuk soms, maar niet te vaakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |